חחחחחח מתוקקקות, המשך מחר
[:
ולמי שלא ראאאאתה.. ההמשך של היום 15/6 בעמוד הקודדם
enjoooooy 😉
דיי רק שזה לא כפירררררררררררר!!
אבל הלוואי וזה יהיה איתיי גרררר...
הוא חמודד!!
והוא נעלםםםםםםםםםםםם
אוהבת אותךךךךךךךךך!!
לירניי י'כישרון מהלך שכמותךך
לפ יווו
מור'צי 😊
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מהמםםםםםםםםםםםם
המשך דחוךךךך
המשך קצררר אבל מדהיםםםםםםםםםם
את גדווולהה
=]
אוהבת אותךך
תמשיכיי
או כפיר או איתי
מדהייים מחכה להמשךךך
איתיייייייייייייייייייייייייי😊 😊😊😊😊
זה ר====ק איתתי!@$
אנל'א מבינה על מה הוויכוח בכלל.. :]
הממשששךך דחוףף..
כדי שתיהיה לי שבת נפללאאה .. חח
יום מללא חיוככים שיהיה לך,
ומקווה שהלך לך טוב בבגרות שהייתה לך..
אוההבבתת =]
המשךךךך דחוףףף
מאמי אני מזה במתחחחחחח
מוואאה
רותמיק =]]
מממ..כפיר?!
כנראה בא להתנקם..
או איתי......שהתגעגע ו מאץ'...!! חיחיחי
לאן באמת איתי נעלם.???????? קצת התגעגעו הייתי אומרת... אל תחליפי אותו בעידן!!
עפתי לעבודה יום מושלם שיהיה לכולם..וכמובן שבת צ'לום!!
מואהההה נוניייייייי