וואוו שני פרקים מושלמים!
המשךך דחוף..
אני מחכה להמשך מאמי
כשיהיה לך כוח וחשק לכתוב תמשיכי
גם אני מחכה.....
=)
ביו'שששש
QUOTE (קיפיי @ 29/04/2006) גם אני מחכה.....
=)
ביו'שששש
..
ואי אני מזה מצטערת על היבוש!!!
אני כל כךךך מצטערת, פשוט א-י-ן לי זמן לנשום!!!..
אני בקושי בבית.. אני ממש מצטערת!!
אני לא יודעת אם ההמשך הבא יהיה בקרוב, זה תלוי בלוח המבחנים והעבודות שלי.. [[שבינתיים רק גודל..]]..
שיהיה לכם מחר יום עצמאות שמח!!!..
ו.. יהי זיכרם ברוך של כל החיילים שמתו.. 😢
אוהבת המון!!!
גלוש!!, ותודה על הסבלנות!!
היא באמת עסוקה בנות.כל יום חוזרת ב--8 בגלל פרוייקטט..
כללבה..אני מתגעגעת אללייך=[..
העיקר את נהנת בבצפר אה 😉
שלוםםם לכםםם!!..
התגעגעתי.. =]
לאחר יבוש ארוך ביותר חזרתי.. היו לי חצי שעה פנויים אז החלטתי לנצל אותם לכתוב לכם המשך!!!..
אל תשכחו שאני אוהבת.. ומצטערת על היבוש!!
תודה על כל התגובות..
מקווה שתאהבו..
ובתי.. תודה על הכל הכל הכל הכל!!
גלושק'ה.. =]
תחושה אפלולית ובודדה עדיין שהתה בגופי..
רציתי לצרוח.. פשוט ככה.. הרגשתי צורך לעוף.. כמו ציפור שפורסת את כנפיה..
נשכבתי במיטה....
אמא ואבא עדין לא חזרו, השעה הייתה 12..
עצמתי עני, מנסה להדחיק את המחשבות, והפעם הצלחתי..
הצלחתי להדחיק אותם, ונרדמתי!
פרק 27-
התעוררתי מוקדם בבוקר.. ציוץ הציפורים נשמע... השמש המסנוורת סגרה את עני, קפצתי בזריזות על רגלי עם כאב ראש נוראי ונכנסתי למקלחת..
התפשטתי בזריזות... ונכנסתי מתחת לזרם המים החמים..
המחשבות לפתע הגיעו, נזכרתי בתקופה עם רן..
ודמעות.. החלו מתערבבות עם הסבון והמים..
___
"אני? אני מה עשיתי רע! רק אהבתי אותך." אמרתי.
"אני יודע, היה לי קשה.. אל תשפטי אותי" הוא אמר מחזיק בפני בעדינות..
"אני לא שופטת" נמסתי תוך רגע, הילדה הקשה שבי נעלמה.
"אבל חזרתי" הוא חייך
"איפה היית? לא ראיתי אותך"
"נסעתי" הוא אמר
"לאן?" שאלתי
"זה לא משנה לאן, נסעתי, ברחתי מכל הצרות.. ועכשיו.. חזרתי.. ואני רוצה אותך"
"ככה אתה משחק בי?" שאלתי
"אני לא משחק, אני אוהב אותך" הוא אמר
"גם אני אוהבת אותך" אמרתי.
"אז תהיי שלי?" הוא שאל
"לא יודעת.." אמרתי.. "אני אפגע שוב"
"את לא, מבטיח, נשבע!"
"בטוח?"
"100%" הוא אמר.
"אז אני שלך.." חייכתי..
"אוהב אותך.." הוא תפס בפני, מקרב את שפתיו לשפתי, נושם, מריחה, והריחות מתערבבים.. משחקים עם הלשונות.. נשיקה רטובה, מלאת תשוקה וגעגועים..
