שמננה שללי...מחכה להמשיך..אוהבת אותך הכי בעוללםםלםם..
אהובות שליי... [: כמה שאני נהנית לקרוא את התגובות שלללכן..
אני לא בטוחה שיהיה היום המששך, אני אנסה לפרסם..
פשוט אני צריכה להתחיל ללמוד לבגרות באזרחות,
בינתיים לא הכי התקדמתי..
אוהבת אתכן, ומבטיחה שיהיה בקרובב..
ותזכרו שמיום שלישי (!!!) אני מסיימת ביצצצצפר לתמיד,
אז יהיו המשכים מפנקים עד לגיוווס שלי..
[:
שבת שלווום..
בננות סורי על העיכוב, אבל כמו שהבטחתי הנה הפרק החדש..
אוהבת אתכן בלי סווף...
מהפרק הקודם-
יצאתי מהמקלחת, ניגבתי את גופי בצורה יסודית ומרחתי קרם גוף..
נשמעה דפיקה בדלת, ולא האמנתי איך עידן הספיק להגיע כזה מהר,
עוד לא סידרתי את החדר, ואפילו להתלבש לא הספקתי!
"רגע!" צעקתי, ועטפתי את עצמי במגבת, בעוד ששערי היא סחוט מים..
ניגשתי לדלת, וסובבתי את המפתח..
אבל זה לא היה עידן מי שחיכה לי שם בחוץ..
ולפרק החדש- מוקדש לדניאלוש המתוקה...
"קורל?" שאלתי המומה.. מחזקת את המגבת שעל גופי..
"כן..מה נשמע?" אמרה, והכניסה את ראשה פנימה, כדי להציץ..
"בסדר.." אמרתי, מנסה להבין למה באה ומה היא רצתה..
"אפשר להיכנס?" שאלה..
"כן..בטח.." השבתי, ופתחתי את הדלת לרווחה..
קורל נכנסה פנימה והתיישבה על הספה שבסלון..
ואני סגרתי את הדלת עם מפתח, והלכתי לשבת לצידה..
"אז?" שאלתי אותה..
"אני רוצה לדבר איתך על משהו"
"מקשיבה"
"אני מצטערת"
"מה? על מה בדיוק?"
"על הכל.. כל מה שעשיתי לך"
"עזבי את זה קורל. אין לי כוח להיזכר בזה עכשיו ולדבר על זה"
"אבל לי זה חשוב אופיר,
לקח לי הרבה זמן עד שצברתי כוחות ואומץ לבוא לכאן ולדבר איתך על כל זה"
"מה אני אגיד לך קורל, היה מה שהיה וזהו.. נגמר"
"תוכלי לסלוח לי?"
"אולי..בבוא הזמן, לכי תדעי"
"אני מקווה מאוד שכן אופיר.. אני לא יודעת מה נסגר איתך,
לא מתאים לי להתנהג ככה. הוא סך הכל בן, בנים באים והולכים..
וחברות נשארות לנצח, ואפילו שהכרנו קצת זמן,
ידעתי שיש בך משהו מיוחד.. שאת לא עוד אחת"
"כן אה..."
"ובכלל ירד לי ממנו כבר.."
"ממי? מאיתי?"
"כן..אלא מי!? שנים שאני דלוקה על בנאדם שאפילו לא שם עליי..
חוץ מכמה נשיקות והתחרמנויות לא היה בנינו כלום"
"אה..." אמרתי, מחפשת מה לומר לה..אך לשווא..
ידעתי שעדיף לשתוק במצבים כאלה,
מאשר סתם לדבר שטויות.. ולהכניס את עצמי למיטה חולה.
"ועכשיו הדקל הזאת..זהו בכלל, אני כבר ויתרתי"
"תעשי מה שטוב לך קורל"
"כן..עדיף לי בלעדיו, זאת אומרת עדיף לי בלי לאהוב אותו.."
"אז תנסי לשכוח" שיחקתי אותה מייעצת לה..
"כן..אני אנסה.. דיי הצלחתי האמת.. הכרתי מישהו,
בינתיים לא סגור כלום בנינו..
אבל עדיין, זה דיי נחמד להכיר אחרים.. וקצת לשכוח.."
"כן..ברור" השבתי עם חיוך.. ידעתי שבזה היא צודקת..
"טוב,אני אלך.. מצטערת אם הפרעתי לך"
"לא, זה בסדר.." אמרתי, מלווה אותה לדלת..
"אז שיהיה לך לילה טוב"
"לילה טוב" אמרתי ופתחתי את דלת הכניסה לבית..
"עידן" אמרתי עם חיוך, וקורל בחנה את האדם שעמד מולה..
"כפרה על הכוסית במגבת" אמר לי, והעביר מבט בוחן על גופי...
"היי..אני קורל" קורל אמרה לו עם חיוך..
"עידן, נעים להכיר" חייך אליה, ונכנס פנימה..
"אז ביי" אמרתי לקורל, ונעלתי את הדלת..
"מה ניינים!?" שאל אותי ונכנס לחדר שלי..
"חחח..בסדר.. חכה רגע אני רק אלך להתלבש"
"דווקא מתאים לי שאת ככה כפרה" הוא אמר,
וחייך אליי מין חיוך שובבי שכזה..
"כבר באה" הוספתי.. ונכנסתי לחדר של רוני להחליף בגדים..
לבשתי חליפת טרנינג קצרה בצבע תכלת,
פיזרתי מעט בושם וחזרתי בחזרה לחדרי..
"אז..?" שאלתי אותו והתיישבתי על המיטה לצידו..
"אז..?" חזר אחריי, ושנינו צחקנו..
"את כזאת יפה, אלוהים" הוא אמר לי, והסמקתי בין רגע..
