גלגול איך אתת עושה את הכתב היפה הזה?$@#
כאילו תצע אני לא יודעת שאני עושה את זה אזזז זה רושם לייי ולא עושה את בצבע
חחח הבנת אותי?
דברי איתי במסן מאמי, אני אסביר לך כבר.. 😊
גלוששששש
מצטערת שלא הגבתי המון זמן ונטשתי מאמי
את יודעת שהסיפורים שאת כותבת בין ההכי אהובים עליי באתר הזה
ועם לא.. תדעייי שזההה כךךך =]
אני לא יכולה לפרט ת'סיבה למה לא יכולתי להגיב.. אבל אני מקווה שתביני.. תקופה קשה.. לא חשוב.. =/
אבללל הינההה עכשיווו חזרתייי והשלמתייי אתת כללל מההה שהפסדתייי
וזההה פשוטטט מושלםםם מאמייי
מחכה להמשך =]
סמים..?! 😢
פרק מדהיםםם
כמוו תמייידדד
תמשיכייי בובה ששלי
😂 יוווווווווו אני במתח גלוש שמחה שחזרת(:
תמשיכי
ישמנהה יש ללך מלאא תגוובות!
תמשיכי מהההההר 😠
חג שמח מתוקות שלי!!!!
תודה רבה לכולכן.
מבינה אותך גילוש, מקווה שיהיה יותר טוב.
מוקדש לגילוש שלי!!!.. אוהבת אותך..
"מאיפה רן יביא את הכסף?" שאלתי.. "ובשביל מה כל כך הרבה כסף?"
"תגידי לי, את עיוורת? לא שמת לב?" איתי שאל..
"לא.." אמרתי מבוהלת.. עני נפתחו לרווחה, וליבי הפסיק לפעום.
פרק 22-
גשם החל יורד בתחילת הקיץ. המזג האוויר ההפכפך שיגע אותנו.
היינו רטובים עד מוות.
"ליז.. הוא מתעסק בסמים!!" איתי אמר לי.. הבטתי קפואה באיתי, זה עונה על השאלות שלי, למה הוא ברח. למה הוא כזה, למה הוא לא היה איתי תקופה ארוכה בקיץ.. לאן הוא נעלם.. ולמה לפעמים הוא כזה מוזר.
הייתי המומה מהידיעה הזאת, ידעתי שכרגע שקעתי בתוכה, ואני לא אוכל להוציא אותו ממנה.
"מההה?" צעקתי המומה.. "אני לא מאמינה!!"
"ליז.. הוא מתעסק בזה, ונראה לי שכבר המון זמן!"
"אבל איך.. ולמה.." הרגשתי את הדמעות מתחילות לרדת. לא רציתי שרן שלי יהיה כזה..
"זה לא כזה מסובך, תראי.. הוא חייב המון לאיש הזה!!" איתי אמר.. "ואם תשלמי על זה.. זה יגמר ברע! " איתי אמר לי..
"אבל.. אלוהים.." אמרתי מכסה את שתי עני בידי והדמעות המשיכו לרדת.. לא האמנתי שזה קורה לו.. התיישבתי על החול הבוצני.. טיפות קרירות של גשם נחתו על שערי שהיה רטוב במי מלח ושטפו אותו..
התיק שלי כבר היה רטוב מאוד.. איתי תפס את ידי בידו.. ולקח אותי לכיוון האוטו.. הנסיעה עברה שקטה. בקושי דיברנו..
"את יורדת?" איתי שאל..
"אממ..כנראה.." אמרתי מביטה בו.. ביטני כאבה מרוב האכזבה.
"תראי.. ליז.. תחשבי על זה.. אל תשלמי על זה.." הוא אמר..
"למה?" שאלתי..
"כי הוא ימשיך לקחת עוד, ועוד.. " הוא אמר..
"כאילו שככה הוא לא ימשיך.."
