יאללה קופה שללי..יש לך מלא תגובותת=]
תממשיכייי מהרההרהרהרהרהרהר!
גלוששששש
מה עם ההמשךךך?!?
QUOTE (ליטלטולל @ 25/04/2006) פרק ממש יפה המשךך
😕
ואי תודה יפות שליייייי!!!
אני עפה למכון.. חוזרת.. מסיימת לצייר משהו.. וכותבת לכן המשך!!..
אוהבת המון
גלושק'ה
גולייייייי
זה
מדהים
רצחחחחחחחח
המשךך
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף 😊
ותהני במכון =]
מחכה להמשך יפה שלי=]
ושוב..
מזזזזל טווווווווווווווווווב עעעעעלל זה שהתקבבבבלת לב-צ-פ-ר ההההכי טטטטטוב😊
חכמהההה שללללללי
יאי.. תודה בובות..
כן..אני כל כך מאושרת..התקבלתי לבצפר שרציתי..ואתן יודעות מה זה אומר?!.. ששנה הבאה אני לא אכתוב יותר סיפורים מהלחץ..
וכבר עכשיו התחלתי..אני אעשה שיעורים.. לשם שינוי באנגלית..
אתקלח, ואני אכתוב לכן המשך!!..
מצטערת על כל היבושים..
גלושק'ההה
מחכה יפה שלי=]
מאושרת בבשבילך!
גלו'צצצ קצתתת הזנחתיי סורי;/
עכשיו אני פה ולעולם יאאלה
המשך
מקווה שתהנו!
פרק מגעיל..לא אהבתי.. 😢
תחושה מעורפלת תקפה אותי, לא ראיתי דבר..
ידיים קרירות עטפו את פי.. וסרט עטף את עני..
כאב לי הראש..
התעלפתי..
פרק 26-
מצאתי את עצמי זרוקה על מין ריצפה קרירה ומלוכלכת.
הייתי מטושטשת.. בקושי ראיתי משהו..
שמעתי צעקות מבחוץ, זיהיתי את קולו של רן..
פי היה כבול בסרט חזק .. לא יכולתי לדבר..
הרגשתי את קולות ביטני המקרקרת..הייתי רעבה..
הקולות התגברו, כאב לי הראש כל כך..
תפסתי בראשי בעזרת ידי הקשורות, ניסיתי להשתחרר אך ללא הצלחה..
התחלתי לבכות.. תחושה של בדידות תקפה אותי, לא ידעתי מה אני עושה כאן..ועדיין כאב לי הראש מהמכה שקיבלתי..
איפה אני? חטפו אותי?
השאלות החלו לצוץ בראשי ללא הרף..
אור בקע מן דלת החדר, היא נפתחה..
"תביא לה מים.." שמעתי קול.. "ועוד כדור.." שמעתי.. ניסיתי להאבק אך חטפתי סטירה.. בערה לי הלחי..
"יבני זונות.. תעזבו אותה!!" התפרץ לבפנים רן..
הוא החזיק סכין חדה, שגרמה לי לצמרמורת..
הדמעות המשיכו יורדות במורד לחיי.. והרטיבו את חולצתי ואת המכנס שלי..
הבטתי ברן בעניים מפוחדות..
בשלב זה כבר לא עניין אותי כלום.. ידעתי שאם רן לא יברח משמה.. יהרגו אותו...
ראיתי לידי שני בריונים,
"כמה כסף יש לך?" שאל האדם..
"500.." רן אמר.. ידעתי שיש עליו יותר..
"תביא וקח אותה.." הוא אמר.. באותו הרגע ראיתי את הבריון השני מצחקק.. גם רן ציחקק.. לא הבנתי למה.. הוא שיחרר את ידי ותפס אותי בזרועותיו הענקיות.. נשענתי עליו כמעט שנופלת.. רציתי לברוח משמה ולא לחזור לשמה יותר..
התענגתי על מגע ידיו הרח של רן..
התגעגעתי לריחו..
למרות שהיה מסריח..התגעגעתי אליו..
הוא הוציא אותי משמה בזריזות.. והעמיד אותי מבחוץ..
"בשביל מה הגעת לפה? בשביל מה אה?" רן צרח עלי.. בכיתי כמו שלא בכיתי מעולם..רציתי לרוץ אך לא יכולתי..רן החזיק בידי ובידו השניה הייתה סכין..
"רן..תעזוב אותי.. תן לי ללכת.." אמרתי מפוחדת..
"אמרתי לך לא לבוא נכון? אמרתי לך שמסוכן פה? למה באת?" הוא ממש צרח.. הדמעות המשיכו לרדת..
"רן..די.." אמרתי מנסה להשתחרר מאחיזתו..
"עופי מפה..ואל תחזרי לפה..זה לא מקום בשבילך.." הוא צעק..
רצתי בכל הכוח.. ללא מעצור.. גרוני שרף לי מהיובש..
ונשמתי לא הייתה סדירה.. כאבה לי הבטן מהריצה.. והרגליים..אותם לא הרגשתי כבר..
רצתי רחובות שלמים.. ללא ידיעה לאן אני הולכת.. ומצאתי את עצמי עומדת מול הבית של איתי..מוזנחת.. חצי ערומה.. עם בגדים קרועים.. וקר לי.. הייתי רעבה.. כאב לי הראש.. ומסוחררת..
