מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני!?
רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מ=ה=ר=!!!!!!!!!!!!
-יסוו-
ייייייייייאאאא... אין זה פשוט..
מ=ו=ש=ל=ם.#!!!!!!!1..
אני פשוט מ-א-ו-ה-ב-ת.#!!!!..
מחכה להמשך..=]]
אוהבת עינברו'ש
א ה ו ב ת י ! # $ @ 😁
קודם כל נתחיל מזה שהפרק הזה פשוט מוווווווווושללללם
אחר כך נעבור לזה שאני מאד מאד מאד רוצה המשךךךךך כבר ! !
ודבר אחרון, אייין סופפפפפ לאהבה שלי אלייך אחותי המושלמממממממממת!
מטוררררפת עלייך בייב ! (:
אה ועוד דבר אחרון 😊 כנסי לסיפור שליייייייי !! ואם אין לך זמן אז תפני זמן 😛 חחח
לאביו הכי הכי הכי הכי שיש יפה שלי
-רותתתתתתתתמימימימי שללללללללללך-
😍
פפפפפרק מדהיייים [:
יש לי הרגשה שעמרי משקר לה =/
המממממשך !
יסוו- יפה שלי המון המון תודה בובי..
ענבר- תודה מאמי.. שמחה שאת אוהבת תסיפור..
אני[?1] אוהבת אותך
רותמיייי תודההההההה מאמייייייייי אני פשוט מאוהבת בךךך
בתאלי - תודה מותק..
אממ משקר לה בקשר למה?
אוהבת אותכן המוןןן
רותמי =]
הכל..
האהבה שלו אליה, המחלה שלו.
לא'דעת..לא נראה לי אמין.
^
הבנתי אותך מאמי =]
ממ המשך? אני ישים לכן אבל אני לא ממש יודעת מתי כי אין לי מושג מתי יהיה לי זמן לכתוב לכן..
סורי =[
רותםם המשךךךךךךך מידדדדדדד !!!!!!!
וואי איזה מדההייייים !
את יודעת לממה נשרתי מהקריאהה ?!?!
כי רואיים שאיןן המשכיםם ואז מפסיקיםם
אבל וואי הפסקתי למללא זמןן :/
אבבל חזרתתי נשממה !!
תמשייכיי !! בשביללייי
חח שנירוש איזה מאמי אתההההה
ממ אני יודעת שמלא נוטשים את הסיפור בגלל שאני לא ממשיכה לעיתים קרובות..
אבל שאלתי מה מעדיפים..
חוץ מזה שאני עוד מעט מסיימת הסיפור..
שמחה שאתה אוהב אותה..
ממ להמשיך? אין לי זמן בגרוש.....
סורי מותק =]
רותמי =]
^^
מאמי אני עדיין לא יודעת איך קוראים לך..
ו... אני ימשיך כשיהיו לי עוד תגובות..
אוהבת המוןן
רותמי =]
מ.ד.ה.י.ם!!!!!
המשךךך!!! : ]]]
נעה 😊
QUOTE (רותם-יוני @ 26/09/2006) ^^
מאמי אני עדיין לא יודעת איך קוראים לך..
ו... אני ימשיך כשיהיו לי עוד תגובות..
אוהבת המוןן
רותמי =]
קוראים לי אנסטסיה נעיםם מאוד ....
😉
נועה - את חדשה בסיפור נכון!?!?
אז ברוכה הבאה לסיפור שלי מתוקה..
שמחה שאהבת אותו..
ממ המשך? אולי היום..
אוהבת. המוןן..
אנסטסיה תודה מאמי..
המשך? אולי היום יותר מאוחר..
אוהבת המוןן
רותמי שלכן =]
אנשיםםםם תמשיכו להגיב לי!!!!
בננות.. אם אין תגובות אני לא שמה המשךך!!!@#$