מאמי
יצא
לך
מעלףףףף
המשששששששך
דחוףףףףףףףףףףףףףףף 😊
הלכנו אני ואורון יד ביד עד השגענו ראיתי אתת עדי כבר כולה צוחקת על אושרת
ואושרת לא יודעת כבר מה עשתה שם התחרפנה הורידה לאחת תמכנסס התשגעה
אחרי שעתיים ככה חזרנו למלון...........
עדי ובן ישנו בחדר שלנו ואושרת ונאור גם ולא רציתי לישון לבד עם הזוגות
באתי ללכת לתת נשיקה לאורון אבל הוא משך אותי לחדר שלו
לקחתי לו חולצה ענקית כזאת שלו והייתי עם תחתונים
הוא שכב כבר במיטה נכנסתי למיטה והוא התקרב אליי וחיבק אותי
הסתובבתי אליו וחייכתי הסתכלנו אחד על השני לא היינו צריכים להגיד
כלום העניים דיברנו מעצמם אחרי זה הוא התקרב אליי ונישק אותי
אבל זה לא היה הנשיקות הרגילות זה היה נשיקה מלאה במשמעות
נשיקה אוהבת נשיקה חמה שכיף לקבל הוא היה כל כך מתחשב
הוא היה עדין אין מושלם אני חושבת שזאת הנשיקה הכי טובה שהייתה לי
לא רציתי שיגמר אבל נגמר אחרי כמה דקות חזרתי לשכב והוא גם אבל הוא מחבק
אותי וככה נרדמנו
הרגשתי כמו בחלום הוא היה כל כך שונא מכל הבנים שיצאתי איתם
הוא משו מיוחד בישבילי שהוא נישק אותי הרגשתי מעופפת
הבטן שלי התכווצה מרוב התרגשות כמו הנשיקה הראשונה
ברגשתי לידוו כמו נסיכה כל כך אהבתי תהרגשה הזאת אבל אם זה
כל הרגשות שלי מבולבלים אני לא יודעת מה קורה לי הלב כל כך רוצה להתאהב
להיות איתו אבל הראש לא אולי כי ההרגשה הזאת אחרי המלים של אופיר
שאני זולה שאני הולכת עם כל אחד ורק אתמול ניפרדנו אולי זה מה שגרם לי לא לרצות
אבל אני באמת מרגישה אליו משו והוא לא ערס ולא חושב את עצמו כמו שיצאתי
עם כל הבנים שהיו לי עד עכשיו הוא מתחשב אוהב כל כך
כשקמתי בבוקר לא ראיתי אותו לידי יצאתי מחדר וראיתי אותו מכין ארוחת בוקר
חייכתי אליו והלכתי לצחצח שיניים וניגבתי עם המגבת את הפנים שלי
איך שהוצאתי תמגבת אני רואה אותו מהמרא כל כך נבהלתי
אני:חחח מה אתה דפוק הרגת אותי עכשיו
אורון:לאא רוצה שתמותי לא באליי לא עכשיו
אני:ואחרי זה?
אורון:תלוי
אני:במה?
אורון:אםם תעצבני אותי אזז בכיףף אבלל שמרי לי מקום טוב למעלה
אני:מפגר וזרקתי עליו את המגבת והוא רץ אחרי ותפס אותי סיבוב אותי אומר לי סתם צוחק
ונתן לי נשיקה כמו של אתמול בלילה נשיקה קסומה וכשהפסקנו הוא לקח לי תיד
הגענו לשולחן היו שם 2 כוסות נס וארוחת צוהורים
כשאכלנו לא דיברנו רק הסתכלנו אחד לשני הקשר הזה היה קשר של אהבה
גדולה שלא צריך בה מילים וגם לא להתחרמן זה מה שעושה את הקשר
הכימיה הזאת שבניינו ראו שהייתה אהבה
אורון:אז מה איתנו?
אני:אורון יש לי באמת שאלה אלייך אבל תענה ליי
אורון:שוטי.
אני:אתה באמתת אוהב אותי אני רוצה לדעת שזה לא כמו כל הקודמים רצו אותי לא אהבו
אורון:חושן אני לא אוהב אותך אני חולה עלייך אני מת עלייך אני לא יכול בלעדייך
אני:איך זה ניהיה ככה מה אנחנו בקושי מכירים
אורון:אני יודע אבל לא יודע יש לי הרגשה כאילו לא מעכשיו אנחנו מכירים לפחות איזה שנה ככה
כאילו הפעם הראשונה שראיתי אותך זה ללפני שנה לא לפני 4 ימים
אולי זה מאלוהים חושן שככה נפגשנו שתינו במלון באילת ואנחנו גרים 10 דקות
אחד מהשני ולא נפגשנו אף פעם אולי אלוהים רוצה שפה ניפגש
אני:נכון אבל אני פוחדת מבין אחרי המילים האלה שאופיר אמר לי
אורון:נו באמת אופיר ילד קטן והוא שתה אין לךך מה לנסות להבין אותו בן אדם שהוא שותה
ועצבני יתחיל להגיד את הדברים הכי מגעילים עלייך
אבל זה תלוי בך רק בך את רוצה שניהיה ביחד או לא?
אני:אני רוצה אני אוהבת אותך אורון בכל נשמתי
אורון:גמאני אותך נסיכה שלי וחייך אלי
החיוך שלו כזה מדהים וגם שהוא צחוק יש לו צחוק של מלאך
אורון לקח את הכלים ושטף ואני בנתיים שלחתי הודעה לבר
~אני ואורון ביחד את לא מבינה איזה מדהים הוא אני אוהבת אותו~
~דיי תשבעיי מה שכבתם?~
~לא בר זה מהקשרים שזה לא מה שמחזיק את הקשר רק החיוך רק להסתכל אחד על השני~
~חלום אני שמחה בישבילך אוהבת אותך אחות~
~תודה גיסתיי מואה~
אורון:יאאלה בואי ולקח לי תיד
אני:לאן?!@#
אורון:סתם בואי לטייל
נכנסנו לחדר שלי קודם הערתי את כולם כולם התארגנו והלכנו לטייל
פתאוםם...
מושלםם כמוו תמידדד
המשךךך
תודה יפות=] אבלל אני רוצה עוד תגובות
יווווווווואו אחד הפרקייםם...
וואיי איזה מרגשששששששששש
אוווווווח כמה זיכרונות הפרק הזה מזכיר לייי 😢(((
מאמי
יצא
לך
ממש
ממש
אבל...
מ=מ=ש
יפההההההההההה 😊
יאללהה מכוערההה
שנים לוקח לך להמשיך... חחחחח.. 😛
המשךךךךך זה מסקרןן רצצח.!!
איזה יפהה הסיפור הזהההה יואו יואו יואוווווו מדהיםם
יאללה בובה המשךך
חחח שיושש איזה זכרונות$@?
ואני ימשיךך יותר מאוחר
בואנננננננה זה אחד הסיפורים הכי מדהימים שקראתי בחייייים שליייי!!!!!
אין אין פשוט מ=ד=ה=י=ם.. קראתיט עכשיו מהתחלה ועד הסוף ולא יכולתי להפסיק לשנייה
תמשיכככככי (:
😊