"לא.. הוא לא ימשיך!!" איתי אמר.. שקעתי בהלם רגעי.. "הוא ימשיך להיות בחובות.. והאיש הזה לא יתן לו יותר!!" איתי אמר..
"אוייש נו באמת! איתי אתה עיוור, האיש הזה יעשה לו משהו, אתה מכיר את כל העסק הזה?"
"כן.. אני מכיר.." הוא אמר והשפיל את ראשו..
"מה?" שאלתי..
"אח שלי היה כזה פעם.."
"פעם?" שאלתי.. איך את זה לא ידעתי?!... איתי מספר לי הכל!
"תראי..זה לא הזמן והמקום לדבר על זה ליזוש.. בואי נפגש הערב בארומה?" הוא שאל..
"סבבה.." עניתי.. "מתי?"
"10 אני אאסוף אותך טוב?" הוא שאל..
"מעולה.." עניתי יוצאת מהמכונית שלו.. לוקחת איתי את הגלשן ומאמצת אותו לביטני.. ההרגשה הרעה עדיין שררה בי.. ניגבתי את הדמעות.. ונכנסתי הביתה.. רטובה לגמרי.
אמא ואבא נחו.. ואיתמר..לא היה בבית.. התגעגעתי לרגעים שהיה מגיע הביתה מהצבא ומחבקת אותי.. מרים אותי כמו גדולה..
יום העצמאות החל מתקרב, וכך גם תחושת ההתרגשות.
נכנסתי למקלחת בזריזות.. מורידה את כל החול שהיה דבוק לגופי..
הרשתי לעצמי לבכות.. הפעם.. כן..
הדמעות זלגו והתערבבו עם זרם המים החזק ששטף את הסבון מגופי.
התייאשתי מלהילחם.
סגרתי בזריזות את המים , עוטפת א ת גופי במגבת לבנה.
יצאתי החוצה.. לעבר חדרי.. מושיטה את ידי לארון.. מוציאה חצאית יפה וגופיה.
התלבשתי בזריזות.. מייבשת את שערי.. ומתאפרת קלות.
השעה הייתה 8.
הייתי כבר מוכנה מעכשיו.. החלטתי לפתוח את המחשב.
התחברתי לאיסיקיו.. וכתבתי אוואי.
______________
גודל הצפייה כגודל האכזבה.
עוד מעט עם איתיוש אח מושלם שלי.
______________
מאור הייתה מחוברת..הייתי זקוקה לה בדיוק כמו שהיא הייתה זקוקה לי באותו המצב אז.
שלחתי לה הודעה.
•.°• ליזו'ש •.°• (PM 20:05) :
מאורוש?...
*+*אפרסקסית*+* (PM 20:05) :
כן אהובתי.
•.°•ליזו'ש•.°• (PM 20:05) :
מה קורה?
*+*אפרסקסית*+* (PM 20:06) :
נחמד מאוד.. מה איתך?...האוואי שלך לא נראה טוב, מה קרה יפה שלי?
•.°•ליזו'ש•.°• (PM 20:06) :
אוף..שלא תדעי..אני כבר מיואשת מרן
*+*אפרסקסית*+* (PM 20:07) :
מה עכשיו עשה?
•.°• ליזו'ש •.°• (PM 20:09) :
מאור..את לא תאמיני!!
*+*אפרסקסית*+* (PM 20:09) :
אני באמת לא מאמינה..
•.°• ליזו'ש •.°• (PM 20:10) :
מצחיקה...
*+*אפרסקסית*+* (PM 20:11) :
חיחיחי עזבי שתיתי קצת בצהריים..
•.°• ליזו'ש •.°• (PM 20:11) :
רואים..
*+*אפרסקסית*+* (PM 20:11) :
חחחחח
•.°• ליזו'ש •.°• (PM 20:11) :
נו..מקשיבה?
*+*אפרסקסית*+* (PM 20:13) :
...
•.°• ליזו'ש •.°• (PM 20:14) :
הוא משתמש בסמים!
*+*אפרסקסית*+* (PM 20:14) :
אני באמת לא מאמינה.. 😛
•.°•ליזו'ש•.°• (PM 20:14) :
נשבעת לך בחיים שלי!!.. הייתי פשוט בשוק..
*+*אפרסקסית*+* (PM 20:15) :
מה??..איך גילית בדיוק?...
•.°•ליזו'ש•.°• (PM 20:15) :
ראיתי אותו..בים.. לוקח חבילה מאיזה בן אדם..הוא חייב לו 1200 שקל... והוא צריך לתת לו עד יום שלישי..
*+*אפרסקסית*+* (PM 20:15) :
הוא באמת דפוק תסלחי לי!.. תקשיבי נשמה שלי..אני אדבר איתך יותר מאוחר בסדר??...אבא שלי צריך תמחשב!!.. בהי כפרה..
•.°•ליזו'ש•.°• (PM 20:15) :
בהי יפה שלי...
ההודעה נשלחה. המשתמש לא מחובר כרגע.
ההודעה תימסר כאשר המשתמש יתחבר.
התאכזבתי.
הלכתי למטבח ושתיתי טיפה..
השעה הייתה תשע וחצי.
ראיתי טיפה טלווזיה.. והפלאפון שלי צילצל..
הבטתי בצג וזה היה איתי.
עניתי לו..
"מאמי אני בחוץ.." הוא אמר..
"אני באה".. אמרתי והוא ניתק..
"אמא.. אני צריכה כסף.." אמרתי לה.. היא הגישה לי שטר של 100 שקל..
"תודה.." חייכתי ונשקתי לה..וכבר הייתי מחוץ לדלת.
יצאתי החוצה.. ואיתי היה בחוץ.
הבטתי במכונית.. נכנסתי אליה.. ונסענו.
מקווה שמחר יהיה לי זמן לשם המשך.. 😊 ..
אוהבת המון.. תהנו!!.. =]..
גלוש מדהים באמת אהבתי
תמשיכי
גגלושהה שלי. . .
קראתי את כל מה שהפסדתי..
לא הרבה את יודעת? כולה 5 פרקים!
אבל הם ממש ממש יפים, כמו כל מה שאת כותבת..
אני מתה על הסיפור הזה ואני ממש יהיה מאוכזבת אם תפסיקי אותו..
התמכרתי בטירוף..
ואת הכי מוכשדרת שיש קטנה שלי. . מתארת כל דבר עד הפרט האחרון.
אני פשוט מרגישה כאילו אני נימצאת שמה איתם..ורואה הכל!!
פשוט אהבתי יפשלי!!
אני רוצה עוד פרק בבקשה...
אוהבת אותך בלי סוףף אהבה שלי. . .
סתיוו'ששש 😊
יפפפפה שליייייי
איזה פרק מדהיםםםםםם
מושלםםםםם
מהמםםםם
לסבבבית מוכשרתת שליייייי=]
את כותבת בצורהה כל כככככך:
סוחפתתתת, מעלפתתתת, מדהימהההההה...פשוטטטטט?!
מ=ו=ש=ל=מ=ת!!
את כבר יודעת שאני מטורפת עליך!?!
ושאיןן כמוך!?!
חוללה לךךךך על התחתתת הקטנצ'יקקקק והמרוקאיי שלךךך=]
מואאאאאאה
בתאאאלוש
יווואווו אני בשווווק..
המשך.. =]
גלוששש אייי איזההה כיףףף לייי
הפרקקק המדהיםםם הזהההה מהסיפוררר המושלםםם הזההה מוקדששש לייי
חיחיחי =]]
תודההה עללל ההקדשההה מאמייי וגמאנייי אוהבתתת אותךךך
ותודה גם על ההבנה =]
מחכה להמשך מותק שלי