כוסית אשששששששששש
תמשיכיכיכיכיייייייייייי
חחח אוהבתותךךךךךך
טובב יאאלה המשךך
היום בערבב לא יהיה לי זמןןן הגמררר=]]]]]]]]]]]]]]]]]]
שלל מכבי
אורון טוב מה אני כבר עושה כאילו אני ואורון ביחד כבר
עדי:חושןן כדור העולם לחושן
אני:אהה מה קרה?#4#
עדי:את לא מבינה מה שמעתי...
אני:מה?
עדי:שאופיר לקח סמים בבוקר שנפרדת ממנו מה הוא דפוק?
אני:את לא רצינית איתי
עדי:כהה
אני:מאיפה שמעת?
עדי:בן אמר לי ואת יודעת שהם חברים ורומיאו גם לקח
אני:מהה הוא דפוק?$#@ מהה יש לו
בר:אוקיייייייי חושן אני כל כך שמחה שניפרדת ממנו הוא חולההההה
אני:חולה חולה אבל חשבתי שעד כדי כךך מה יש לו?
עדי:;/ ואאלה אנלא יודעת חשבתי הוא חמוד וזה אבל מאילת הוא אחרת לא יודעת איך להסביר
אני:יויויויו אני לא יודעת מה לעשות
אושרת:כלום מה יש לך לעשותת אםם הוא חולה ככה ודפוקק מה יש לך לעשות?
אני:הכי לא נעים לי ממנו
אושרת:נעים ננעים דיי להרגיש אשמה
אני:טוב דייייייייייייייייי
לקחתי מהמקרר בקבוק גדול של וודקא לא יודעת כבר איך קראו לו
שם מוזר
פתחתי תבקבוק ולחתי לגימה ועוד ועוד הבנות התחילו לצחוק כי אני לא שותה נקי
על ההתחלה כי זה מגעילל אני שותה שלוש כוסות מעורבב אני שותה נקיי אבל הפעם
לא היה אכפת לי מכלום אפילו שזה היה מגעיל שתיתיי ושתתי ובלי לשים לב חצי בקבוק סיימתי לבד
בר לקחה לי תבקבוק והן שלושתן שתו לבד אני נשכבתי על המיטה ונירדמתי
קמתי אחרי שעה וחצי ככה הלכתי להתארגן לבשתי חצאית מיני גינ'ס משופשפת
חולצה סבא אדומה שמתי שרשרת שנטי וגם צמיד קפקפים אדומים כאלה ייפים טיפה גבוהים
רושאס גם דונדורנט וגם בוסם אושרת עשתה לי גיהוצ(זה מין פן כזה)
שחור בעניים טיפה סומק אודם אדום וזהו הייתי מוכנה בר כבר לא הייתה וגם עדי ואושרת
גם התכוננה נתתי לב בגדים שהיא רצתה וזהו שתינו היינו מוכנות אורון ונאור בואו לחדר שלנו
אורון הסתכל עליי וחייך ואמר אואואו מדהימהה ונאורר הפשיט את אושרת בעניים כבר העניים
שלו נצצו כל כך רואים שהוא אוהב אותה וגם היא אותו
לקחתי לאורון את היד ויצאנו מהחדר כל אחת לקחה מפתח וסיכמנו שניהיה בקשר
אני ואורן הלכנו למסיבה חיכינו בתור ואני הלכתי אחריו והוא מאחורי מחבק אותי כזה
הרגשתי כל כך כיףף אחרי שנכנסנו וכבר פירקנו בקבוק של שתיה
היינו מסטולים הוצאתי את הסיגריה הראשונה שלי להיות הייתי בשוק שרק
ראשונה כניראה באמת הייתי היום בשוק מכל היום הזה החלטתי שאני מתפרקת
התחלנו לרקוד לאט לאט יותר ויותר צמוד עד ש....
יצא מושששלם
אמאלה העניין עם תומר לא נוררמאלי :\
איזה מהממםםםםםםםםם יואווו מדהיםםם
המשךך מהרררר איזה מתחחח
סיוון...לא אני אמרתי מאמי...אני רקק אמרתי מה שמסרו לי חחחח
בקטנה...כל אחד והדפקת שלו חחח סתםם~!!
אוהגאותךך בובה
חנוצצצצצצצצצ כוסה שלייי המשלל דחוףףף
יצא לך פרק סוףףףףףף!
יאאאאאא דסקללללל הסיפור הכי יפה שיששששש
ייאאא אני פה קוראת כמו איזה מכורההה..
ח לא יצאתי מהחדר יותר מ4 שעותתת...קראתי את כל הסיפוורררר
בקיצור מהמםםםםם
יאלללהההה תמשיכי מאמייי😊
😊 😊
המשך =]
רוווני אני לא אוהבת אותך אז תרדי ממני חח אני אם זיו D:
יאאאאאאאאאלה חן אחרי המשחק את עושה המשך!
חנוש מחכה להמשך יפה שלי..
ושמתי לך המשך בסיפור שלי על אוריין ועומר 😊
לאאאאאאאאאאאאאא עושה המשךך היוםם יעצבנו אותיייייייייייייייייייייייייייייייייייי
שונאת תקבוצהה הדפוקה הזאת אני משחקת יותר טובב גצדשלמעוחרמערמערקל
הפסייייייייייידוווווווווו
מדהייים מי עיצבן אותך מותק אני ירביץ לו
המשךךךךךך
כה...הפסידו ב4...=\
סיוונוושש?....מה עכשיו גם את איתה?...
ציי מזה חןן...כל המשפחה שלך עוברת על זיו?...חחח
ואוווו...ועוד זיו אמרה לי היא איתי
סבבה חחח
חנוצצצ המשךך בובההה יפפה שלי=]]]
אוהבאותך המון!!!!!!!