QUOTE (G-A-L @ 27/04/2006) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/04/2006) פרק מגעייייל?!
תגידי אאאאאת אמיייייתייתת?!
הוא מהממםםםם
ועצובבבבבב=[
איזה חראאא ררררן!@
שונאאאאת אותוווווו
בןןן זנוננננננים!!
גולייייי מוכשרת שליייייי
מחכה להמשך דחוווווףף
אוהבתווווותך=]
בתאאאאאלושששש
חח יא מושלמת!
זריזה את!
מאוהבת בך!!! 😁
בנות..יש מצב שמחר אני לא אשים המשך.. =/
חחח איךך ללא להיות זריזה?!
אני מחכה רק לפפפרק הזה!
איזההה מושלםםםם
יאאא רןן יצאא חראאא
בעעע עליווו
תמשיכיי מאמיי
תודה רבה..
תגיבו לי עוד?!..
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 28/04/2006) ???????????
מה הסימני שאלה?.. אין תגובות..חחחחח.. מה את מצפה מאמי?..
גלושש תמשיכייי
בננותתת תגיבוווו
אנייי רוצההה המשךךך
יווווו איתי כזה מאמי(:
המשך
מהמםםם
תמשיכיי מהר מהר מהר
חח אני במתח 😊))))
אוהבת ליטלושש
הסיפור שלי :" לבחור בין המוות"
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=39699
תקשיבו, אין לי ממש כוח וחשק להמשיך היום.. מצטערת..
😢
פייייייי כמה שנים לא הייתי פהההההההההההההההההההה....
סיפור חזקקקקקקקקקק...!
מחכה להמשךך.. לילוש 😛
וואי איזה מנייאקקק...
שתעזוב אותו...
המשך ומהרררר
אוהבתתתת
לילוווש😊