חחח מכבי עיצבנוו אותייי...
חחח רונייי גדולל אהבתיי😊))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
דברי איתיי דרךך אגבב שאת רואה את זה
מאמי
זה
מממממממממממממממהמםםםםםםםםםםםםםםםםם=]
הממממממממממממממשך
דחחווווווווווווווווווווווווווף 😊 😊
הרגשתי כל כך כיףף אחרי שנכנסנו וכבר פירקנו בקבוק של שתיה
היינו מסטולים הוצאתי את הסיגריה הראשונה שלי להיות הייתי בשוק שרק
ראשונה כניראה באמת הייתי היום בשוק מכל היום הזה החלטתי שאני מתפרקת
התחלנו לרקוד לאט לאט יותר ויותר צמוד עד ש....
ראיתיי אתת אופיר מתקרב אלי עצבני עם סגריה ביד והוא העיף אותה מהיד
התחיל לצעוק
בונאא יזוונה תיראי מזה רק היום נפרדת ממני וכבר הולכת עם ההומו הזה
חבר קורא לו אה?
ישרמוטה לכייי להזדיין איתו נכון היום#@?
כמוו כל החברות שלך את לא שונה ממעיין יחתיחת פותחת
אני לא יכולתי להוציא מילה מהפה רציתי להסביר לו כל כך אבל כלום לא יצא לי
אורון ראה שאני במצב לא טוב והגיב
אורון:ואאלה אחי אל תרד לרמה הזאת אתה לא יודע כלום
אופיר:מה אני לא יודע יחתיחת הומו
אורון:הרבה ואל תדבר עליה ככה כיי לא היא אשמה בפרדה הזאת והיא לא שרמוטה בככל
אופיר:אתה מגן עלייה כיי אתם ביחד עכשיו איכסס מגעילים אותי
וזרק את הבקבוק בירה שהייתה לו ביד וכל מי שסובב אותנו כבר הסתכלו
אם היה מישו שלא הסתכל מעכשיו הוא התחיל להסתכל
אופיר:אזז אני אשם הצחקת אותי
אורון:טוב אתה סתם תצטער על המילים האלה אתה שיכור לךך מיפה אני מבקש בשקט
אופיר:כןן אחי אני הולך
אני בכיתי כל כךך גם ככה הייתי שתויה ולפעמים יש תקטעים שפשוט בוכים והתחלתי לבכות
אורון בא לחבק אותי אופיר התחיל ללכת עד שהוא חזר סובב את אורון ונתן לו בוקס בפה..
ירד לו דם פה התחלתי לצעוקק ממנו שילך התחננתי אליו
לקחתי את אורון איתי הלכתי לבר ונתנו לי שםם קרח ושמתי לו על השפה מסכן בסך הכל זה אשמתי
אני:אני מצטערת,(והשפלתי תראש)
אורון:אין לך על מה להצטער החייה הזהה צריך להצטער טיפה
אני:הכל בגללי אתה חטפת תמכה
אורון:אני מוכן לחטוף עוד בישבילך הרבה
אני:😊 תודה זה עוזר לי
אורון:מה שאני חוטף מכות והוא עלה על הבר וצער מי רוצה להרביץ לי
הורדתי אותתוו
אני:ימשוגעע לא עוזר לי שאתה פה לידי וחיבקתי אותו
אורון:יאאלההה נגמרר לבכותת ולקח לי את היד
התחלנו להתקדם ליציאה והלכנו סתם לים ישבנו שם הוא ישב על החול ופתח רגליים
ואני ישבתי פסיק והוא חיבק אותי וסתם דיברנו פתאום היה לי טאלפון
אני:הלו
אושרת:איפה אתתת וצעקה את זה
אני:בונא ידפוקה כמה שתית
אושרת:אני שותה בחיים לא ..וצחקה כמו לא יודעת מה
אני:ידפוקהה איפה את?
אושרת:אנייייייייי טובעת
אני:אני רצינית איתך אושר
אושרת:מממממממ ואאלה לא יודעתת יש פה ספסל
הינה אני קופצת את רואה אותי?
אני:ייויויו חח טמבליתת תביא את נאור
נאור:הלו
אני:חחח איפה אתםם ?
נאור:בטיילת בונא לא ידעתי היא ככה משתכרת
אני:כהה ברגילל טובב תגיד איפה אנחנו נבוא
נאור:ליד הקניון
אני:טוב באים ביי
הלכנו אני ואורון יד ביד עד השגענו ראיתי אתת עדי כבר כולה צוחקת על אושרת
ואושרת לא יודעת כבר מה עשתה שם התחרפנה הורידה לאחת תמכנסס התשגעה
אחרי שעתיים ככה חזרנו למלון...........
מדהים 😊
איזה כיף לקרוא המשך שלך על הבוקררר
פשוט קמתי ב6 וחצי להתקלח!! חחחחחח
יפה
חחחח אעללק הורידה לאיזה אחת תמכנס
חחחחחח
שרוטהה
חחחחח יפהההה
אלללה המשךךך.... 😁
המשך
[=
דברי אם טל אם הוא השיג כרטיס לרוק העצמאות...
או רוית..
מדהימום שלי תודה על התוגובות=]
חחחחחחחחחחחחח איזה קטעיםםם המשךךךךך
מחרר מילה==]]] היום פשוטטט יוצאתת וכאלהה אזז לווקחח לי להתארגןן שנה חחח
אוקייי אתם לא מביניםם אתת השלמותת שהיייתהה ברוק עצמאותת מי שהיה