אאאאאחחח מדהיימה שליי..
את כזוווווו מוככששרת..
הההממממששךך!@#
שיהיה לך חג שנייי שמיייחח ולילה מתוווקק,
אוההההבבתת,
דניאלוש=]
חחח פינקת ב2 המשכים יפיםםם =]
מחכה לעוד כמה.. חחח
אוהבת המוווןןןן - לילושששש 😊
מוווווווושלם
תתמשיכיי נסיכה
מוווואההה
השלמתי את כל הפרקים מדהים תמשיכי מאמי !
הסיפור שלי :" לבחור בין המוות "
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=39699
קודם כל, מודה לכולן יפות שלי.
דניאלוש.. תודה שהגבת מאמי.. מתה עליך!!.. חחח.. שמת לב שיש לנו תמונה דומה בחתימה?...חח..התאהבתי בתמונות האלה, הן כאלה מתוקות!!..
בתאלוש.. תודה יפה שלי.. כן.. שלי.. החלטתי היום שאת רק שלי, מובן?... חייבת לדבר איתך!
גילוש.. תודה מתוקה שלי, פן ירבו ימים אלה אה??.. כן, הלוואי וכל הימים היו מאושרים!!!..
וסתיוש אחרונה וחביבה שלי.. תודה רבה לך..מדהימה את!!!..
חזרתי מהים, אוווו..איזה שרב היה היום נכון??..
ארר.. מחר חוזרים לבצפר.. =[..מבאסס!!!..
אני מקווה שיהיה לי זמן לשם לכן המשך בערך בעוד שעה, ואם לא..אז מחר תקבלו המשך בצהריים!!!..
אוהבת לנצחחחחח..
גלושק'ההה 😊
הספקתי.. 😊 כתבתי לכן המשך .. מקווה שתאהבו!!!
מוקדש לסתווה שלי.. מואהה!!
"מאמי אני בחוץ.." הוא אמר..
"אני באה".. אמרתי והוא ניתק..
"אמא.. אני צריכה כסף.." אמרתי לה.. היא הגישה לי שטר של 100 שקל..
"תודה.." חייכתי ונשקתי לה..וכבר הייתי מחוץ לדלת.
יצאתי החוצה.. ואיתי היה בחוץ.
הבטתי במכונית.. נכנסתי אליה.. ונסענו.
פרק 23-
הגענו לארומה... והתיישבנו.
"דבר.." אמרתי..
"תקשיבי.. אח שלי גם היה בתוך זה.. בקושי היינו רואים אותו בבית.. אבל לעומת רן הוא לא נכנס לחובות.." איתי אמר.
"איך לא סיפרת לי?"
"זאת הייתה התקופה שלא דיברנו בה..." הוא אמר..
"מצטערת שלא הייתי שמה.. " אמרתי בעצב.
"לא נורא, העיקר שהוא עבר את זה..עכשיו הבעיה זאת רן לא?"
"כן..." אמרתי.. "לומר לו שאני יודעת?" שאלתי..
"אמ.. " הוא אמר חושב.. "קחי אותו לשיחה.. למרות שזה לא יוסיף משהו.. תנסי להוציא את זה ממנו.." הוא אמר..
"ואל תשלמי את החוב הזה!!" איתי אמר..
"למה?"
"כי אין לך מאיפה בכלל להוציא את הכסף הזה..ואל תסתבכי.. רן ילד מספיק גדול..הוא ידאג לכך.. "
"אוקי.." אמרתי אך בתוך ליבי ידעתי שאני בסופו של דבר אשלם את זה...
המשך הערב היה נעים וכיפי.
חזרתי הביתה ב-12.
קמתי בבוקר, פוקחת ענים..
היה זה יום שבת.
התקשרתי לרן.
"היי רנוש.." אמרתי מחייכת..
"היי אהובתי.. " הוא היה שונה מאתמול.. הייתי כל כך מאושרת שקולו השתנה..
"מה נשמע?"
"הכל מעולה.." אמרתי.. "בוא נפגש.." אמרתי..
"אוקי..ואנחנו צריכים לדבר.." הוא אמר .. חוזר על המשפט מאתמול..
"משהו נורא?" שאלתי בחשש..
"לא..סתם לדבר..אני מתגעגע.."
"אוקי.." עניתי.. "לבוא אליך?"
"כן.. מחכה לך .." הוא אמר..
"אוקי מתוק שלי.. ביי.." ניתקתי..
החלפתי בזריזות בגדים.. וצעדתי לכיוון ביתו של רן..
הגעתי בזריזות...
"מה נשמע?" נשקתי לו..
"טוב.." הוא ענה..
