יאאאאאא😢
איפה איתייי נעלםםםםםםם ?!?!
תמשיכי מאמיי
מושלםם כמו תמידדד😊
שמחה שאהבבבתן [:
בננות ההמשך של היום 8/6 בעמוד 91
אוווהבת ..
יאאא המשך מדהים נשמה!!!
לילוש 😊
אמאאאא
מסכנה דפנהההה
ואממ איפה איתי נעלםםם??
ץחזירי אותו לסיפור קצתתת
אני מתגעגעת אלייווו
חחחחח
אני רוצה המשךךךך
אהה ויש לי המשך שלא קראת בסיפור..
שמתי לך במיוחד אתמול בערב.. ולא קראת
מוואאהה
אוהבתתתת ומצפהה להמשךךךךך בקרובבבבב
רותמיק =]]
^
שמחה שאהבת מווותק, ואני אכנס לקרוא..
לאב יוו..
איתי איתי איתיי😢
אני רוצה את איתי
לירני שללי
יפה כמו תמיד 😊
מאוהבת בכתיבה שלך!!
איתתיי נו איתתי
אבל גם זה שהציל אותה חמוד [= עידן לא?! הוא חמודי
והמשפט שכתבת על הזמן מזה מהמםםם$@!
אוקצור חפפרתי תמשיכי ת'סיפור (: אווהבת מללא 😊
:] פאקינג-תותי-תות [:
לירני תמשיכי מאמי שליייייי
מתוקות לא נראה לי שיהיה היום המשך,
ואני בספק אם יהיה מחר..
מצטערת.. הלו"ז צפוווף..
מבטיחה לפצות יפות שלי..
אוווווווהבת ושבת שלוםם [: