מקווה שאני אספיק ביומיים הקרובים לכתוב המשך..
סורי אבל מזה לחוץ לי... =/
אוהבת אאאתכן ..
טוב מאמי
שתוכלי תשימי
אוהבת אותתך
בנות,
ניסיתי לכתוב עכשיו, כי היה לי קצת זמן..
ויצא מעאפפן~!!!, אז מחקתי את כל מה שכתבתי..
ואני כבר אכתוב לכם בהזדמנות אחרת..
אל תכעסו עליי.. ניסיתי חחח.. =/
אוהבבבבת.........
לא נורא מאמי.. =]
נחכה לך
לירני..אני מחכה להמשך יפה שלי..ואני אוהבת אותך הכי בעולם..
מאמושש אני מחכה להמשךך..
כמה זמן שאת צריכה..
קחי תזמן..
חח מחכה לך ומבינה אותךךך
מוואאהה
אוהבת אותך המוןןן
רותמיק =]]
QUOTE (רותם-יוני @ 11/06/2006) מאמושש אני מחכה להמשךך..
כמה זמן שאת צריכה..
קחי תזמן..
חח מחכה לך ומבינה אותךךך
מוואאהה
אוהבת אותך המוןןן
רותמיק =]]
😂
מתתתוקות שלי מקווה שמחר יהיה המשך..
פשוט יש לי בבוקר סידורים עם הצבא,
ובערב הנששששף שליייי..
אז אם יהיה זמן, יהיה המששך..
אוהבבבת בלי סוף.. כל אחת ואחת מכן .. [:
לילה טובבב, ושבוע הכי מקסססים שבעולם!
יאאא איזה כייף לךך גמאני רוצה נשףף...
ולסיים כבר.. חחחח
תהני מחר בובה =]
לאביו - לילוש
^
תודה ממממאמי..
יש מצב להמשששך היום, כי חזרתי מלשכת הגיוס מוקדדדדם..
אני יעדכן אתכן בהמשך..
אוהבבבת !