ווואיי היא הולכת לגנוב להם תכסףףףףף..
המשךךךךך!!
גמאני אותך קציצה שלי!!!
מווואה.. 😛
חח..תודה בננות..
עוד תגובות.. =]
מדהיםםםםם יפפה שלייייייייי=]
תמשיכי דחווווווףףף
ולילה טוווב 😉
מעלףףף המשך דחוףףף
סיפור אמיתי?
לא..זה לא סיפור אמיתי מאמי..
אבל יש בו כמה קטעים.. =]..
תודה רבה לכולכן.. 😊
לילה טוב בתי.. 🙄
מזל טוב לי על ה-500 תגובות 😁
גלושש זה מדהיםםם מאמי
מחכה לעוד המשך =]
ומזל"ט על ה-503 תגובות יפתי 😉
כמעט עמ' שלישי.. תודה 😯 ..
"היי ליז.." אמא קפצה ..
"היי.." אמרתי לה..
"אנחנו יוצאים היום בערב.. תהיי בבית לבד זה בסדר?" היא שאלה..
"כן.." עניתי.. וידעתי... מה אני הולכת לעשות היום בערב.
פרק 24-
השעה הייתה 6. נותרו שעתיים עד שאמא ואבא ילכו..
הרגשתי את דופק ליבי מתגבר.. פחדתי שיתפסו ויגלו אותי, אך המחשבה שאני גונבת מההורים שלי הרגה אותי.
נעלתי את דלת חדרי בזהירות.. סגרתי את הוילון בחדר שלי.. ובדקתי שאף אחד לא מציץ.
פתחתי את קופסת החסכונות שלי.
היו שמה 500 שקל שאספתי כדי לקנות לאיתמר מתנה ליומולדת..
קיפלתי אותם.. והנחתי בפנים.. הסתרתי את קופסת החיסכון...
התחברתי לאיסיקיו..
כתבתי אוואי:
__
רן- איתך, באש ובמים,
עד קצה השמיים - אנחנו זה שניים.
איתי בובי, תודה על הכל!
__
רן היה מחובר..
שלחתי לו הודעה.
אני
אהובי?
~רנוש אהובי~
כן..
אני
מה קורה מאמי שלי?..
~רנוש אהובי~
בסדר..
אני
קרה משהו?..
~רנוש אהובי~
לא
אני
אני מתגעגעת אליך..
~רנוש אהובי~
גם אני..
אני
רוצה לבוא אלי?
~רנוש אהובי~
אני לא יכול כרגע..
אני
אאא.. אוקי
~רנוש אהובי~
השגת?
אני
בתהליכים
~רנוש אהובי~
הה.. טוב..
אני
טוב הלכתי.. ביי..
אמרתי והרגשתי את הדמעות כבר מבצבצות מעני, עני התמלאו בדמעות ..
למה הוא מתייחס אלי בכזאת קרירות?..
אני אוהבת אותו.. הוא לא יודע עד כמה.. כמה כואב לי.. כמה ליבי מתנפץ.. החלתי להרגיש טיפשה שהסכמתי לעזור לו..אך ידעתי שבלעדי הוא כלום!!..
נשכבתי על המיטה.. החלתי רוקעת בידי.. הלב נשרף..
חשבתי על היום בו נפגשות.. והמחשבות החלו להיות יותר נעימות..
__
היה זה יום אביבי לקראת סוף אפריל...
סוף חופשת פסח החלה מתקרבת... וכך גם הריחות הנעימות של הקיץ המתקרב..
הטעם המר מהפרידה מאלון היה עוד טרי.. והמחשבות עליו לא הפסיקו..עד..שהכרתי את רן..
זה היה מין שידוך של שי.. ידיד שלי.. הוא זה שהכיר לי אותו.. ומאז.. הייתי מאושרת.. ומאוהבת כמובן...
רן לא היה כמו כל הבנים, מבחינתי .. הוא היה שונה, אבל רק מבחינתי..
כאשר היה רואה אותך.. חיוך היה עולה על פני..
בתחילה, בקושי דיברנו.. אך מבחינתי זאת הייתה אהבה ממבט ראשון..