דפקתי על הדלת.. ואיתי פתח..
"ליז? ליז? מה קרה לך?" הוא חטף אותי בידי והכניס אותי פנימה מחבק אותי.. הוא רץ למטבח והביא לי כוס מים.. התיישבתי על ספתו.. הוא הושיט לי אותה והתיישב לידי..
שתיתי אותה בלגימה אחת..
"ליז, דברי איתי.. מה קרה?" הוא שאל.."זה רן נכון? רן הבן זונה הזה!!" הוא כמעט שצעק.. סתמתי את אוזני.. לא יכולתי יותר לספוג צעקות ובכיתי..
הוא השכיב אותי על הספה.. וליטף את שערי..
"די מאמי.. דברי איתי.." הוא אמר..
"הוא.. הוא.. זה רן.. נתתי לו את הכסף.. נתתי.." אמרתי ללא אוויר.. נחנקת מהמחשבה שהוא ביזבז את כולו.. וימשיך לבזבז על סמים..
"מהה? למה נתת לו?" איתי צעק..
"כי.. כי.. זה חשוב לו.." אמרתי עצובה.. "הם.. הם חטפו אותי" אמרתי נאחזת בידיו של איתי..
"מה זאת אומרת?" איתי שאל..
"הם.. הם..הבריונים.. שמה.. שמה.. לא זוכרת איפה.. חטפו אותי.. רן הציל אותי.." אמרתי מנסה להסדיר את נשימתי.. איתי שמע את קרקור ביטני..
"את רעבה נכון?" הוא שאל..
"כן.." אמרתי..
הוא הקים אותי והלכנו לכיוון המטבח.. נתן לי לאכול..והתיישב למולי..
"ליז, עשית טעות את יודעת?" הוא שאל מביט בעני.. כאב לו לראות אותי בוכה..
"איתי..אתה לא מבין.. לא.. הוא.. הוא מבזבז את הכסף על סמים.. כן.. הוא מבזבז.. " אמרתי.. "ראיתי אותו.. יושב שמה.. מעשן סמים.. ואז.." אמרתי עוצמת עני ונזכרת..
"ואז מה?" הוא שאל..
"ואז לא זוכרת.. הרגשתי מכה בראש.. ומצאתי את עצמי במן מחסן.. כעבור כמה דקות רן נכנס.. הציל אותי.. צעק עלי.. והלכתי.." אמרתי..
"לפה?" הוא שאל..
"כן.. ישר לפה.." הוא חיבק אותי.. הרגשתי את דופק ליבו..
"את חייבת להגיש תלונה במשטרה.." הוא אמר..
"לא.. לא.. לא.. איתי.. לא.. שלא תעיז.." אמרתי חוזרת על מילותיי.. "הם יעצרו את רן.. הם ייקחו אותו לחקירה.. לא איתי!!" אמרתי..
"ואואה.. אני לא מאמין..את פשוט עיוורת? הם תכננו את הכל.. ליז.. רן משתמש בך ובכסף שלך.. אל תעשי את זה!! אל תתנו לו.." הוא אמר..
"די.. לא.. אני לא רוצה.." אמרתי ואיתי נכנע לדרישותיי...
אחרי מקלחת חמה.. ובגדים שהחלפתי אצלו.. התקשרתי להורים שלי והודעתי להם שאני אצל איתי..
עדיין כאב לי הראש..
ראינו טלווזיה טיפה.. הוא עודד אותי.. נתן לי תחושה של ביטחון..
לצד איתי הרגשתי מוגנת... הרגשתי שאף אחד לא יכול לעשות לי משהו..
והייתי כל כך מאושרת לצידו.. כל כך.. אני שמחה שנפל בחלקי להיות לצד אדם כל כך מיוחד.. אדם שאני כל כך אוהבת..האדם הכי חשוב לי בחיים!!..
הדמעות ירדו בקצב לא אחיד.. חזרתי הביתה והסתגרתי בחדר..
תחושה אפלולית ובודדה עדיין שהתה בגופי..
רציתי לצרוח.. פשוט ככה.. הרגשתי צורך לעוף.. כמו ציפור שפורסת את כנפיה..
נשכבתי במיטה....
אמא ואבא עדין לא חזרו, השעה הייתה 12..
עצמתי עני, מנסה להדחיק את המחשבות, והפעם הצלחתי..
הצלחתי להדחיק אותם, ונרדמתי!
פרק מגעייייל?!
תגידי אאאאאת אמיייייתייתת?!
הוא מהממםםםם
ועצובבבבבב=[
איזה חראאא ררררן!@
שונאאאאת אותוווווו
בןןן זנוננננננים!!
גולייייי מוכשרת שליייייי
מחכה להמשך דחוווווףף
אוהבתווווותך=]
בתאאאאאלושששש
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/04/2006) פרק מגעייייל?!
תגידי אאאאאת אמיייייתייתת?!
הוא מהממםםםם
ועצובבבבבב=[
איזה חראאא ררררן!@
שונאאאאת אותוווווו
בןןן זנוננננננים!!
גולייייי מוכשרת שליייייי
מחכה להמשך דחוווווףף
אוהבתווווותך=]
בתאאאאאלושששש
חח יא מושלמת!
זריזה את!
מאוהבת בך!!! 😁
בנות..יש מצב שמחר אני לא אשים המשך.. =/