חחח י'מתוקות.. [[:
עוד מעט המממשך..
בוווווקרר..
כמו שהבטחתי, הנה ההמשך ..
תהננננו :
פרק קודם-
"אני מבולבלת לגמרי.. אני מתחרפנת כבר"
"למה מותק?"
"נכון איתי?"
"איתי..איתי?!?"
"כן..איתי..מהכיתה"
"מה איתו?"
"לא יודעת.."
"הייתם ביחד לא?"
"כן היינו.. וחתכנו את זה מהר"
"למה?"
"כי לא התאים לי"
"אה..עכשיו אני מבינה הכל"
"מבינה מה?"
"עכשיו את בטח מתחרטת על זה שויתרת על הקשר איתו"
"אוף..לא יודעת מותק..באמת" השבתי,
מביטה לצדדים כי שמעתי רעש מבין השיחים..
"שמעת את זה?!" שאלתי את ספיר..
"את מה מאמי?"
"את הרעש.. נו... מהשיחים?"
"לא כפרה, את מדמיינת.."
"יכול להיות" אמרתי, והתמתחתי לאחור..
"..אז איפה היינו?" המשכתי..
פרק חדש- מורצ'י שלי מוקדש לך בהמון אהבה,
המון תודה על הכל [:
"תמשיכי לספר לי.."
"אין ממש מה. גם סהר מטריף אותי"
"סהר?"
"כה..את יודעת עליו, לא?"
"זה מרעננה ששבר לך את הלב?"
"כה.. שבר, שבר..."
"ועכשיו? חזרתם להיות בקשר,
לא? כל הזמן את מקבלת שיחות ממנו"
"כה, חזרנו להיות בקשר.
אבל את יודעת בחיים זה לא יהיה אותו הקשר,
כי אנחנו לא זוג יותר"
"ואת רוצה שתהיו זוג?"
"באיזשהו מקום כן, כי היה לנו טוב בתור חברים
ובחיים לא אהבתי כמו שאהבתי אותו, אבל הוא שבר לי את הלב..
ומי אמר שהוא לא יעשה את זה עוד הפעם?"
"זה סיכון שתצטרכי לקחת אם את רוצה להיות איתו.."
"אני יודעת, בגלל זה אני מעדיפה לוותר"
"וואו..טוב שאת לא מסובכת לגמריי"
"תודה ספירי, גם אני אוהבת אותך"
"חח..לא ברצינות, תחליטי כבר מה את רוצה.
שלושה גברים מושלמים תפסת לך.
אחד תפוס ושניים פנויים ומחכים אך ורק לך" היא אמרה,
והנהנתי בראשי לחיוב..
הרעש מהשיחים לא פסק, כאילו מישהו מתהלך שם ומאזין לשיחה שלנו..
"וואי נו ספיר, את רציני לא שומעת את הרעש?!"
"על איזה רעש את מדברת?!"
"עזבי, לא חשוב.. מספיק שאני שומעת. רוצה נעלה אליי הביתה?"
"סורי מאמוש, חייבת לזוז להתארגן שחר,חלי ולילך מחכים לי"
"חלי?"
"בת דודה שלי, את תמותי עליה!
אני יעשה בניכן היכרות בהזדמנות"
"חחח סבבה"
"טוב אז מותק שלי, שלא תחשבי שהשיחה הסתיימה לה פה"
היא אמרה וקמה מהספסל, ואני קמתי יחד איתה..
"..היא רק התחילה. ואנחנו בימים הקרובים ניפגש
ונשב לדבר על הכל, בסדר?"
"טוב ספירי, אוהבת אותך"
"גמני מותק, בייוש" היא אמרה,
לחצה על כפתור האזעקה ופתחה את המכונית שלה..
המשכתי לעמוד שם בחוץ,
מתבוננת בה חומקת מטווח הראייה שלי..
חושבת על השיחה שלנו,
על כמה ששום דבר לא עוזר לי להחליט וכמה שאני מתוסבכת..
התחלתי לזמזם את השיר של קרן פלס,
השיר שממש נכתב עליי ועל איתי ..
"איתי פרק חצי בקבוק ורק חסר לו בדיוק,
ממני, עוד חצי חיבוק..
