יאא מהמהםם ;]]
חח קצתת באיחוור :\\
אבל לא נוראא ((:
חוחוח אוהבת אותךךךך DD:
אוהבת,
לינורצ'ווו:]]
פפפפפרקק מעלףף כרגילל
תמשיכיי יפיופה
מווואהה עננקית
ליטל[נכון?חחח] המשך יותר מאוחר...
חן- תודה מאמי שלי שמחה שאהבת...
המשךך יותר מאוחר מוואהה
קראתי הכל מההתחלה, את כותבת כל כך יפה..
בתור אחת שהייתה במחלה הזאת, אם את רוצה אני יכולה לספר לך
קצת יותר..כי יש כמה דברים שכתבת ורואים שאת לא יודעת מה את כותבת..
שמכניסים מישהי לבית חולים ומגלים שהיא בולמית,
היא לא יוצאת מישם.
לא משנה אפילו...פשוט לא משנה
אם מגלים היא נכנסת למחלקה סגורה.
אפילו אם היא שמנה או לא קמיאה הרבה.
ברגע שמגלים את זה ואת קנראת "בולמית" את ישר נכנסת למחלקה סגורה.
וזה? סבל אמיתי.
שלמתי ויצאתי מהחנות
מאי וטל העבירו מבטים בניהם
החלטתי ללכת
ופשוט באמצע נעלמתי לי והשארתי אותם לבד=]]
=============================
"הלו" עניתי לאחר שצליל הפלא שיגע אותי
"שניי לאן נעלמת?" צעקה מאי מהצד השני
"האא.. סתם אני פה בארומה"
"חח מה הלכת.. טיפשה" סיננה
"נווו בואוו" צחקתי
"באים" אמרה וניתקה...
==============================
"שמנה" ציחקק טל וישב מולי..
"מה החיוכים?" הבטתי על מאי
"חח אנחנו יחדד" השיב טלל
"מזללללל טובבבבבבבב" קפצתי על שניהםםם
"אאאיכס את מוחצתתת אותייי" צעק טל לאחר שהדבקתי לו אלף נשיקות
"רק מאהבה" צחקתי ועברתי לנשק את מאי חח
"לאא אני מוותרת" אמרה והחלה צוחקת
"זבל" צחקתי אני
"טוב זוג יונים.. אני זזה לארגן לליאורי שלי ת'חדר
עשיתי לו גם כרית של שנינוו"
"אנחנו באים" אמרה מאי
"ומי את חושבת ייקח את ליאור מהבית?" צחק טל
"אויי שכחתי.. חח יאאלה לך קח אותו..." מאי אמרה
"אנחנו נבוא רגלית... חח נדבר קצת" צחקתי
"טוב אני ייתקשר שנצא.." נשק לי על הלחי ולטל הדביק נשיקה בפה..
====================================
החלנו הולכות לכיוון הבית של ליאור,
מדברות על הכל, על כל מה שקרה,
מאי הייתה בעננים היא כל כך אהבה את טל
והוא? הוא אהב אותה כמו שלא חשבתי שהוא אי פעם יואהב...
"הלו" מאי ענתה לצלצול הטלפון שהפריע לשיחתנו
"טוב אנחנו באות" אמרה וניתקה
"יאאלה הבית שלו ריק... חח הוא הלך אלייך" אמרה וצחקה
"מעניין מה הוא מכין לי.." הסתקרנתי כולי...
"את תהיי המומה" אמרה ורק הגבירה את הסקרנות שבי
=====================================
"זהווווווווווו" נשכבתי על המיטה של ליאור
"מושלם" נשכבה מאי לצידי
"רגע בואי נראה שוב" קמנו שנינו
"המיטה? מסודרת.., הכרית? עטופה ומונחת על המיטה
הג'ינס והחולצה? ליד הכרית המכתב? בבריסטול בנוני
מודפס עם תמונה של שנינו ממוסגר ותלוי" אמרתי מביטה בהכל
"אין ספק שסיימנו" מאי אמרה
"חח תודה יפה שלי.. על כל העזרה"
"בכייף" חייכה
"רגעעעעעעעע" נזכרתי פתאום
"הנרותת" המשכתי
החלתי מפזרת נרות בכל החדר ומאי הדליקה
נוצרה אווירה רומנטית
"ייש.. עכשיו מושלם" מאי אמרה
שלחתי לליאור הודעה שייצא ומאי הלכה לביתה
סגרתי את האור וחיכיתי, רק חיכיתי שהוא יגיע..
