שמנה שלי שימי המשך אוהבת אותך המוני.. 😊
חח וואי איזה ויכווווח מתנהל פההה..
שמחה שאהבתן מתוווקות..
ומה אתן כל כך אוהבות את איתי, אה?!?
המשך מחר יפות שלי..
מצטערת לא היה לי זמן להמשיך..
הייתה לי בגרות ענקית היום.
אוהבת אתתתתכן בלי סוףףף..
אוףףףףףף רק מחרררררררררררררר? 😢
מחכה..
חחחח דוגרי , הוא הכי זבל \:
כן איתי זבל...
סהררר חמוווד
למרות ששחר שעכישו עם ספיר ממש מתוק...חחח
מחכה למחרר
יש לי בגרות בהיסטוריה יהיה נחמד לבוא ולראות המשך =]
אוהבתת
12חן12: בהצלחה בובהההההה😊
מור'צי 😊
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 14/06/2006) קאריייןן על מה את מדבררת?
איזה ססהר?
ר-ק אי-תי-!!
הממשששךךך מאמממי :]
יום מקסססים,
אוההבבת =]
יש לי רעייון$@
בואי נעשה עסקת חבילה..
את תיקחי את איתי ואני את סהר..
איך אני? 😂
חחחחחחחחחחחחחח וואי איזה חמודות אתןןן..
חנוווש בהצלחה בבגרווות מאמי שלי..
המשך לקראת הצהריים.. מבטיחה ! [:
בנות, חטפתי כאב ראש מאזרחות [הבגרות הבאה שלי..התחלתי ללמוד]
ואני חייבת לישון קצת..
כשאני אקום אני אפרסם לכן..
מזה מצטערת..
אוהבת ..
[:
מהפרק הקודדדם-
"מי ישמע?! כל בן ככה"
"אף פעם אל תכליל"
"כמו שכל הבנות חרא"
"לא כולן"
"אה..וואלה? את לא חרא?" הוא שאל והתקרב אל גופי..
"..בטוח את גם.." הוא התחיל להציק..
"וואי..נו לא כולן חרא.. תרגיע"
"את רוצה להגיד לי שאף פעם לא שיחקת בבן?"
"לא..שיחקו בי.."
"באמת?"
"כן..באמת"
"אני לא נותן שישחקו בי"
"כן בנים חושבים שהבנות הן הבובות שלהם"
"לא בובות..חיות מחמד"
"חחח חרא" אמרתי ודחפתי אותו..
הוא התקרב אליי, חייך.. "שפנפנה.." לחש לי ונישק אותי..
ולפרק של היוווום-
"חחח נו שחר אנחנו בחיים לא נסיים את כל החומר אם נמשיך ככה!"
האצתי בשחר שיתרכז בחומר הנלמד,
במקום בפטפוטים לא רלוונטיים שסתם מבזבזים לנו פרקי זמן חשובים,
בהם נוכל להמשיך וללמוד לבגרות הקרבה.
"אוף אופיר כואב לי הראש כבר, 3 שעות רצוף שאנחנו חורשים!"
"שחר אל תיילל.. חייבים להצליח, וגם ככה המגן שלי 70 ומשהו,
שזה על הפנים לכלכלה, אני חייבת ללמוד כמו שצריך ולפוצץ בבגרות"
"בקטנה נו פירי, את תצליחי, אמרו שהבגרות מזה קלה"
"וואי חלאס שחר, בוא נלמד וזהו.. ואל תקרא לי פירי..
רק לבנצ'וק מותר, שמעת!?" צעקתי עליו והוא התחיל לצחוק..
"טוב נו הפסקה קטנה" הוספתי, והנחתי את הקלסרים הכבדים על הספרייה,
והתיישבנו על המיטה שלי..
"חדר יפה יש לך"
"תודה מאמי.. אני מזה אוהבת אותו"
"כן שמים לב.. מושקע לגמרי" הוא אמר,
והעביר מבט חולף על הקישוטים שנתלו על הדלת, ועל האיורים על הקירות..
"נו מה איתך ועם ספיר? איך היה הדייט?" התעניינתי..
"היה מעולה, היא חמודה שלחיים"
"כן..חופשי..אין עליה" אמרתי וחייכתי אליו...
"הופה! מי נעשה לי אדום? האם זה שחר?" שאלתי והוא צחק..
"חחח י'מכוער.. נדלקת עליה, אה?"
"וואלה לא יודע אופיר..היה טוב והכל, אבל לכי תדעי..
לא רוצה לצפות יותר מידי..
'כגודל הצפייה..כך גודל האכזבה'.."
"בובי! מילדה כמו ספיר אתה לא תתאכזב..תהיה בטוח.."
אמרתי לו והוא חייך חצי חיוך,
וחזר לנשנש מקופסת הדגנים שהייתה מונחת על הרצפה..
"טוב יאללה, אני אעוף נראה לי.. התנחלתי פה מספיק" שחר אמר,
והתחיל לארוז את הקלסר והספר שלו לתוך התיק..
"כבר?" שאלתי אותו..
"כן מאמי.. דיי.. חחח נמשיך מחר" התחיל לצחוק, וחייכתי אליו..
אהבתי בו משהו, אולי את טוב הלב, העובדה שאפשר לסמוך עליו,
שהוא תמיד יגיד את האמת.. מה שרבים מהאנשים שאני מכירה,
או הכרתי, לא עושים...
ליוויתי אותו לדלת, והלכתי להתקלח אחר כך..
הבית היה ריק, כולם בחוץ.. ואני לבד..
לא רציתי כל כך ששחר ילך, היה מאוחר, פחדתי קצת להישאר בבית עם עצמי..
....
^"נעלמת לי כל היום,אה?"^ נשלחה אליי הודעת sms מעידן..
^"חחח..למדתי לבגרות.סורי"^ שלחתי לו,
ופשטתי את הבגדים מעליי..
פתחתי את ברז המים, ונתתי להם להתחמם מעט,
בעוד שהוצאתי את מגבת הרחצה שלי מהארון..
נכנסתי פנימה, ושטפתי את גופי עם מים וסבון..
"איתי לא מפחד מרגשות יותר מידי.." צלצל לי הפלאפון,
מיהרתי לנגב את הפנים, פתחתי את המקלחון,
הוצאתי את ידי לכיוון הפלאפון, ולחצתי על המקש הירוק..
"אה?" שאלתי..
"מפריע לך?" שאל אותי עידן..
"טיפה..אני במקלחת"
"וואו..אפשר להצטרף?"
"בטח!, קפוץ פנימה.. חח ..נו מה רצית?"
"סתם.. לבוא לבקר..אפשר?"
"כן בטח..חייבת לעוף, ביי" אמרתי לו והמשכתי להתקלח..
...
יצאתי מהמקלחת, ניגבתי את גופי בצורה יסודית ומרחתי קרם גוף..
נשמעה דפיקה בדלת, ולא האמנתי איך עידן הספיק להגיע כזה מהר,
עוד לא סידרתי את החדר, ואפילו להתלבש לא הספקתי!
"רגע!" צעקתי, ועטפתי את עצמי במגבת, בעוד ששערי היה סחוט מים..
ניגשתי לדלת, וסובבתי את המפתח..
אבל זה לא היה עידן מי שחיכה לי שם בחוץ..
בעעע, יצא קצררר.. סוררריי.. מזה ניסיייתי.. =/
הממממממממשך יבוווואאא..
אווווווווהבת אתכן !!
כפיר המניאקקקקק
בן זונה חחחחחחחחח
אני אוהבת אותך יפה שלי המשך יפה =)