חחח תודה חיייפ=]]]]]]]]]
ואאלהה אני ירשוםם מחר מצטערתת נשמוווותת
פשוטט אני עייפה
ויש לי מחר מבחן בהסטוריה
איממאאא איזהה סיפור מדהיים..!!!!!שיהיה לך בהצלחה בהיסטוריה..אבלל ו'קשה ממך מאמי..תכתבי המשך זה ממש מעניין..!!
ואיי תודה כפרהה אתת מדהימה דרך אגב
ואני לא יכתובב עכשיו
אין לי מצבב רוח לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אוףףףףףףףף
אני הולכתת לישון מקווה לקום יותר טוב
אין לי כח אפילו לקרוא סיפורים אחרים בעע
שיוואוווו אהבתתיייי....יאלללה המשךךךךך!!!
חחחחחחחחחח
חנושששששש..!
[[קוראים לך חן לאא? ]]
יאאוו את לא מאמינה כמה דברים זה מזכיר ליי חח אווףףף!@#
זה כאילו כל מה שקרה ליי חחח..!
כנסי אליי לאייסיייייייי#
200693223
חנוששששש..
ואיייי..שבוע שלם לא קראתי וכמה עמ'!!
מבטיחה להשליםםםםםם!!
גלוששששש
חחח גלוש בקטנהה גם אני תסיפור שלך חחח
ושיושש נכנסתי אלייייךך
אנשוייםםםם ישש לי מחר יומולדתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אזז הינה אני עושה המשך
אני:לאן?!@#
אורון:סתם בואי לטייל
נכנסנו לחדר שלי קודם הערתי את כולם כולם התארגנו והלכנו לטייל
פתאוםם...
ראיתיי את אביתר חבר טוב של אופיר שהיינו בקשר טובב הוא שיחק עם כמה בנים כדורגל שם
רצתי אליו וקפצתי עליו הוא הסתוב אחורה וראה אותי
חייך אליי וחיבק אותי חיבוק גדול גדול
אביתר:ואיי חושןן איזה יפהה את נהיית
אני: 😁 תודהה מותק=] ואיי איך התגעגעתי אליך המון זמן לא ראיתי אותך
אביתר:יסס כיי את מזניחה מסריחה
אני:ואוו כמה אהבה😛
אביתר:הכיי אהבה ואיי את לא יודעת מה עשית לאופיר
אני:אין לי כח לדבר על זה
אביתר:לא אבל אני חושב שעשית בחוכמה כי תכלס הוא לא יודע מה עובר עליו בזמן האחרון
מאז שרבתם הוא לא מאמין לאף אחד ולא כלום אני יספר לך משו אבל שוש
אני:נו?
אביתר:הוא מטופלל אצל מישוו
אני:דיי
אביתר:כהה אבל נשמה שלי תעשי לי טובה?
אני:בישבילך הכל נוו שוט?
אביתר:לכיי דברי איתו אני לא אומר לך לחזור אליו כי אני מביןן שיש לך מישו
אני:ממ כה זה הכרתי בנתייים
אביתר:סבבה אבל לכי דברי איתו הוא לא בסדרר אין לו כח לכלום אתמול הוא שתה המון
ופתאום הוא התחיל לבכות פשוטט ברצץ.
אני:טוב כפרע אין בעיה אני ילך
נתתי לו נשיקה ואני ואורון הלכנו לא דיברנו הייתי במחשבות פתאום אורון סובב אותי
אורון:את רוצה ללכת לדבר איתו עכשיו אני חושב שזה גם חכם לעשות את זה
אני:ממ לא יודעת אני פוחדת אורון
אורון:אני לא יעזוב אותך אני יהיה מאחורי הדלת ואם יקרה משו אני ירוץץ ויברח אוקי?
אני:חח מטומטם
אורון: 😁 אחח כמה שאני מת עליי כפרעלי
אני:אימלההההההה וצעקתי את זה
אורון סתם לי תפס ונישק אותי עוד פעם הנשיקה הכל כל כיפית שאני לא רציתי
שתיגמר הנשיקה האוהבת עדינה
כשסיימנו להתנשק קראתי לו הומו וחייכתי והוא התחיל לרוץ אחרי והוא תפס אותי ושוב התנשקנו
והתחבקנו אני כל כך אוהבת אותו אלוהיםם בחיים לא אהבתי ככה
אני ואורון התקדמנו לאוטובוס לקנו אוטובוס לאיפה שאופיר היה כי זה היה רחוק ללכת ברגל
הגענו אחרי 10 דקות ככה הלכתי לאט לאט ובפחד הגעתי מול הדלת שלו אורון התחבא שלא יראה
אותו ודפקתי בדלת אחרי שלוש דפיקות הוא פתח לי את הדלת
הוא היה ניראה נורא כל כך מסכן ראו שהוא בכה הוא הסתכל עליי בלי לומר כלום
ואני גם הוזלתי דימעה למרות הכל הבן אדם הזה באמת חשוב לי
נכנסתי בלי שהוא אמר לקחתי אותו והשבתי אותו על הספה
אני:תקשיב לי עכשיו אתה לא מביןן אפילו כמה אבל חשוב ליי אופיר
אני רואה אותך ככה שבור לי הלב לא הלך בניינו זה קורה אבל אנחנו ידידים כל כך טובים
אנחנו כל הזמן היינו ביחד היה לנו כל כך כיף אהבנו אחד את השני אבל יותר הסתדרנו
ותיראה מה קרה לך מה השתנה בך מה ניהיה ממך כולה אני אופיר אני לא שווה את זה
בגרוש אני לא רוצה שתיהיה ככה אני מצטערת שאני עם אורון אבל אני אוהבת אותו
ואתה תמצא לך מישי זה לא בעיה אתה בנאדם כל כך יפה יש לך כל מה שבחורה רוצה
רק בזמן האחרון נדפקת לגמרי אתה רב כל היום עם חברים שלך אתה לא שם לב לזה אולי
אבל הםם דואגים לך וגם להם אכפת ממך ואתה יושב ובוכה פה יש לך חברים כאלה
טובים ויש לך אותי אני בחיים לא יעזוב אותך כל כך אכפת לי ממך אופיר
אני רוצה שתקום לך להתקלח להתלבש תעשה עם עצמך משו מספיק עם הסמים והכל
בבקשה אופיר תעשה משו עם עצמך
אמרתי את כל זה עם בכי אחרי שסיימתי לומר את זה אופיר אפילו לא היה לו כח להגיד כלום
הוא קם חיבק אותי לקחתי אותו למקלחת הבאתי לו בגדים ואמרתי לו תתקלח אני יחכה לך פה
הוא הלך להתקלח יצאתי החוצה לאורון אמרתי לו שילך למלון שעישה משו אחר
כי אני נשארת פה אורון הבין אותי נתן לי נשיקה שרק רוצה עוד והלך ואמר שידבר איתי
ושאני מגיעה למלון שאני ידבר איתו
כשנכנסתי בחזרה...
תעיש , ודברי איתי דחוווף @
אבא שלי עכשיו על המחשב יהיה אז אני ידבר איתך שאני יהיה על הממחשב מואה