מאמי
אני
במתח
לאללההה
המשךך מדהיםםם =]]
הההההההההההההההההההמשך
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מאמייי ייצצא לך מדההייחםם.!!!! אני מתה לדעתת..תוסייפייי הממשך..!!
דבר אחר..המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בהצלחה במת'.. 😊
חחח אני יהיה צריכה את זה 😛
בהצלחה בובהההה....😊
המשךך נו כבררר
מהממת יצא סוףףף
המשךךךך :]]
ניראה לי אופיר ונאור בקטע ,
עליתי עליהםםםםםם 😂
חחח סתם עזבבבי ;P
קיייצר המשךךך
אוהבת אותך
חחחחחחחחח אורייניי יפה שלי אני אהבתי תרעיון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קיצרר אנשים שלי עפתי לשופינג מטורףף עםם אימוש ואזז אני יעשה המשך וישלים הכל
אורייייננייי דברי איתי בקשר למחר ידיד שלי אמר ינסה להשיג תאוטו מאבא שלו
נו נו נווו מתי המשךךך????
וחקים ורואים את בן ועדי מתחרמנית ואושרת בלי נאור ואז נזכרתי
בטאלפון של אופיר עם נאור?
וחברה שהוא לא רצה שאני יראה הכל ניהיה לי מוזר
אבל חשבתי לעצמי שאני סתם מכניסה לי דברים לראשש
הלכתי לישון כשקמתי..
ראיתיי הודעה ליד הטאלפון
עולם שלנו אנחנו הלכנו לטייל לנו משעמם פה ואת משעמם יושנת כל היום
אוהבות אותך תמיד דברי איתנו
נכנסתי להתקלח מקלחת טובה עם הרבה קצף😁
פתאום שמעתי טאלפון ורצתי כמו משוגעת מי ישמע מי התקשר עניתי
אני:הלו#$?@
...:אוצר שלי
אני:מאמאמאמאמאאאא התגעגעתי אליך למה לא התקשרת אתמול?
אמא:אני לא יכולתי מלאך קטן שלי אני הייתי כל היום בעבודה לא נשמתי
אני:אוקי=] רק בעבודה?$#@
אמא:חח כןן יפה שלי
אני:טוביייקק=]
מהה קורה מאמא#@?
אמא:ואאלה הכל טוב עכשיו שאני שומעת אותך מה איתך?
אני:ממ כלל טוב
אמא:את לא עושה לי שטויות שם נכוןE?
אני:מפתאוםם אמא אני ילדה טובה מידי חח😁
אוףף מחררר חוזריםםם באסה
אמא:מה לא טוב לך לראות אותי#$?
אני:חחח טובב מהה יונייי כבר הגיע?
אמא:לאא הם יצאו עכשיו
אני:מהה מאוחר?
אמא:כה לא יודעת למה אולי רצו לנצל תיוםם אנער'ף
אני:חחחח אנער'ף הרגת אותי
אמא:כןן אנער'ף מה אסור לי להגיד את זה?
אני:לא
אמא:למה?
אני:זה מנוגד לחוקי האימאותת
אמא:חח טובב אוצריי שלי אני עפתי להתקלח
אני:אהה יופי ואת הוצאת אותי מהמקלחת
אמא:לא נורא כנסיי שוב
אני:מה ניראה לי חח שלאא
סיימנו תשיחה הזאת והלכתי למיקלחת וחשבתי זהוו היום האחרון אני צריכה לעשות משו מטורף
פה..מה שבחיים לא עשיתי שמתי לי מגבת עלייי
התקשרתי לאורון ואמרתי לו לבוא לחדר שלי הוא בא וישבנו ושתינו נס ודיברנו
אני:אורון צריך לעשות משו מטורף שבחיים לא עשיתי
אורון:מה שאת רוצה נסיכה החלטה שלך
אני:ממ לא יודעת נו אני הולכת להתלבש ואז נצא להסתובב אוקה?
אורון:טוב אני מחכה
הלכתי לארון הוצאתי בגדים הלכתי ללבוש לבשתי גופיה סבא עם פייטים גינס קצר קצר
וקפקפים של ים יצאתי וצעקתי אני מוכנה
אורון:יוווו ימשוגעת יאאלה בואי מדהימה שלי
התחלנו ללכת ואז ראיתי את יוני ונאורר יושבים שםם הסתכלי על אורון וראיתי שגם
הוא לא מבין מה קרה התקרבנו אלייהם ראיתי את אופיר מחזיק מזה שאלתי אותו מזה
והוא אמר לא משנה ולא נתןן לי להבין מזהה פתחתי לו תיחד וראיתי קופסא קטנה עם חומר לבן
אני:תגיד זה סמים@#?
אופיר:לאא זהה סוכריות מה נריאה לך3?
אני:אבל אופיר הבטחת
אאופיר:גם את הבטחת לעולם להיות איתי
אני:יוווווווווו מה אתה ילד קטןן משחק איתי על כבודדד יאאאאלההה אתה רואה הינה אחת הסיבות
שאנחנו לא ביחד שאתה נהיית חרא של בנאדםם ומה אתה גורר את נאור איתך יטמבלE#?2
אופיר:כיי באליי
אני:יוווווווווווו איזההההההה תינוקק לקחתי את נאור כולו היה מסטול לא ידע מה לעשות עם עצמו
פשוט צעק אני אוהב את אושרת ורק צחק לקחנו אותו למלון שפחנו עליו מיים והכנסנו אותו לישון
ורק בתקווה שלא יהיה לוו תופעותת לווי התקשרתי לאושרת
אושרת:מההה יפה?
אני:תקשיביי אני אומרת לך משו אבל אל תתחרפני
אושרת:מה קרה חושן אתת מפחידה אותי?32
אני:נאור כולוו מסטול
אושרת:מה הוא שתה?
אני:לא לקח סמים
אושרת:מההההההההההה?
אני:תירגעייי אני לא יודעת מה הלך אבל לקחנו אותוו מישםם
הוא ישבב עם אופיר ואופיר בטח גרר אותו
אושרת:מה הקשר בין אופיר לבין נאור?
אני:לא יודעת קיצר אנחנו בחדר שלהם אם בלך תבואי
אושרת:ברור שאני באה ביוש
אושרת ועדי הגיעוו אחרי רבע שעה אושרת רצתה להישאר עם נאור ואורון נשאר אני ועדי
הלכנו שתיינו לחדר
עדי התלבשה היא יצאה עם בן היא לבשה חצאית טוטו כזה עם חולצה של מאמז משובצת
וכפכפי אצבע תנכיי
אני החלפתי רק חולצה לחומה קצת ארוכה שהיא עולה על המכנס טיפה
התארפנו טיפה והלכנו
אושר נשארה עם אורון נרדמה איתו כשבאנו להציע לה לבוא איתנו
הלכנו אני בן אורון ועדי נכנסנו למקום ענק מסיבה פתוחה עברנו ושמענו היה מוזיקה טובה
פתאום ראיתי את לידור זה אחח שלו יחצןן והוא נכנס לכל מסיבה חינםם מיפה לשם
דיברנו והכניס אותנו חינם היה אחלה מוזיקה אני ואורון רקדנו ו...
איזה יפפהההה יאההה המשךך דחוףףףף
לאביוו בובהה =]