יא איזה סיפור מעלף!! טווב כבר אמרתי את זה!!
נשבעת אחד הסיפורים היפים שקראתי=]
ואוווווווו
זה כללל כךךך יפההההההההההה
זה אחד הסיפרוריםם ההה-- > יפים שקראתיי
תמשיכי אממי
ליטלווש
מהמם !! כמה כישרון יש בך !! מחכה להמשך 😊
תודה לכולכןן =]
המשךך מחרר
אוהבת אותכןן
מווווווואההההההההה
מחר =] חיחי למרות שיש לי על המחשב...
אבל תשאירו קצת במתח 😛
תודה לכן =]
שמחה שאהבתם =]
מוואה ענקית
לובאותכןן
חעיחיח
אני לא רעעהה =]]
חח גם ככה הוא לא מספיק ארוך
אז עדיף שמחר.. =]
למרות שנראה לי שאין פה ממש אנשים
אבל הנה ההמשך של מחרר
האא ותתחשבוו 4 ועשרים לפנות בוקר חח
אז עם מכוער
סוריי
הפרק הקודםםם
ולמולי הופיעו כל החבר'ה, הבית היה מלא בבלונים,
והחלה לה מסיבה שאני לא אשכח בחיים
הייתי מאושרת, מאושרת כמו שלא הייתי מעולם
=הפרק הזה=
"את יודעת?" שאל ליאור לאחר שכולם הלכו
"נו...?" שאלתי שפוכה מעייפות
"פיספסנו את החודש שלנו"
"בגלל ההפסקה שלקחת" המשיך וחייך
"אני יודעת"
"פשוט נתחיל הכל מההתחלה" חייכתי גמני
"מצטערת על כל מה שעשיתי" החלתי מסבירה לו, הרי הגיע לו לפחות הסבר
"פשוט הייתי צריכה קצת זמן לעצמי,
הייתי חייבת לברוח למקום שלא מכירים את מה שקורה לי
דודה שלי באמת לא ידעה על זה, אני לא אשקר הקאתי והקאתי הרבה
אבל לפני שבוע לקחתי את עצמי בידיים וזהו, כבר שבוע שלם לא הקאתי
אני מקווה שזה ימשיך ככה" הסברתי לו
"אני מקווה... וגאה בך" אמר ונשק על שפתיי
"תישן פה היום?" חייכתי
"כה, אני רק יביא דברים למחר ויחזור"
"בהביי" יצא מביתי
לאחר רבע שעה הוא שוב היה לצידי,
דיברנו, צחקנו ולבסוף נרדמנו
זה בזרועות זה, מאושרים, מאוהבים, יחד...
=============================
"שני.." צעק טל מאחורינו
"ליאורר" המשיך
"הא?" הסתובבנו יחד
"מזל טוב לכם" חייך
"תודה גבר"
"תודה" השבתי ונשקתי לו בלחי
"חח.. חודש שאתם יחד" היה מאושר יותר מאיתנו
"בלי הפסקות" קרץ לי
טובב נוו.. בטח אתם שואלים את עצמכם מי זה לעזעזל טל???
אז טל הוא הידיד הכי טוב שלי, וחבר מאוד טוב של ליאור
כן כן.. נחזור לסיפור...
"יש לי הפתעה בשבילך" לחש לי ליאור
"היום בערב נפגשים"
"אני חייב לזוז" נשק לי בשפתיי ורץ משם
"מה נסגר איתו?" הבטתי בטל
"אני לא מתערב" צחק
"חח אז מה חדש יפיופה?"
"חודש לא הקאתי" אמרתי מתלהבת
"אני גאה בך" חייך
"מה אצלך?" שאלתי
"נכון מאי?"
"נו...?" שאלתי מסוקרנת
"אז.. היום אני הולך להגיד לה מה אני מרגישש" אמר חושש
"באמת?" אמרתי וקפצתי עליו מאושר
ידעתי שמאי גם הרגישה אליו משהו, אבל היא השביעה אותי לא לספר
וגם הוא השביע אותי, ככה שכל מה שתמיד אמרתי לשניהם זה שכדאי להם לנסות,
מאי פחדה שהוא ידחה אותה, וטל?! סוף סוף עזר אומץ
"חח מה ההלהבות?" שאל, ואני!? אני פשוט שתקתי....
השיעורים עברו בשיעמום רב, משום מה ליאור לא בא היום
כנראה שהוא מארגן את ההפתעה,
טל הבטיח לי לבוא איתי לקניון לקנות לליאור ת'מתנה
חמוד הא? אז אל תחשבו שכן פשוט גם מאי באה
חח.. סתם אני מתה עליו...
הוא תמיד היה איתי בכל הרגעים, הטובים והרעים
הוא כמו האח שמעולם לא היה לי:]
==================
"הג'ינס הזה או הזה?" החלתי שואלת את טל
הוא העביר מבטו על מאי שציחקקה
"נוו.. תענוו.." התעצבנתי
"זה.. זה.." הצביע על אחד מהם וצחק
"יאאלה טוס למדוד.. הוא במידה שלך"
"מההה?"
"חח מה חשבת? שהבאתי אותך בשביל הבפנים היפות שלך"
"כנססס" מאי דחפה אותו אל תוך תא ההלבשה
"את תשלמי על זה" צעק
"נו... דיי לגגגגעת ביי" אמר אחרי שהחלתי מסדרת לו את הג'ינס
"נוו אל תהיה קרציה.." צחקתי
"עכשיו חולצה.. "
"אין סיכוי" אמר
"נוו טלטול.. בבקשה" אמרתי מתחננת
"אוייש איתך.. נוו מהה?" צחק
"הוורודה.."
"מה אני הומו?"
"מה הקשר הומו.. זה מהממם..
חצי מהבנים לובשים וורוד"
"טוב טוב.." אמר מאוייש ונכנס לתא הלבשה
"יופי... מושלם" אמרתי מביטה בו
"כן זה מה שאני לוקחת" חייכתי מרוצה
שלמתי ויצאתי מהחנות
מאי וטל העבירו מבטים בניהם
החלטתי ללכת
ופשוט באמצע נעלמתי לי והשארתי אותם לבד=]]