ייייא
גולללללי!
פרק מדההההיםם!!
הכי יפפה שיששש
למרות שקצצצצר...אבל העייקר פפרק=]
מוכשרת שללי אאאת
אני אאאאאאווווווווההההבת אותך!
מאמיייייי זה כלכךךך מצמרר ויפהה..
אני מתההה על הכתיבה שלךך..!!
פשוט מושלםם..!!!!!!
את חייבת להמשיךך.. אני רוצה המשךך..!!!!!!!!
טנקס.. =]
תראו מה מצאתי..
http://www.google.co.il/search?q=%D7%90%D7...%A8%D7%AA&hl=iw
חח..
תגידו לי אם גם אתם רואים את זה! 😯
פרק מהמם למרות שקצר...
המשך דחוףףףףףף
חחחחחחחחחחחחחח מגניבבבבב 😊😊😊😊
חחחחחחחחחחחחחח מצחיקולה..
חחח גמני מצאתי את שלליי=]
באמת מגניב!
גוליי אוהבתתוך!
וואייי קראתי 40 עמ' בלי לשים לללב 😯
פשוט סיפווור סוחף נשבעת לךךך$#
תמשיכייי..
וזה כזה עצוב :[%!
וזה מפחחחייייד...
איתי הכי מאמי פה נשבעת (((;
תמשיכיי בובה..
:] פאקינג-תותי-תות [:
חחח גולללי יש לך קוראתת חדדדדשה=]
יאללה תמשיכי מכוווערתת אתחת איפפהה נעלמתת לי?!
חחחחחחחח איזה ממממגניב=]]
תמשיכי גגלוששש
טנקס בנות..
מחר אני חוזרת מבצפר ב-7 וחצי.. ו.. אחרי זה.. יש ה.ש.י.ר ש.ל.נ.ו..
אל תשכחו.. מחר.. 20:20.. (לא קשה לשכוח..) ערוץ 5.. (אני אזכיר לכן..) לראות השיר שלנו!!!
פשוט מ.ה.מ.ם! נחשו למה? רן שמה..
קיצר, חפרתי..
תשתדלו לראות.. 🙄
מגיע לכן עוד המשך על היבוש שקיבלתן..
הנה עוד פרק אז..
תהנו..
"רן..עצור!!" כמעט שצעקתי ובכיתי ביחד..
הוא הביט בי מבוהל.
"אני רוצה להיפרד.." אמרתי וזוג ענים גדולות נפתחו והביטו בי בהלם.....
פרק 28-
"מ..ה?" רן בקושי הוציא מהפה..
"מה ששמעת.." תקפתי אותו..
"אבל למה ליז?" הוא אמר בקול עצוב.... "הרי אני אוהב אותך.. ואת אותי.. לא?" הוא שאל..
"זה נקרא אהבה? השפלה? כאב?" שאלתי..
"מתי השפלתי והכאבתי אותך? אני בסך – הכל רוצה להיות שלך.. איתך.. ולאהוב אותך.." הוא אמר..
השפלתי את ראשי..
"די עם ההצגות האלה.." אמרתי והדמעות התחילו לרדת!!
"זה לא הצגות.." הוא אמר... "אני באמת אוהב אותך.." הוא אמר ותפס את פי בשפתיו.. והחל מנשק..
"רן..די.." הורדתי אותו מעלי...
דמעותיו החלו לבצבץ.. והאמת היא שלא הבנתי.. לא הבנתי מה קורה איתי, מה קורה איתו, האם אני בעצם חולמת?!
הרחקתי אותו ממני..
"אני הולכת.." אמרתי קופצת מהכיסא הגבוה...
"לאן?" הוא שאל ורץ לכיוון הדלת..
"לנשום אוויר.." אמרתי..
"אל תלכי.." הוא התיישב על בירכיו והחזיק את ידי..
"רן תפסיק.. תקום.." אמרתי פותחת את הדלת.. ויוצאת החוצה בריצה מנגבת את הדמעות..
הלכתי באיטיות לכיוון ביתי..
לפתע ראיתי צל מאחורי.. הסתובבתי..
זה היה הוא..
רן עמד שמה..
הוא הביט בעני.. ודמעות ירדו מעניו..
הבטתי מטה.. השפלתי את ראשי..
הוא לקח את ידי בעדינות והמשיך להביט בי..
באמצע כביש סואן עמדנו.. מכוניות צפצפו.. אופנועים עברו.. הרמזורים התחלפו.. הלילה ירד.. ועדין עמדנו שמה..
"מה?" שאלתי..
"אני אוהב אותך.." הוא אמר..
"לא אתה לא...." סובבתי את ראשי..
"אני כן.." הוא אמר..
"ומה עם כל מה שהיה... ומה עם הכל?" שאלתי..
"אני טיפש.. טיפש גדול.." הוא אמר..
שתקתי.. לא עניתי..
"אני מצטער... אני לא יודע מה קרה לי.." הוא אמר..
שוב שתקתי.. לא יכולתי להגיב... לא ידעתי מה לומר..
"תגיבי... תאמרי משהו.. רק תגיעי.." הוא אמר..
ולא עניתי, לא..
"את אוהבת אותי נכון? תגידי שאת אוהבת אותי.. בבקשה תגידי.." הוא כמעט קרע ברך... הלב שרף לי .. כאב לי עליו..
ולא עניתי, לא..
"אני אוהב אותך ילדה שלי.. אוהב כל כך.." הוא אמר ומחק את הדמעה מעני עם ידיו הנעימות..
"גם אני אוהבת אותך.." יצאו מילים אלה מפי.. ולא האמנתי שאמרתי זאת..
הוא חיבק אותי חזק..
ידיו הגדולות עטפו את כל גבי..
כל כך הייתי זקוקה לחיבוק הזה..
כל כך התגעגעתי למגע הזה...
כל כך התגעגעתי אליו.. לרן שלי..
נכנעתי.. הייתי שבויה בקסמיו ובאהבתו..
ואהבתי אותו.. אהבתי כל כך..
פסעתי לאחור... נפרדת ממגע גופו... הולכת באיטיות... לכיוון ביתי..
משאירה זכרונות מאחורה, משאירה את אהבתי לאחור.. ביחד איתו.. עם רן..
צעדתי לכיוון ביתי..
וברגע שנכנסתי נשכבתי על המיטה והתחלתי לבכות..
הדלקתי את הרדיו.. והשיר הבא נשמע (ארים ראשי- שי גבסו.. כל כך מומלץ להורדה!!)
הולך אני כעת במשעול ההווה
כילד ההולך לו לאיבוד
כפות ידי הן מושטות
מבקשות את העזרה להמשיך איתך את המסע
ובצדדים הפרחים כאילו איבדו את זהותם
מחפשים עוד קרן אור שתעזור
עוד לגימה קטנה של מים ממעייני החוכמה
תביא להם את התקווה
ארים ראשי, אשא עיני אל ההרים במרחקים
וקולי ישמע כזעקה, כתפילת האדם
וליבי יקרא מאין יבוא עזרי
עובר אני כעת בין נופים חדשים
הצעדים הם נעשים כה איטיים
מה יש שם שאין פה שאל אותי עובר
מה בלב אתה שומר
קשיש העיר כשעל גבו מונח כל עברו
מביט סביב ומחפש את עולמו
כשהווה כל כך קשה
לא אומר דבר, ארים ראשי אל המחר...
בכיתי כמו שלא בכיתי מעולם..
הכרית הייתה כבר רטובה, וראשי כאב..
הייתי זקוקה לו.. למגע גופו.. לחום שבוקע ממנו.. לאהבה שלו.. והכי.. לחיבוק שלו..
אבל הוא לא היה כאן, ואינני יודעת איפה הוא... אני רוצה אותו לצידי, איתי..
במהרה התקשרתי אליו.. והוא הבטיח שיבוא.. הוא הבטיח.. וגם קיים..
הרגשתי את ידיו עוטפות את גופי החלש..
"אני פה כעת... תשני מתוקה.." הוא אמר והחזיק את ידי.. הוא כיסה אותי..
איתי היה אחי.
תמיד היינו אחים, מן כאלה שעושים הכל ביחד, שררה ביננו אהבה ניצחית שתהיה לנצח;]..
הוא היה איתי בטוב וברע, עודד, ניחם ודאג, והכי חשוב- א ה ב, במשמעות אחרת..
מהמם זה עשה לי צמרמורת...
היה שווה לחכות!!!!!
אבל הוא קצת קצר מדי 😁
מחכה להמשךךךךךךך!!!!
ואאאאי גוליייי פרק מדהההההים=]
למרות שקראתי כבררררר..נהנתי לקרוא את 2 המשפטים האחרוניםם שוווב
חיחיחי=]
אוהבתתוווותך טיפפפשה שללי(: