יהההה... (: ..
וואי איזה חמוווודות אתןןן...!!
הייתי בטוחה כבר שינטשו את הסיפור כולןןן.. =/ ..
שמחה לדעת שלאא.. 😊
אני מבטיחה שכבר מחר יהיה המשך חדש..!
על הבוקר אני יפרסם (:
חחח כי אין לי ביצפר יותררר.. נותרו רק הבגרויות (:
אוהבת אתכןןן בננות... ותודה על כל התגובות..
אין עלייככככן בעולםם..!!
ולמי שלא ראתההה- ההמשך בעמוד הקודדדם..
איך אפשר לנטושש סיפור כזה מושלםםם?!
אה?!
תגידי לי!
חחח=]
אוהתבתוך
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 06/05/2006) איך אפשר לנטושש סיפור כזה מושלםםם?!
אה?!
תגידי לי!
חחח=]
אוהתבתוך
(: חיחי כפרה עלייך בתאלייי.. לאב יוו !!
QUOTE (תמוש המאמוש @ 07/05/2006) madhim
(: ט'נקס מאמייי...
וואי איזה מפגר האיתי הזה מה הוא מתעסק בשטויות האלה??
מדהייים המשךךךךךךך
מהמם!!
2 פרקים מדהימים..
אני לא מאמינה שהוא רצח אותה..
וסהר.. כזה בובי.. לאכול אותו..
ומה יהיה עם איתי? בופי.. שתהיה איתו.. הוא מתוקי!
נכנסתי עמוק!
המשך!
^^
נשמותיי שמחה שאהבתן (:
המשך מחרררר ..
אוהבת אתכןןן
לירנוש שלי זה מדהיים
תמשיכי מהרר..לאביו
בנננננננות, בוקר טובבב ושבוע מקסיייים (:
בגלל שאני לא לומדת יותר,
יש לי יותר זמן להשקיע בסיפור שכל כך הזנחתי לאחרונה..
אז קבלו המשששך, ומקווה שתאהבווו..
אוהבת אתכן נשמותיי...!
מאירועי הפרק הקודם-
"אני חייב לשאול אותך משהו.."
"תשאל.."
"את וסהר הזה.. אתם ביחד..?" הוא התעניין..
והתחשק לי לשקר לו קצת.. שיסבול.. לא יזיק..
"כן" אמרתי לו.. והרגשתי צביטה קטנה בלב..
שנאתי לשקר.. אבל לפעמים עדיף...
"אז למה אמרת לי אז שאתם ידידים?"
"למה שאלת שוב פעם? הרי אתה יודע את התשובה.." החזרתי לו בשאלה..
"טוב לא אכפת לי בעצם" הוא אמר..
"סבבה.. אז נשתמע" אמרתי לו..
"ממשיכה מהר.." הוא זרק לי הערה.. וניתק את השיחה..
שכבתי על המיטה.. מהרהרת לעצמי על מה שהרגע עשיתי..
שלפתי את ספר התהילים שלי שנמצא ממש מתחת לכר.. והתחלתי לקרוא בו..
רק האמונה משחררת אותי מכל הרוע והכאב הטמון בעולם הזה..
האמונה בבורא עולם..
הפרק החדש-
"קומי מאמי..כבר בוקר" לחצה עליי רוני, ומשכה ממני את שמיכת הפוך..
"נו אל תציקי...כבר קמה!"
"את תאחרי מאמי.. זה רק מדאגה.."
"אני יאחר לאן?? ס'עמק.. יש חופש.. מה נסגר איתך?!" התחלתי להתעצבן..
"אוי שיטטטט..!" רוני אמרה.. ופרצה בצחוק ענקי..
"מפגרת אחת.. תסגרי את הדלת!" צעקתי עליה וכיסיתי את עצמי בחזרה בשמיכה..
"אוי בנות.. אם כבר קמתן.. אולי תעזרו לי בסידורים היום?" אמא פתאום נכנסה לחדר..
"דיי... זה לא קורה לי" לחשתי..
"נו אופיר, אל תהיי מבאסת.. תישני אחר כך.. בואי נלך איתה"
"טוב.. נו" אמרתי בייאוש.. וקמתי מהמיטה..
"בנצ'וק בוא מותק.. נכין לך ארוחת בוקר טעימה..
בוא אוצר שלי.." אמא לחשה לבן ויצאה מהחדר..
"wake up it’s a beautiful morning.."
נשמע השיר בקולי קולות ברחבי הבית..
ורוני לא טרחה אפילו להחליש מעט את הווליום הרם..
"נווווווו.. את רוצה מכות? מה את מדליקה אותי על הבוקר?!
