hermosa
מהמםםםםםםםםם תמשיכי דחוףףףףףףף
מחכה להמשך 😊
רונוש וזהו חחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותייייייייי
תודה לכולכןן
שמחה שאהבתןןן =]
המשך יותר מאוחררררר
מוואה ענקיתת
אוהבתתתת
חחחחח קיפי תאמת גם אותי זה הצחיק..
אבל דוגרי אל תגידי שלא צודקת חחח קנתה לו את כול הקריון...
אני יקנה לו בוקס וכאפה ושיבחר מה בא לו😊 😉
איזה אהבההה!!😉
חחחחח סתם לאבבבבב יו
חחח בטח אהבה
אפילו לאהבה הראשונה שלי לא קניתי לו מתנות חחחח
רוצה הרב יקנה הוא..
פפרקק מדהיםםם..
וואווו
**ממחכה לפפרק הבא..**
מווווואהה
תודה לכולן
שמחה שאהבתן חחעחע
המשךך יהיה יותר מאוחר
מצטעעערת חח פשוט אין לי כחחח לכתובב
מוואההההה
אוהבתת אותכןן
הההההההההממממממממממממממממממששששששששששששךךךךךךךךךךך
שלחתי לליאור הודעה שייצא ומאי הלכה לביתה
סגרתי את האור וחיכיתי, רק חיכיתי שהוא יגיע..
צעדיו של ליאור נשמעו,ואט אט הדלת נפתחה,
מבטינו נפגשו, ודבר מלבד זה כמעט שלא ראינו
ליאור התקדם לעברי עובר בשבילי הנרות
ואני? אני רק יושבת על מיטתו מביטה בו,
"תודה.." לחש אל תוך אוזניי
וזה שעוד לא ראה כלום מלבד הנרות
"אוהב אותך" המשיך
"גמני אותך" חייכתי ונשקתי על שפתיו
אחרי רגעי הקסם, שלי ושלו
מבטים חיוכים, והמון אהבה שאין לתאר
האור נפתח, ליאור הביט בי צוחק
והעביר מבטו על המיטה המסודרת
תחילה פתח את הכרית שתמונתנו עלייה
חיוך ענקי נפרש על פניו, ועוד יותר כשראה את הברכה
התלויה על קירו...
"תודדה.. תודהה.. ושוב תודה" אמר מאושר
"מה עוד?" אמר מביט על השקית שנותרה
"כן" חייכתי
"ווווווווואייייייי" אמר כשראה את הג'ינס והחולצה
"את לא נורמלית.. לא היית צריכה" אמר ונשק על שפתיי
"חח מגיע לך הרבה יותר"
וככה ישבנו לנו עד השעה 11...
"טוב הגיע הזמן למתנה שלך" אמר צוחק
"הולכים אלייך הביתה" המשיך
"טוב" חייכתי
ושילבתי ידי בידו..
השביל אל מול ביתי היה מאור בנרות
עמדנו אל מול הדלת, ליאור פתח אותה
והמשכנו הולכים בכיוון הנרות שהובילו לחדרי..
את מה שראיתי שם לעולם לא אשכח...
יודעת שקצר סוריי ועוד פעם סוריי
פשוטטטטט אין לי כחחח
אני מתה מעייפות וחם ליי
אהבתי....
כמה רומנטיות כמה????
חח אוהבת..ומחכה להמששךך
רותמי =]]