"תקשיב מאמי.. אני רוצה לדעת מה היה בקיץ... למה לא היית איתי.." שאלתי..
"עזבי..נו..לא לעכשיו.. "
"נו רן.. זה חשוב לי ולהמשך היחסים ביננו!!" תחקרתי אותו..
"אמרת שתתני לי זמן.." הוא אמר..
"עבר כבר זמן רב לא?"
"עוד לא.." הוא ענה..
"אוקי.." ניסיתי להתחמק..
"מה עשית אתמול?" הוספתי..
"סתם..כלום.."
"אא..באמת? לא עשית כלום אחר הצהריים?"
"בונה.. מה זה השאלות האלה?" הוא שאל..
"רן..תגיד את האמת.." הבטתי בעניו..
"חחח נשבע לך מה את רוצה?" הוא שאל..
"ראיתי אותך.." אמרתי..
"מה?" הוא שאל..
"בים.." עניתי..
"חחח.. לא הייתי בים מאמי.." הוא התחמק ועניו התחמקו מעני.. תפסתי את פניו בידי בעדינות..
"אתה לוקח סמים?" שאלתי ברצינות..
"איך את יודעת?" הוא שאל קם מהמיטה החל רועד...
"אני יודעת הכל.." אמרתי.. "ראיתי אותך אתמול.. " אמרתי לו..
הוא החל מוריד דמעות מעניו,
"רני..אל תבכה יפה שלי.." חיבקתי אותו והחלתי כמעט בוכה איתו..
"קשה לי.. אני לא יכול יותר.. אני לא מצליח לצאת מזה ואני חייב המון כסף.."
"כמה אתה חייב?" שאלתי מנסה לחקור..
"1400.." הוא אמר.. והאיש אמר אתמול 1200..
"איך תשיג?" שאלתי..
"לא יודע..אני בחוב רציני..ואני יודע שהוא יפוצץ אותי אם אני לא אתן לו עד שלישי.." הוא אמר..
"מי זה הוא?" שאלתי..
"אדם אחד.." הוא חיבק אותי.. "אני יכול להיות חוצפן?" הוא שאל...
"בערך.." עניתי....
"יש לך להלוות לי? בבקשה.." הוא אמר ועניו היו כל כך מסכנות., כל כך ריחמתי עליו.. כאב לי.. לא רציתי שיסתבך ושיפגע..
"ותפסיק עם זה?" שאלתי..
"אני חייב.. אני לא אגע בזה יותר בחיים שלי!!" .. הוא אמר מבטיח..הייתי כה תמימה.
"זה מה שעשית בקיץ?" שאלתי..
"כן.." הוא ענה משפיל את ראשו.. "נסעתי לבן דוד שלי שגר באשקלון.. כל החופש הייתי מסומם נראה לי.. זה מה שהיינו עושים כל הזמן.. עישנו..שתינו.. כל כך התייבשתי בכך..
חיבקתי אותו.. הרגשתי את דופק ליבו.. הוא הביט בעניו.. והדמעות כבר התייבשו.. הוא החל מנשק אותי בכל גופי.. מתמקד בשפתי.. כל כך רציתי אותו.. וכך.. שוב הבענו את אהבתנו.. ושכבנו בחדרו. ..
הרגשתי בעננים.. מגע גופו כל כך היה קסום.. אהבתי אותו כל כך.
חזרתי הביתה.. נכנסת למטבח..אמא ואבא דיברו...
"הוצאתי לך כסף ושמתי לך במגירה.." אבא אמר..
"תודה.." אמא חייכה.. פזלתי לעברם..
"היי ליז.." אמא קפצה ..
"היי.." אמרתי לה..
"אנחנו יוצאים היום בערב.. תהיי בבית לבד זה בסדר?" היא שאלה..
"כן.." עניתי.. וידעתי... מה אני הולכת לעשות היום בערב.
מסכן...
יואוו זה כ"כ קשה הדברים האלה..
ועוד להיות בקשר עם מישו כזה.. וואלייה...
מחכה להשךךך
אוהבת המוניייי.. לילוש 😛
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה פרק מעלף!!!
המשךך דחוף - איזה מתח!!
פרק מדהים מאמי שלי!!!!!!!
תודה על ההקדשה קטנה, אוהבת אותך, כל כך!!..
מתה על הכישרון הזה שניתז ממך..לא הגיוני כבר!!
מוואה ענקיתתתת..
ומחכהה לעוד פרק, אני במתח!!!...
שוב,
אוהבת אותך בלי סוף מ-ע-ל-פ-ת שלי!!
סתיוו'ש 😊
תודה יפות שלייייייי!!!..=]..
המשך אולי מחר..
סתווה..אוהבת אותךךך..