"תודה" אמרתי בביישנות..
"נהניתי יותר לראות אותך רק עם המגבת, אבל גם ככה נחמד"
"חחח..סוטה אחד.. תשמור את הדעות שלך לעצמך!" התעצבנתי עליו,
והוא צחק..
"מה? לבד בבית? איפה המשפוחה?"
"כרגיל נטשו אותי.. בטח יחזרו יותר מאוחר..
אמרתי להם שאני לומדת לבגרות וזקוקה לשקט..
אז הם נסעו לסבתא..
בטח הלכו גם לבקר חברים באזור וזה..
בגלל זה הם מתעכבים ככה"
"אה הבנתי.. טוב מה אכפת !?, העיקר הבית ריק..
רק של שנינו וזהו" קרץ לי.. ונשכב על המיטה..
"מי ישמע..?" אמרתי לו, וצחקתי..
"תזיזי ת'ישבן תנענעי ת'תחת..תראי לי מתוקה.." צלצל הפלא של עידן,
צלצול דיי ענתיקה האמת, אבל נו מילא.. לכו תבינו..
"הלו?" הוא ענה.. והתבוננתי בו, והאזנתי לשיחה..
"אה כפרה?" שאל, ועל פניו הופיע חיוך..
"בטח נשמה, לא יודע מתי..אבל אני יבוא..
הרי הבטחתי לך" הוסיף, ואחר כך פרץ בצחוק..
"נו בחייאת נשמה שלי, אני יבוא.. תחכי לי" אמר וניתק את השיחה..
"מצטער מותק, ידידה שלי הציקה" אמר לי, והניח את הפלא על שולחן הספרייה..
"אה.." אמרתי לו, משחקת אותה כאילו לא הפריע לי.. שבעצם הפריע לי מאוד..
"נו תתקרבי אליי, מה את ככה רחוקה?" הוא אמר לי, ומשך אותי אליו..
"מה עידן? מה אתה רוצה מהחיים שלי? חח.. מאיפה נחתת עליי?
תגיד לי.." אמרתי לו, מתבוננת בפניו היפות..
"מגן עדן כפרה.. מגן עדן.." אמר לי, וחייך..
"תביאי לי נשיקה נו..." הוסיף והתקרב לפה שלי..
"חלאס.. זה לא מתאים" הזזתי אותו ממני...
"למה לא? רוצה להגיד לי שאת לא רוצה?"
"לא עניין של רצון.. זה פשוט לא מתאים עכשיו"
"אופיר מותק, שנינו רוצים את זה..
תזרמי קצת לא יקרה כלום" הוא אמר לי, והעביר יד מלטפת על פניי..
נהניתי מהמגע שלו על הגוף שלי.. ולא רציתי שיפסיק לגעת בי...
הוא התקרב אליי לפה.. "ששש..." לחש לי..ונישק אותי..
...
"את לא תאמיני!" אמרה לי רוני, ופרצה לחדרי והעירה אותי משנתי העמוקה..
"מה?" התעצבנתי עליה, ופקחתי את עיניי באיטיות..
"עצרו את כפיר!" היא צעקה לי.. והראתה לי את עיתון הבוקר..
"מה!?" שאלתי המומה, מתחילה לקרוא את הכתבה שבעיתון..
"את קולטת!? הוא ניסה לאנוס מישהי.. וואי אני בשוק" רוני אמרה, צמרמורת עברה גופי..
ידעתי שזה עידן מי שהעביר את המידע לרשויות,
לא האמנתי שעכשיו כל התקרית שלי איתו נגישה ככה לכל הציבור..
לא האמנתי שעידן הפר את ההבטחה שלו אליי...
המשך יבוווא..
[:
ווואייייי מותחח
אין עלייך כפרהה
תמשיכיי
אאאאאאאאאאאא זהה כזזזה מוששששלם!@!#$^
לירררנניי,
איזה כככיףףף שמוקדששש לייי פפפרררק ..
את ה=כ=י ב=ע=ו=ל=ם=!!! 😊 😊 😊
ואני לללא אוהבת את העידן הזהה..
ושיחליף כבר את הצלצול!! חח..
אה ורגגע,
איפה אייייתתיי? :[
סופששבבווע רגועע אהובבתתי,
אוהבבבת =]
כל הכבוד לו .. 😊
שמננה שלליי..מחכה לעוד המשך מוששלם כמו כל השארר.
אוהבת הכי בעולם..
😊
לא אוהבת את עידןן הזהה.... :-!
תמשיכיי מאמיייי
יווואוווו
איזה פררקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
לפניםםםםםםםם
גאדד אני כל כך לא אוהבת תעידן הזהההההההה
מפר הבטחוותתת
חרמןןן בטירוףףף
לא מחליף צלצוליםםםם
מזה?
מאיפההה הבאת אותי?
מאיפה הוא נחת עלינו?? [אולי מגן עדןן ???? חחח]
מחכה להמשךךךך
מהרר
ובהצלחה בבגרותתתתת
מוואאהה
אוהבת אותך המוןןן
רותמי שלך =]]
לא נראה לי שזה הוא העביר נראה לי שזאת אחת אחרת ...
אבל מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףף
עידן חמוד אבל קצת חמור
איתיי נו שיחזור כבררררררררררר
אייייייייייייייי מושלםםםםםםםםםםםםםםם
לירנוששששששש י'כישרון מהלךךךךךך
לפ יוווווווווווו
מור'צי 😊
כמה זמן לא הייתי פההההההההה..!!!
פרקים ממש יפיםםם...
מחכה להמשך מאמיי
לילוש 😛
מהמממממממם מאמי שלי תמשיכיייי 😊