^
בקטנה.. היום עובר מהר .. חחח..
אוהבת [:
מהמםםם
פשוט מושלםםםם
אהבתי את זה ביותר
פרק מדהים כמו תמיד מוכשרת וממממהההמממתתתתתת שלייייי
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךך
מואאהה
לאביו מוצ'וווווווווווווווווו
רותמיק =]]
😢
שתספר למישווווו..
אוףף
המשך
יאאאא אני רוצה המשךךך
מהרוששש
מתוקות שלי [[:
רותתתם אהבת חיי!
^
ממממ,, נראה לי שמממחר !
QUOTE רותתתם אהבת חיי!
מאמי..
גמני מאוהבת בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ואני רוצה המשךךך דחוףףף
מחכה כר למחררררר
יפה שלי אני מחכה להמשך
מזל טוב על העמוד ה90 שנפתח לו היום
אוהבת אותך ,ועניתי לך בפרטי (;
QUOTE (קיפיי @ 08/06/2006) יפה שלי אני מחכה להמשך
מזל טוב על העמוד ה90 שנפתח לו היום
אוהבת אותך ,ועניתי לך בפרטי (;
ראיתי בטטה, שלחתי לך תגובה [:
אוהבת אותך.. ומזל"ט ,,מזל"ט לי חחח ...
מאמי..
שמתי 2 המשכים וראיתי שלא הגב...
מה?! לא קראת?!
חח ואני מתה כבר שתשימי המשךךךךך
^
רותמיייק, i'm sorry !!
ווואאאיי ידעתי ששכחתי משהוו..
חחח אני כזה מול האתר אחרי שהגבתי איפה שתמיד אני מגיבה..
והרגשתי משהו מוזררר חחח שכחתי לבדוק עידכונים אצלך!!
אני כבר אכנס לקרוא מאמי שלי..
אוהבת אותך!
חח לא נורא..
שפו בגל לשאת תמיד קוראת ומגיבה.. אז היה לי מוזר..
חח
ואממ גם בגללל שבקושי יש לי קוראים..
לא נורא.. העיקר שתקראי ותהני =]]