שיסדר לו את הראש וירדם
ועם הבוקר ייעלם,
ושוב נשוב להתעלם
נעים לו לידי, גם לי קשה קצת לבדי
בלילה נח בתוך ידי,
משחקים באהבה אחד עם השני,
ברור שזה זמני ..ויש לו אחרות
וזה לא ענייני..
איתי לא מתעסק ברגשות יותר מדי
לא משנה לו מה עובר לי בחיי
אחרי שהוא סוגר ת'דלת ונפרד
וזה החורף הראשון שלי
לבד.."
..
נכנסתי לתוך הבניין, מביטה בעצמי דרך המראה הגדולה שבלובי..
מסדרת את הגופייה שעלתה מעט, ואת החזייה שבלטה מעט החוצה..
לחצתי על כפתור המעלית, וחיכיתי שתרד למטה..
המחשבות לא פסקו לנוע במוחי,
רק חשבתי על שיחת הפלאפון שלא נענתה מאיתי..
למה הוא צלצל אליי בכלל? מה הוא רצה?
הרי לי ולו אין קשר בזמן האחרון..
וחוץ מאותו היום שהוא ראה אותי עם עידן, שהופיע פתאום,
לא יצא לנו בכלל לדבר..
..
"חזרתי" הודעתי בבית..
"יש לך אורח" צעקה לי אמא..
"אורח? מי?"
"בחדר שלך, עידן משהו.."
"עידן?" שאלתי בפליאה..
"כן, עידן" היא השיבה, והלכתי לתוך חדרי..
..
"מרגיש בבית, אה?"
"בטח.." צחק.
"מה אתה עושה כאן?"
"באתי לבקר, למה לא החזרת לי טלפון שהתעוררת?"
"לא יצא לי. נפגשתי עם חברה שקפצה לבקר"
"אה, טוב"
"מה..? אז מה איתך?"
"טוב, התגעגעתי אלייך" אמר, ושלח את ידיו לחבק את גופי..
חייכתי, ולא השבתי לאמירה שיצאה מפיו, לא ידעתי מה להשיב,
הרי האם התגעגעתי?
או שאני רק מחפשת דרך לברוח מהמציאות ומוצאת את אותה הדרך איתו?
"על מה את חושבת?"
"סתם..על כלום.."
"נו!"
"עידן..מה קורה בנינו?"
"מה קורה באמת?"
"לא יודעת, בגלל זה אני שואלת אותך"
"לא יודע.. אנחנו מפתחים קשר מסוים"
"איזה סוג של קשר?"
"את זה אנחנו נחליט" הוא השיב, וקרץ לי..
"נו תהיה רציני רגע"
"אני רציני אופיר, אני לא יודע איזה קשר..
בואי נזרום ונראה מה קורה. מה הלחץ לתשובות?"
"אני אחת שאוהבת לקבל תשובות, שונאת סימני שאלה"
"וסימני קריאה את אוהבת?"
"וואי! אתה מעצבן אותי! מכל דבר אתה עושה צחוק"
"אופיר, תקשיבי לא יודע מה תקף אותך היום, אבל תשני גישה.
לא עשיתי לך כלום שמגיע לי היחס הזה" הוא הרצה לי..
"טוב סליחה, אבל באמת שאתה מעצבן"
"טוב, טוב .. בא לך לצאת?"
"לא, אין לי חשק"
"נו, י'כבדה בואי נצא לאנשהו"
"אמרתי שאין לי חשק!" כעסתי עליו,
ובאותו הרגע רק הבנתי כמה אני והוא זה סתם עניין לא ברור וטיפשי..
"טוב איך שאת רוצה" אמר, והסיט את פרצופו הצידה.
"סבבה"
"..טוב יש לי פול דברים לעשות" אמרתי לו, מחכה שיבין את המסר.
"את רוצה לסלק אותי?"
"לא לסלק.. פשוט יש לי דברים לעשות.
ואם אנחנו סתם יושבים פה כמו מפגרים,
עדיף שנסיים את המפגש הזה ואני יעבור לעיסוקיי.."
"עיסוקיי.." הוא חזר אחריי וצחק..