טוב בננות יודעת שהפרק קצר
אבל כל מה שיקרה להם בחודש שלהם אני רוצה בפרק הבא
שהוא יהיה בעזרת השם מחר..
אוהבתת אותכןן מוואההההההההההההההההה
QUOTE (avril14 @ 27/06/2006) קראתי הכל מההתחלה, את כותבת כל כך יפה..
בתור אחת שהייתה במחלה הזאת, אם את רוצה אני יכולה לספר לך
קצת יותר..כי יש כמה דברים שכתבת ורואים שאת לא יודעת מה את כותבת..
שמכניסים מישהי לבית חולים ומגלים שהיא בולמית,
היא לא יוצאת מישם.
לא משנה אפילו...פשוט לא משנה
אם מגלים היא נכנסת למחלקה סגורה.
אפילו אם היא שמנה או לא קמיאה הרבה.
ברגע שמגלים את זה ואת קנראת "בולמית" את ישר נכנסת למחלקה סגורה.
וזה? סבל אמיתי.
קודם כל שמחה שהצטרפת לסיפור..
ומצטערת שבכלל עברת כזה דבר
העיקר שעבר
עם בא לך את יכולה לדבר איתי 265371955 זה האייסי שלי..
וכן אני בטוחה שיש דברים שלא מדוייקים
כי אני לא יודעת מה בדיוק קורה
אני מנסה לכתוב מהדמיון שלי
בכל אופן זה רק סיפור..
תודה על התגובה..
מוואההההההההההההההההה
לוביוו
חח איזההה פרקק מהממם!!!!
אהבתיי
תמשיכיי דחוףף בייביייי
אוהבת,
ויקוש
וואי מאמי מ-ד-ה-י-ם
לוב יו
מחכה להמשךך
QUOTE (שנינוש_הבובה @ 27/06/2006) QUOTE (avril14 @ 27/06/2006) קראתי הכל מההתחלה, את כותבת כל כך יפה..
בתור אחת שהייתה במחלה הזאת, אם את רוצה אני יכולה לספר לך
קצת יותר..כי יש כמה דברים שכתבת ורואים שאת לא יודעת מה את כותבת..
שמכניסים מישהי לבית חולים ומגלים שהיא בולמית,
היא לא יוצאת מישם.
לא משנה אפילו...פשוט לא משנה
אם מגלים היא נכנסת למחלקה סגורה.
אפילו אם היא שמנה או לא קמיאה הרבה.
ברגע שמגלים את זה ואת קנראת "בולמית" את ישר נכנסת למחלקה סגורה.
וזה? סבל אמיתי.
קודם כל שמחה שהצטרפת לסיפור..
ומצטערת שבכלל עברת כזה דבר
העיקר שעבר
עם בא לך את יכולה לדבר איתי 265371955 זה האייסי שלי..
וכן אני בטוחה שיש דברים שלא מדוייקים
כי אני לא יודעת מה בדיוק קורה
אני מנסה לכתוב מהדמיון שלי
בכל אופן זה רק סיפור..
תודה על התגובה..
מוואההההההההההההההההה
לוביוו
סבבה מותק הוספתי..
מוזמנת לקרוא גם את הסיפורים שלי..
ואגב זה היה פרק מושלם אבל קצר=[
המשך המשך😊
מהמם, רק חבל שזה קצר. מחכה להמשך 😊
חמודיםםםםםםםםםםםם
ובונה חח אני לחבר שלי לחודש לא יקנה נר חח זאת קנתתה חצי קריון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח