הממשךך ייייפה שלללללי=]
יאללה בנותת תגגיבו 😠
נדיררררררררררררר מאמי
יש לך שםם יפהה וכישרוןןן נדירר מאודד מאמייי!!!!
תמשיכי לכתוב לנו תמידדדד!!!!
דרךך אגב אנזשייםםםםםם אני צריכה עזרה אני לא יודעת איך מחליפים את התמונה בצדד ואיךך שמים חתימהה... רואים את החתימה שלי?!?!!?
תעזרוו לי בבקשההה
תודה לכולכם!!..
מאמיever4 ברוכה הבאה מאמי, תודה על התגובה..
קיפלתי את הכסף.. מכניסה אותו לארנקי ויוצאת מהבית בזריזות.. רצתי לבית של רן.. פחדתי שמשהו יחשוד בי..
דפקתי על הדלת.. ופתחתי אותה.. והיה שמה.....
פרק 25-
אח של רן היה שמה... הוא יצא ברגע שראה אותי..
עניו של רן היו אדומות..
הבטתי בו.. מאוכזבת לגמרי..
נכנסתי באטיות..
"מה את עושה פה?" הוא שאל בקול חלש..
"באתי להביא לך את הכסף.." אמרתי בחשש.. לרגע התחרטתי.. ייסורי מצפון עברו עלי.. מה אני עושה בשבילו וכמה הוא לא מעריך אותי? ולמה זה מגיע לי בכלל?.. במה חטאתי שאני צריכה להסתבך ככה?...
"באמת? איך הספקת? זריז" הוא אמר..
"זה מה שיש לך לומר לי?" אמרתי..
"תודה אהובתי.." הוא אמר ונישק אותי נשיקה חמימה..
הבטתי בעניו.. ולא ידעתי כמה שהוא משקר לי.. הרי רוב הכסף לא נועד לכך.. רוב הכסף נועד לדבר אחר,
"ואי.. אני עף לתת לו את הכסף.." הוא אמר..
"אבל הוא אמר שלישי.."
"עדיף לא למשוך את זה.." הוא חייך..
"אז אני באה איתך.." אמרתי..
"לא.. לא.. אני מעדיף שלא תבואי.." הוא אמר..
"למה? אני רוצה להיות איתך.." אמרתי..
"לא במקומות כאלה.. מסוכן שמה, עזבי..עדיף שלא.." הוא אמר..
"טוב.." אמרתי אך לא השתכנעתי והחלטתי לעקוב אחריו..
הוא יצא מביתו ונפרד ממני.. התחלתי הולכת לכיוון ביתי.. ברגע שהתחיל ללכת הלכתי אחריו,
עוד סמטה חשוכה, עוד חתול מילל.. הוא מלמל כמה דברים.. ובסופו של דבר הגיע למין בית נטוש עם זולה כזאת..
פחדתי לעקוב אחריו עד לשם.. פחדתי שיגלה..
הוא נכנס לגינה ההרוסה, ממש נראה כמו חורבה שמה.. סיגריות היו זרוקות על העשבים, האדמה הייתה שרופה.. המון עלים על הרצפה.. והבית..היה ממש בית נטוש..
הוא עקף את הבית.. המשכתי אחריו.. לא ידעתי לאן אני הולכת..וידעתי שאם אאבד את עקבותיו, הלך עלי! אני לא יודעת איך לחזור..
בקושי נשמתי כדי שלא יגלה אותי..
הוא נעצר.. ודיבר עם אותו האדם שראיתי בים..
הוא נתן לו 50 שקל.. וקיבל בתמורה שקית אחרת..
ידעתי... ידעתי שזה לא מה שיעשה עם הכסף..
וכעסתי עליו... רציתי לרוץ ולתפוס אותו באותו הרגע, וכל כך לצעוק עליו.. כאב לי הלב שככה בגד ושיקר לי..
האדם נכנס לתוך ביקתה כזאת... ורן התיישב מחל לעשן את מה שקיבל..
תחושה מעורפלת תקפה אותי, לא ראיתי דבר..
ידיים קרירות עטפו את פי.. וסרט עטף את עני..
כאב לי הראש..
התעלפתי..
אמאאאא
גוללללללל=[
איזה פררררררק עצצצצצצצוביי
ררררן י'חחחחחרא מכוררררר
אני ייייייייייירביץץץץ לךךךךךךךך
גולייייי מוכשרוננת שלללי
תמשיכיי=]
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאמממא \\\\=
ייא תממשייכי מממהר
לפני שניא ימות מהמממממממממתתח P:
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 25/04/2006) אמאאאא
גוללללללל=[
איזה פררררררק עצצצצצצצוביי
ררררן י'חחחחחרא מכוררררר
אני ייייייייייירביץץץץ לךךךךךךךך
גולייייי מוכשרוננת שלללי
תמשיכיי=]
רןןןןן
אני כלללל כךךך שונאת אותך!!!
תמשיכיי גלושש
פרק נדיייררר
אמאאאאא
מדהיםםםם
תמשיכיי דחוףףף
יאוווווווו איזה טיפששששששש
המשךךךך
ואוווו אני כבר כמה ימים קוראת את הסיפור..
כל פעם קצת... ועכשיו סיימתי..
בעעע הרן הזה בן זונה..
ואני במתחחחחחחח
המשךךךך ומהרררררר
אוהבתתת
לילווש😊