התבוננתי בו עם פרצוף כועס, התחשק לי לתת לו כפה,
אבל המראה החיצוני שלו כל כך שינה את הרצונות שלי באותו הרגע..
"חח מה קרה? מה את בוהה בי?"
"מי בוהה בך?! אל תחוש" אמרתי, ונהייתי אדומה.
"כן, כן.."
"עידן!" צעקתי
"טוב, טוב.. תרגיעי.." הוא מיד נבהל, ושנינו צחקנו..
"אז מה? את באה לפה הרבה?" הוא שאל אותי עם חיוך על פניו,
מתקרב אל גופי.. ומעביר יד רכה על רגליי החשופות..
חייכתי אליו, ולא אמרתי כלום.. התחשק לי לנשק אותו.
לברוח קצת מפה למקום שיותר טוב..
הוא התקרב אליי יותר, הצמיד את פיו לפי,
והתנשקנו.. נשיקה ארוכה מלאת תשוקה..
הוא החל להעביר ידיים על גופי, והשכיב אותי על המיטה..
ניסיתי להזיז אותו ממני, אך לא הצלחתי הוא היה כבד מידי,
והתנגד כל הזמן..
"אני מרגיש שאני מתחיל לאהוב אותך" הוא לחש לי והתבונן בעיניי...
לא השבתי, והמשכנו להתנשק..
"גם אני אותך איתי..." לחשתי..
"איתי?" הוא שאל, וקם ממני בבת-אחת..
המשך יבוווווווווווואאא.. [:
יצא ארוך, נכון?!!?
בננות מעכשיו בגלל שנותרו לי 29 ימים
[אני סופרת..תראו איזה עצב] עד לגיוס,
אני אשקיע יותר בסיפור, ואם יהיה לי זמן..
כל יום אני אפרסם יותר מהמשך אחד..
אוהבת אתכן בלי סוווף,
ושיהיה לכולנוו בוקר מקסים ויום נהדרר... 😊
יא מקסים
יוווווו ידעתי שהיא תקרא לו איתי!!!
המשךךך
אאאאאאאאאאאאאאאע
המשך יפה שלי אוהבת אותך 😊
איזההה פרקקקקקקקקקקקקק ארוךךךךך
מושלםםםםם
מהממםםםםםםםם
יווואווו אין עלייךךךך באמממממממתתתתתתתתתת
אהבתיייי
ודדדדדדדדיייייייי
תעשיייייייייייי שהם יהיווו יחדדדדדד
איתי ואופייייייייייייררר
חמודיייםם ממש ממש ממש ממש חמודים יחדדדדדד
מחכהההה להממממממממששךךך
אוהבת אותך המוווווווווןן
רותמיק שלך =]]
אמאאאאאאאא כמה שזה מושלםםםםםםםםם
חחחח תמשיכי מאמי שליייייייייייייייי דחוף
יאווווווו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |||||:
מדהים המשך מאמי
חיחחיי ידעתי שתאההההבו..
[:
מאמינה שאני אפרסם עוד המשך היום,
יש לי חשק..
ובכלל אני צריכה לפצות, לא ככה !?
אוהבת..
אמאאאאאאאאאאאאאאא
לירניי איזה יפההההההההההההה
העידן הזה מתחיל לעצבןן תביאיי את איתיי הוא חמודדדדדדדדד!!
אייייייייייי איזה מוכשרתתתתתתתתתתת
אהבתי נורא תפרקקק
ואיזה כייף ליייייייייי הוא מקדש לייי גררר...!!
תודה בובההההההההה😊
ואמרתי לך בכל זמןןןן.... ובכל שעהההההה...!
תמיד פה בשבילךךךךךךךךךך מואהה ענקיתתתתתתתתת
ענקיתתתתתתתתתתתתתתתת
לפ יוווווווווווווווו
ותמשיכיייייי מהרושששששששששש
מור'צי 😊
^
אוהבבבת אותך,,, פשוט אווהבת [:
ממממ, מקווה שיהיה המשך היום.. לא יודעעת..
😮 איתיייייי! איתייייייי! איתיייייי!
מדהייים המשךךךךך
^
חח מצחיקולה.
לא יודעת אם אני יפרסם עוד המשך היום,
נראה..
אוווהבת [: