חחחח יאאלה הללכתי % (:
שימי המשך ! P;
חחח עוד שלוש תגובות המשך=]
המממממששךךךךךךךךךךךך נו כברררר
חחחחחחחחחחחחח הינה ימעלפווווותת
עשינו צחוקים התחרפנו אין היה המסיבה הכי כיפית בארץץ
שחזרנו אז עדי ובן לא חזרו איתנו אין לי מושג למה אבל נישארנו אני ואורון
נכנסנו לחדר שלי הלכתי להתקלח ואורון נכנס באצמע אחח איזה מדהים הוא והגוף שלו
והוא שזוף מהים היה ומהבריכה הוא כל כךך כוסון ומדהיםם
התקלחנו ביחד והתחלנו להתנשקק כל כךך רציתיייי אותוו הייתי חמה עליו
אבל ידעתי שאני לא רוצה להרוסס את הקשר הזה ואם יקרה משו שאומנם אני רוצה
הכל יהרס אחרי כל מה שעברתי עם הרבה בנים אני לא יכולה להגיד שסקס זה מה שמחזיק תקשר
אני רוצה שהקשר שלנו יהיה אהבה שהקשר שלנו יהיה דיבורים להבין אחד תשני הכל
ואם יקרה מה שיקרה עכשיו זהווו פה יגמר וזה מה שנעשה במשך כל הקשר
דחפתי אותו טיפה אחורה
אורון:מה קרה נסיכה?
אני:אורון אני לא רוצה
אורון:מה את מפחדת2!?
אני:לאא פשוטלא רוצה לא מרגישה שאני מוכנה לשכב איתך
אורון: מה שבלך
הוא שם תבגדים והוא יצא ללפני ישבתי על השיש שיש במקלחת וחשבתי
שבעצם הוא לא צריך להתעצבן מה אני אוהבת אותו והוא לא מבין שזה בישבילנו
בישביל הקשר אני ילדה מסובכת אין מה לעשות ואני רואה מישו שאני שוכבת איתו סתם
כמישו בגלל כל מה שעברתי בגלל שכל הזמן נפגעתי מבנים וסתם שיחקו איתו
אולי משו בי פחד שזה עוד אחד שרוצה להשכיב אותי ובעצם לא רוצה אותי בכלל
יצאתי החוצה ראיתי את אורון יושב על המיטה באתי לידו והוא לא אמר כלום
ידעתי שהוא מבואס אבל לא משנה יעבור לו מתישהו
נכנסתי מתחת לסמיכה אמרתי לו שאני מצטערת ושכבתי הדמעות יצאו לי אבל
סתם דמעות כאלה של אכזבה שככה הוא הגיב אחרי דקה פתאום הרגשתי
שהוא מלטף את הראש שלי הרמתי תראש
אורון:יאא חושן אני מזה מצטער עזבי אני דפוק
אני:לא אני מבינה אותך
אורון:מה את מבינה אותי?אין לך מה להבין אותי אני סתם דפוק
אני:;/
אורון:את סולחת$#@?
אני:כןןן😊 ורק שתדע שאני מכירה את עצמי ואם זה מה שעשיתי זה רק בישביל הקשר בניינו
אורון:אני מביןן אני אוהב אותך
ונתן לי נשיקה קטנה בפה
נכנס גם מתחת לסמיכה חיבק אותי ונירדמנו
-----------------------------------------------------------------
אני:מהההההההההההההההההההההה את דפוקה?
עדי:חחח מה אני יעשה אתם לא קמים אז החלטנו לקפוץ עלייכן
אני:נאור אתה מרגיש יותר טוב
נאור:כןן מזה תודה שהוצאת אותי מישם חושן באמת אני לא ישכח לך
אני:סבבה חיים אבל אל תסתובב איתו יותר טוב?
נאור:אוקההה
אני:מה השעה?
עדי:ממ 12
אני:דיייייייי רציתי ללכת לבריכה
עדי:חח אנחנו היינו קמנו מוקדם אבלל לא רצינו להעיר אותכםם
אבלל אין זמן יאאאלה קומי
קמתי בליל ברירה אורון לא הצליח לקום הלכתי לצחצח שיניים שתפטי פנים
ושיצאתי ראיתי את אורון עדיין ישן הערתי אותו עם נשיקה קטנה והוא קם הלך גם להתארגן
הבנים הלכו לחדר שלהם ואנחנו התחלנו לארגן תתיק
וסתם דיברנו על הכלל אושרת אמרה שהיא דיברה עם נאור והוא הבטיח לה שזה לא יקרה שוב
וכאלה כל מיני דברים רכלניות=] וסיכמנו שהיה הכי אבל הכי כיףף בארץץ
אספנו תדברים יצאנו לבנים הם גם כבר היו מאורגנים ויצאנו לכיוון התחנה שלוקחים אותנו בחזרה
הביתה=] כשהגענו...
יאההה המשךךך דחופי דחופיייי
יש לי משהו להגיד לך !!
הסיפור שלך ממש יפה אני מזה אוהבת אותו הוא מושך ויש בו הכל ממש מהמםם
זהו.. חח סתם רציתי שתדעי אוהבת אותךך 😊
עשייי המשךך
יאא אורטלייייי תודה=]..
מואאאאאההההה אוהבתת אותך הכי בעולםם
ואתת כלל הבנות המדהימות האלהה שפה מילהה
סיפור מהמםםם =]
המשך דחוף
יפפפה :]]]
תמשישישייייכיככייייייייי
בובת זכוכיתת תודה=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
ברוכה הבאהה כפרוני=]
אוווושרררר שששללליייייי
מדהיייםםיםיםיםםםם
אני מצטערתת שלא קראתי מלא זמןןן חחח
השלמתי עכשיוו הכלללללל
אווהבבתבתתת אותךךךך הכייי בבעועועוולםלםלםלםם
דברייי איייתיייי ייפפפההה ששללליייי