התנתקנו, עדין הרגשתי את מגע שפתיו, רעד עבר בגופי, התגעגעתי אליו, לחום, לחיבוק ולאהבה.
החזקנו יד ביד, חזרנו לכולם. שתקנו, אולי שתיקה מביכה, מצמררת.
___
וזוהי.. הייתה ההתחלה המרה.. ההתחלה בה שגיתי..
מההתחלה שגיתי.. ולא יחסתי לכך חשיבות..
הייתי כל כך טיפשה, אולי עיוורת..
המים החמים המשיכו לזרום.. ולא שמתי לב.. בהיתי בחלל..ובכיתי..
___
"אני לא יכול שניה בלעדיך " הוא אמר וליטף את לחיי.. מעביר אצבע על פני ומעביר לי צמרמורת קרירה, תחושות מוזרות עברו בגופי, "את יודעת את זה נו ליז, את אהבת חיי מאמי.. התגעגעתי המון..." הוא אמר מתקרב אלי עם ראשו כך שיכולתי להרגיש את נשימתו החמה שבוקשת מהפה שלו.. וריחו, ריח משכר, מתענגת ממגע ידיו שעל פני, מחפשת את עניו בעני וטובעת במי עניו, ועניו כמו השמים, מתקרבת, נושמת, מריחה, ושוב מתקרבת, מחפשת את שפתיו עם שפתיו, נוגעת.. ולא נוגעת..
מטריפה אותו, הוא מחפש אותי ונושם, רוצה לגעת כבר בשפתיו, הלשון שלו מחפשת את לשוני, הוא לוקח את ראשי ומצמיד לראשו, הלשונות מחפשים, השפתיים נרטבות וגופי רועד מההתרגשות.
"אז סולחת?" הוא התנתק.
"כן" אמרתי, "סולחת.." אמרתי, הוא מחזיק בגבי, משכיב אותי בעדינות על המיטה, בעדינות, כמו נסיך.
הוא מנשק אותי, בראשי, בפי, בצווארי, נושף באזני ודעתי משתגעת.
אני חושקת בו, רוצה אותו כל כך, כמה זמן לא הרגשתי ככה, כמה זמן לא חשתי את רן.
מנשקת אותו, הוא מוריד את החולצה שלי, נאחנת ומעבירה את ידי בשערו..
והנשיקות שלו, כמו טעם גן עדן.
הוא ממשיך לנשק ולגעת, בכל חלק בגוף, בגדים מונחים על הרצפה, שערי הרטוב מתפזר,
וכך, זה נגמר. שכבנו.
___
ואיפה הימים האלה?
התגעגעתי לרן, וכאב לי כל חלק בגופי..
כאב מהאכזבה..
חור ענק נפער בליבי... חור מלא בכאב..
___
התקרבתי למכתב הקטנטן, מביטה בו בזוג עניים נעוצות.. הסתכלתי סביב.. מחפשת מישהו מוכר, אך לא מצאתי! התיישבתי על הספסל ובראשי עלתה מחשבה מוזרה!..
פתחתי את המכתב בעדינות, וגיליתי כתב יד עגול, מסולסל ובלתי קריא!
"ליז יקירתי,
שיהיה לך יום נעים!
אוהב..
רן!"
מחשבות מאושרות הציפו אותי והחיוך לא אחר להגיע.
דפיקות הלב הכניעו אותי, הייתי חייבת למצוא אותו!
חיפשתי סביב אך מסביבי היו רק השמים הכחולים, העננים והאושר שהציף אותי.
הרגשתי צללית שחורה העומדת מעלי, הסתובבתי בבהלה ומצאתי אותו.
הוא התקרב אלי, לאט לאט והצמיד אותי אל גופו.. הרחתי את הריח שלו.. והתמכרתי. נמסתי, הרגשתי את הנשימות שלו על פניי, שפתיו התחככו עם שפתי ושיגעו אותי..נזכרתי בתקופה המושלמת שלי חיי, התקופה עם רן.
