ממממ טובבב המשךך==]]]]] יקח לי טיפה זמן כי אני עושה פה עוד משו
והתחלנו לצחוק בונא זה היה השיחה הכי הזוייה שהיה לי בחיים בספרר..
אורון בא מתחת והרים אותי
אני:ימשוגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אורון:עליייך
אני:עלי?%$#@ מזהה?
אורן:....
"מה ?"
אני:מה אמרת?
אורון:שאני משוגע
אני:על?
אורון:לא זוכר
אני:אהה טוב
לא ידעתי אם זה מה שרציתי לשמוע אוו הוא באמת אמר את זה אבל מה שבטוח זה מה שקיוייתי
שהוא יגיד ישר אחרי זה אורון שינה נושא
אורון:אז מה עושים היום?
אושרת:ואאלה מה שבלכםם
נאור:בא לי להיות איתך על הערב לבד
אושרת:סבבה=] אתם לא כועסים נכון3@?
אני:מה פתאום
עדי:דיי אבל אני ובן תיכננו לצאת היום לבדד ולא נעים טוב חושן בואיי איתנו יהיה כי צחוקים
אני:ממ לא משנה בקטנה אני יפגש עם אסף
אורון:לאא בואיי איתנו
אני:מה אני קשורה אלייכם
אורון:איתייERW?
אני:לבד?
אורון:כן😁
אני:סבבה=]]]
יוני:זהר אורון אני באזור פהה שאני לא יעלה עלייך וקרץ לו
אורון:טוב יוני חושן מצטער אני מפחד אנחנו נצטרך לבטל
אני:אוקי 😊 המשכתי איתם בשיחה
אבל מה רק שתיינו?
אורון:לא מספיק?
אני:כה אבל חשבתי היום לצאתת סתם
עדי:ניפגש ככה כולם ב4 מתאים?
אני:אוקי איפה?
עדי:לא יודעת בטיילתת נדבר ככה בערך ב4
אני:אוקיי אורון נצא למסיבה?
אורון:סבבה=] ואחרי זה ניפגש כולם וסתם נשב בסתלבט
אני:אוקיי אבל אל תקראו לאופיר טוב יהיה לי קשה לראות אותו
בר:דיי חושן אבל זה לא יפה זה גם חברים שלו
אורון:לא ניפגש רק שלושת הזוגותת וגם ככה אנחנו חוזרים לאותו מקום
אז יוצא טוב
אני:בבקשה😊
אושרת:כה עדיף אין לי כח היום לכולם
אני:תודההההה וקפצתי עלייה
טוב אני עולה למעלה להתקלח וקלחתי איתי את בר
עלינו למעלה שתיינו נכנסנו למיקלחת ועשינו ביחד מיקלחת עם בגד ים
בר:איך התגעגעתי אליך
אני:גמאני
בר:נוו כיף לך פה?
אני:חבלל על הזמן עברתי פה יותר מה שעברתי בחיים שלי נשבעת לך
בר:נכון את רוצה את אורון
אני:מהה מאיפה הבאת את זה?
בר:אני מכירה אותך יותר מידי טוב וראיתי את הברק שיש לך בעניים שהוא מסתכל עלייך
אני::$ הוא כזה חמוד
בר:וחתיך
אני:כןן יווו אבל הוא בחיים לא ישיםם עליי
בר:יוו סתמייי פשוטט לא שמעת שהוא אמר שהוא מטורף עליך
אני:הוא לא אמר אני חשבתי הוא אמר
בר:יחתיחת מטומטמתתת הוא אמר
אני:יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא(צעקתי את זה)
אחרי זה יצאנו בר דיברה עם יוני ומה שהבנתי הוא הלך לחדר של הבנים התחבר איתם סחטיין
ובר נישארה איתנו אוששרת ועדי עשו מקלחת ביחד אני ובר הוצאנו ממתקים ושהן יצאו ישנו כולנו על המיטה
אכלנו תממתקים וסתם דיברנו
עדי ואושרת כל כך זורחות מאז שהכרנו את נאור בן ואורון ותאמת גם אני לא האמנתי שאני ירגיש
אל מישו משו ככה חוץץ מאופיר חשבתי שזה האהבה בגדולה שלי
אבל כניראה שזה כן קורה סוף סוף אני שוחכת מאופיר תאמת שהינה הסגתי אותו ונגמר אולי ככה יהיה לי עם
אורון טוב מה אני כבר עושה כאילו אני ואורון ביחד כבר
עדי:חושןן כדור העולם לחושן
אני:אהה מה קרה?#4#
עדי:את לא מבינה מה שמעתי...
אני:מה?
מדהייים המשךךך
בנות התחלתי סיפור חדש אתן מוזמנות ליקרא כדי שיהיה לי סיפתח להמשיך
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=41814
אני אישית הולכת לקרוא=]]
תודה בנות על התגובותת
חנושששש אהובתי איפה את בעצמאות?
ממממ אוו בלאונ'צ או שלוותא ניראה ליי אתת חייםם4#@?$3
אנשיייםםםםם 60 עמודים גולולולולולולולו=]]]]
לא יודעת רציתי טיאלוי
אבל ירד לי מזה :\
מה שמעתייי?! חחחחח...
אללההה הרגעע השלמתיי הכלל סיפוררר מושלםםם!
חובההה המשךךךך!
חח עדי לא באליי להגיד לךך מה שמעתייי😛
חחחחחח... רעההה =\
יאללה מכוערהה תמשיכייי =]