יווווווווווווווו המשךךךךך מהרררר איזה מתחח
נשמה
זה
מעלףףףףףףף
המשששששששששששך
דחוףףףףףףףףףףףף 😊
דסקיייי יצא יפההה מאממייי
אללה המשךךךךךך
**מזל טוב בובי יפההה=]**
מואההה 😍 😍
אוהבת אותךךךך
זה מוששששלם!@# 😊
המששך@#$#
המשךךךךךךךך בדחיפוווווות
(:
אנשים שלי אני מזה לא יצליחחח לעשות המשך
את תצליחי לאט ובזהירותתתת
את לא הולכת לנטוש עכשיוווו
מאמי שלי שיהיה לך בהצלחה בכל המגנים והבגרויות
אני מחכה להמשך (:
אוףף מחכה להמשךך תעשי כמה שיותר מהרר יפאשלי'י'י'י 😊
הוא הלך להתקלח יצאתי החוצה לאורון אמרתי לו שילך למלון שעישה משו אחר
כי אני נשארת פה אורון הבין אותי נתן לי נשיקה שרק רוצה עוד והלך ואמר שידבר איתי
ושאני מגיעה למלון שאני ידבר איתו
כשנכנסתי בחזרה...
ראיתי את אופיר מדבר בטאלפון כניראה כבר יצא מהמקלחת נכנסתי בשקט רציתי לשמוע מה הוא מדבר
פתאום שמעתי אותו צוחק ואז הסתובב ואמר נאור אחי אני ידבר איתך
אני הייתי המומה נאור?@ לאאא אין מצב טוב יש מלא נאור מה הוא קשור לאופיר
רק אורון ורומיאו חברים של אופיר אופיר סגר את הטאלפון
אני:תגיד איזה נאור זה?
אופיר:חבר מזה משנה
אני:לא סתם מאיפה הוא?מוכר ליי השם
אופיר:מ ..מ.. מ..מלאא משנה חחח
אני:טוב;/
אופיר:מאמי אני רוצה להסתובב קצת בטיילתת ואחרי זה אני ילווה אותך למלון ואני ניפגש עם אחת
אני:ציייייייייייייי יפהה מיזאת?
אופיר:חח סוד לא באלי לגלות לא רוצה
אני:יפהה אני שמחה=]
אופיר:יססס מקווה לשכוח אותך
אני:😊
התחלנו ללכת וסתם דיברנו על הכל הוא היה ניראה לי יותר מידי שמח מישומה
ישבנו באיזשהו מאפיה וסתם ישבנו ואכלנו אחרי שהסתובבבנו טיפה
הוא לא נתן לילהישאר איתו לראות מיזאת שבאה מוזר ליי
התחלנו ללכת לכיוון המלון שלי פתאום ראיתי את אסף רצתי אליו וקפצתי עליו
אסף:יאאאאאאאאאא אחותת התגעגעתיי אוףףףףף איתך חח לא באה לבקר
אני:לאאאא ידעתי איפה אתםם וגמאני התגעגעתי וחיבקתי אותוו חזק
אמרתי לאופיר שאני נישארת עם אסף ישבנו ופתאום עידן ומתן הגיעו אמרתי להם שלום
עידן אמר שלום נסיכה;/ כאילוו ואאאט?חחח
וסתם המשכנו לדבר סיפרתי הכל לאסף הוא היה בשוק הוצאתי סיגריה
ונתתי לעידן וסתם עשינו צחוקים ודיברנו על הכל שחזרתי למלון הייתי עייפה אש
הלכתי להתקלח אף אחד לא היה בחדר יצאתי החוצה למרפסת ראיתי את כולם בבריכה כמו מטומטמים
צוחקים ורואים את בן ועדי מתחרמנית ואושרת בלי נאור ואז נזכרתי
בטאלפון של אופיר עם נאור?
וחברה שהוא לא רצה שאני יראה הכל ניהיה לי מוזר
אבל חשבתי לעצמי שאני סתם מכניסה לי דברים לראשש
הלכתי לישון כשקמתי..
אוקיי יפיםם שליי אני הולכת לממשיך להתכונןןן אני מזה מצטערת שאני לא מספיקה לקרוא את הסיפורים
אני אחרי המגן בתמטיקה יקרא הכל=]==מבטיחה