התנשקנו נשיקה קטנה..
"בוקר טוב" הוא אמר בקול משגע.
"בוקר טוב" עניתי וחייכתי, "הפתעה" אמרתי והייתי מאושרת..
"כן הפתעה!" הוא אמר.. "הופתעת?"
"כן" חייכתי..
"מותק, אני חייב לעוף.. יצאתי באמצע מבחן!" הוא אמר.
"אוקי" אמרתי מנשקת אותו בצורה מטריפה ומזיזה את הישבן שלי לכיוון בית הספר ;] ...
___
החלטתי לסיים עם זה.. חד וחלק..
למה לי לסבול?
הרי עדיף להיות בלעדיו, מאשר איתו כאשר אני סובלת לצידו..
סגרתי את המים בכעס ועטפתי את גופי במגבת..
יצאתי בזריזות לחדר.. נעלתי את הדלת והתלבשתי.. ירדתי למטה..
"אמא... אני עפה לרן.." צעקתי ולקחתי מפתחות..
"בואי הנה.. תאכלי.." היא צעקה..
"לא רוצה.." עניתי ..
רצתי החוצה בכל כוחי.. רצתי לרן..
כשהגעתי.. האור שבקע ממטבחו גרם לי לצמרמורת והחלתי לחשוב אם באמת אני רוצה אותו רחוק ממני..
דפקתי על הדלת בחוזקה.. מתנשפת... הוא פתח לי.. עם חיוך על הפנים..
"היי.." הוא אמר.. הוא היה מוזר, מחויך? והוא.. הוא בכלל לא שאל איך אני מרגישה מאתמול..
"היי.." אמרתי... "צריכה לדבר איתך.." אמרתי..
"בואי הנה.." הוא הכניס אותי והדביק אותי למקרר.. החלק מנשק..
"רן.. לא.. לא.." אמרתי בין נשיקה לנשיקה..
"למה?" הוא עזב אותי בעדינות..
"ככה.." אמרתי מתיישבת על אחד הכיסאות הגבוהים שהיו שמה..
"ליז.. מה קורה לך?" הוא אמר מחבק אותי...
"רן..עצור!!" כמעט שצעקתי ובכיתי ביחד..
הוא הביט בי מבוהל.
"אני רוצה להיפרד.." אמרתי וזוג ענים גדולות נפתחו והביטו בי בהלם.....
מדהיםם
התגעגעתי לסיפור!!
ושמחה שמצאת זמן לכתוב לנוו..
בבבהצלחה בכל המבחנים..
עוד חודש ו-15 יום זה ניגמרר חעחע
תמשיכי כשתוכלי יפה שלי
מוואהה
QUOTE (HeNNNNNNN @ 06/05/2006) מדהיםם
התגעגעתי לסיפור!!
ושמחה שמצאת זמן לכתוב לנוו..
בבבהצלחה בכל המבחנים..
עוד חודש ו-15 יום זה ניגמרר חעחע
תמשיכי כשתוכלי יפה שלי
מוואהה
😁
לילוש
יאי טנקס.. =]..
חנוש.. כן אה? הסיוט נגמר.. ואני עוזבת את כל החברות.. =[..
ה-3 שנים האלה לא רצו לי..אלא טסו..
גלושק'ה
יאהה כמה זמן לא הייתי פה......
פרקק מושלםם ומדהייםם
ובכלל סיפוררר מעלףףף
תמשיכי
אוהבת ליטלוששש
גלוש את עוברת בצפר נסיכה..?
אם לא, אז לא ניקרא להיפרד מהן..
הן עדיין יהיו איתך בשיכבה..
עדיין תיפגשו כל יום!!
אוהבת הההמון!
טנקס..
כן..אני עוברת בצפר..
לבצפר אחר.. כי הבצפר שלי עד החטיבה..
והן לבצפר אחר.. =/