^
חחח בטטה אני מאוהבת בשיר הזה... את לא יודעת כמה [:
מזכיר לי את איתי בסיפור שלי חהחהחה..
לאב יו בובה.. ובקרררוב יהיה !
בננות הפרק של היום 19/6 בעמוד הקודם.. מוזמנות לקרוא..
פרק יפההה..!
העידן הזה כזה חמודדדדדד =]
לאביווו
לילוש 😛
לאלאלאלאלאאא..
לירררני את כנראה לא הבננת..
זה אמור להיות בדיוק ההפך..
עידן במקום של איתי ואיתי במקום של עידן..
ככה איתי ואופיר ילכו ביחד הבביתה ..
חחחחחח :]
מדדדדדהייםם!#%
מחככה להממששך מפנננק,
יום מקססססים,
דניאלושש=]
אין לי מה להגיד אני מכורה לסיפור=]]
אוהבת אותךך תמשיכיי
שמחה שאהההבתן יפות שלללי..
דניאלוש י'מצחחחחיקולה [:
חנוש כפרה עלייך מותק, אוהבת..
בקרוב מתוקות,
לקראת הערב יתפרסם ..
אוווווווהבת [:
פרק מדהיםםםםם
אהבתייי
ואממ אני טיפה מחכה להמשךך
חח איזה טיפהה
המוןן מחכהה להמשךךךךךך
חח
אוהבת אותך המוניםם
רותמיק שלך =]]
מחכה כבר להמשךך שלך מאמייייייי