תכבי את זה!" צרחתי עליה.. ונהייתי אדומה מרוב עצבים..
"תהרגי אותי וזהו.." היא אמרה.. לחצה על off,
וכיבתה את המוזיקה המעצבנת והאופטימית שלה..
כולנו הלכנו להתלבש ולאכול ארוחת בוקר מזינה..
ואחר כך יצאנו לדרך.
...
"וואייי.. תראי איזה חולצה יפה!" רוני אמרה לי..
ומשכה אותי לעבר חלון הראווה של אחת מהחנויות בשדרה...
"כן.. וגם המחיר שלה" אמרתי..
"תראי מי בפנים!" רוני אמרה והצביעה..
"אנה..." לחשתי...
"לכי תגידי לה שלום!" היא הציעה לי..
"לא.. אין לי חשק. בואו נלך למקום אחר.." אמרתי..
והלכנו משם..
...
בצהריים כשהגענו הביתה,
נכנסתי לחדר והוצאתי את הקלסר שלי שמכיל את כל מקצועות הלימוד,
והתחלתי לבדוק במה יש לי שיעורים...
'כלכלה...' לחשתי בשקט.. ומיד נזכרתי באיתי..
איך שהבטחנו אחד לשנייה שאת העבודה הזאת נעשה ביחד..
לקחתי את הפלאפון שלי מהספרייה וצלצלתי אליו..
"איתי?"
"כן אופיר.. מה קורה?"
"הכל טוב.. ואצלך?"
"וואלה הכל פנאן.. מה עושה?" הוא שאל..
וקלטתי שהוא מת לדעת אם סהר איתי..
"בבית.. בדיוק קלטתי שיש לנו עבודה בכלכלה לעשות.."
"כן.. אבל את לא עסוקה?" הוא ניסה לחקור..
"לא.." עניתי בתמימות..
"שנעשה עכשיו?"
"לא יודעת.. בא לך?"
"כן, למה לא?.. שנסיים איתה וזהו.."
"סבבה.." עניתי..
"בואי אליי, יש לי בית ריק.. מחכה לך" הוא אמר וניתקנו את השיחה..
...
"אני זזה לאיתי" אמרתי לאמא ורוני שישבו בסלון וצפו באיזה סרט רומנטי קיצ'י כזה..
"ככה את הולכת?" אמא התעניינה..
"כן..זה כולה איתי" אמרתי.. ובחנתי את לבושי מול המראה..
לבשתי גופיית בטן צמודה בצבע תכלת.. ומכנס עד לברך בצבע שחור..
"ביי מותק" רוני אמרה לי, וטרקתי את הדלת..
עמדתי מול הדלת של איתי.. קירבתי את ידי אל הדלת, ונקשתי מספר נקישות..
"רגע..!!" שמעתי קול מתוך הבית, וכמה צחוקים והתלחשויות..
[..והעיקר הוא אמר שהוא לבד..]
"היי אופיר" הוא אמר לי, ודקל עמדה לצידו..
"היי..." אמרתי והיבטתי בשניהם..
"טוב אז נדבר נשמה.." הוא אמר ונשק לדקל על הלחי..
"מתה עלייך.." היא אמרה, נצמדה לגופו ונשקה לו בפה..
והוא רק עמד מולה וחייך..
"ביי אופיר" היא אמרה ורצה במדרגות..
"ממשיך מהר..." לחשתי בשקט,
והחזרתי לו את אותה ההערה שנתן לי בשיחת הטלפון אתמול.
"מה אמרת?" איתי שאל אותי..
"לא.. כלום" אמרתי ונכנסנו פנימה...
#%&@ מקווה שאהבתן (:
מהמםםםםםםםםםםםם
לירנושששש
את פשוט מוכשרת ברמות מטורפותתת!
אהבתי נוראאא
איזה יפהההה
חעחעחעח
בלי קשרר
אוהההההההה עזבי אני כולי שמחה שהצלחתי
לפתור כמה תרגילים במטמתיקזבי!חעחעחעח
לפ יוו
והמשךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
יואווווווווווווו
איזה ילד קטן האיתי היזה!!!
שתיבגר כבר!! אוף!!!!
כזה אגואיסט ומרוכז בעצמו!!!!!
2 פרקים מהממים!! שמחה שחזרת לכתוב לנו! התגעגעתי!! 😁
מחכה להמשך
אוהבת המוןן
טלוש
^^
מתה עלייכן בננננווות, נשבעת לכן רק אתן עושות לי חשק לכתוב (:
שמחה שאהבתןןן.. והפעם יהיו המשכים בפרקי זמן קצרים יותר..
אוהבבבבת אתכן המון..%$#%