יופי לא היה חסר לו..
ואז.. הגיע היום הגדול.. שבו הוא שאל אם ארצה לצאת איתו.. וכמובן.. שהסכמתי.. ומאז.. ועד היום.. אני מאוהבת.
__
הטעם המר והדמעות לא הפסיקו לרדת..
הזיכרון בפגישה שלנו לא עשה לי טוב, וכך גם השיחה איתו באיסיקיו..
באותו הרגע שנאתי את עצמי על שהייתי כזאת תמימה וילדותית..
ידעתי שבלעדיו אני לא יכולה לחיות.. אך לא ידעתי עד כמה..
'ואולי הוא שוב על סמים?' חשבתי לעצמי.. ואולי גם בעומק ליבי רציתי לקוות.. כדי שהשיחה הזאת לא תהיה אמיתית..
'אני בטוחה שהוא לקח.. בטוחה בטוחה!!' אמרתי לעצמי.. אך לא תיארתי לי שזה לא כל כך אמיתי..
שמעתי את דלת הבית נתרקת והבנתי שאמא ואבא יצאו.
הייתי לבד, אני.. והמחשבות.
יצאתי מדלת חדרי בעדינות.. וסובבתי את המפתח בדלת הבית.. נעלתי אותה..
נכנסתי לחדר של אמא.. מדלגת על כל הבגדים והבלאגן שאבא השאיר..
הבטתי לכיוון המגירה...
כרגע.. היא נראתה לי יותר רחוקה מכל..
צבעה היה חום אדמדם.. ממש כמו שאר הרהיטים בחדר..
פחדתי להתקרב.. פחדתי לגעת..
הם יבחינו ב-500 שקל?..
החלטתי שאני אלווה מאיתמר 400 שקל.. ואומר לו שאני צריכה כסף לבגדים..
החלתי פוסעת לכיוון המגירה, ובכל צעד שעשיתי.. כך עוד דימעה ירדה..
ידעתי שאין אפשרות לחזור אחורה.. והתפללתי שהם לא ישימו לב לכך..
הגעתי אל המגירה, מתיישבת על המיטה ופותחת אותה.. מעטפה הייתה מונחת שמה.. הוצאתי את כל הכסף שהיה בה ברעד והנחתי על המיטה..
החלתי סופרת את השטרות..
200
400
600
800
1000
וכך הלאה, היו במגירה 5000 שקל, אלוהים יודע למה..
לקחתי 500.. ודחפתי אותם מיד לכיסי.. סגרתי הכל כמו שהיה.. ויצאתי מהחדר..
הבטתי שנית במגירה, ופחדתי.. זאת הייתה ההזמנות האחרונה שלי להחזיר.. אך חזרתי בריצה קלה לחדר.. מניחה את הכסף בקופת החיסכון שלי ומחביאה אותה..
ניגשת לחדר של איתמר.. ומוציאה לו מהארנק 400, אחר כך אני אגיד לו שהשאלתי ממנו כי אני צריכה בגדים.. ואמא לא מסכימה..
חזרתי לחדר.. והפעם היה לי מספיק כסף כדי לתת לרן..
הוצאתי את הכסף.. מתחילה לספור..
100
200
300
400
500
600
700
800
900
1000
1100
1200
1300
1400..
קיפלתי את הכסף.. מכניסה אותו לארנקי ויוצאת מהבית בזריזות.. רצתי לבית של רן.. פחדתי שמשהו יחשוד בי..
דפקתי על הדלת.. ופתחתי אותה.. והיה שמה.....
2 פרקים יאאפים
תתתמשיכי..!
את כל כך מדהיייימממה!!@$
חייבת המשךך מוכששששרת שלי😊😊😊
:]:] וד"א.. גם לךך יש תמונה כזאת בובייייתבחתימהה.. גם לי יש כזו ואני מתה על הדמות הזווו.. :]:]
שיהיה לך סופשבוע כייפפפיי ושבת קווווודש..
אוההההההבת,
דניאלוש=]
יוואווו איזה פרק יפה..
מה שהאהבה עושה =[