יפפההההה😊😊
-=המשך דחוףףףףף=-
😍 😍
ואייי קאריןן צריכה אותך דחוףף
ננונההההההה אוצר שליי אוהבתאותך
יאאלה רק בגלל שביקשתןן
אחרתת לא הייתי עושה😁 חח
הבנים הלכו לחדר שלהם ואנחנו התחלנו לארגן תתיק
וסתם דיברנו על הכלל אושרת אמרה שהיא דיברה עם נאור והוא הבטיח לה שזה לא יקרה שוב
וכאלה כל מיני דברים רכלניות=] וסיכמנו שהיה הכי אבל הכי כיףף בארץץ
אספנו תדברים יצאנו לבנים הם גם כבר היו מאורגנים ויצאנו לכיוון התחנה שלוקחים אותנו בחזרה
הביתה=] כשהגענו...
ראינו אתת כל מי שחזרנו איתם היה הכי מצחיק בארץ לראות את כולם
רפצתי על אסף ואמרתי שלום לכל השאר=] ועוד פעם עידן הסתכל עליי מוזר;/
מה יש לילד הזה אלוהיםם דפוקק אדוונייי
נכנסנו לאוטובוס אבל אורון לא היה איתי באוטובוס איזה באסהה כי הוא בא עם חברה אחרת
ישבתי ליד אספי אושרת ליד עידן ועדי ליד מתן היה הכי צחוקים
הם סיפרו לנו מלא קטעים שהיה להם הכי מצחיקים והדפוקים סיפרו שהלכו לעיר המלאכים
איזהה טמבלים רק צחקנו עלייהםם שנההה
וסתם כל מיני קטעים שהיה להםם עם בנותת אנחנו כמובן לא סיפררנו
לא יודעת בנות הן סגורות יותר מספרות רק לידידים הכי הכי טובים ולחברות
אני כן מספרת לאסף אבל לא לכל אלו היו שם כי סתם לא ניראים לי תאמת
הנסיעה עברה רק בצחוקים הכי בארץ ..כל הזמן רק ירדנו אחד על השני בקטע של צחוק
לא רציני וסתם היה כיף אחרי איזה 4 וחצי שעות הגענו והייתי כולי שפוכה
הגענו בערך ב5 משו כזה לקחנו נסיעה מוקדמת כי זה חרא להגיע מאוחר
אבל מה שטוב שרק עוד שלושה ימיים חוזרים לביצפר המעפן הזה
הגעתי וכולי לא הסתדרתי עם המזוודה ולא ראיתי את אורון שם הוא גם היה אמור להגיע לשם
התקשרתי אליו
אני:איפהה אתם?
אורוון:את לא תאמיני
אני:מה?
אורון:פתאום באמצע הדרל
אני:מה?
אורון:בא אליינו חשפנית וכאלה ואני ביחד איתה עכשיו אז על תפריעי
אני:אורון
אורון:חחחחחחחחחחחחחחח צוחק מה האמת לי
אני:בישבילך כדי שלא😛
אורון:אוו מה תעשי אה?
אני:חח הרבה נווו יטמבלל איפה אתם?
אורון:נתקענו בדרך
אני:חחח תשבע
אורון:כהה התחלנו לצעוק לנהג לשיר הנהג שלנו חברמן הוא יקח אותנו מאילת
פתאום האוטובוס נתקע חחח
אני:דיי חחח כמה זמן אתם פה?
אורון:שעה וחצי ככה
אני:חחח טובב יאאלה דבר איתך מואהה
אורון:ביי חיימי שלי אוהב אותך
אני:גמאני
איך הסיימתי לדבר איתו פתאום מישווו קפץץ עליי ונפלנו אחרי שקמתי שמתי לב מישה
אני:חחח מפגר
יוני:מה לא התגעגעת?
אני:תכלס לא
יוני:נכון ראינו אחד תשני לפני יומיים חח
אני:ודזה מספיק לחודש
יוני:זבל חח😁
אני:חח סתם
יוני:אני ובר רבנו אני יספר לך בבית
אני:טובב איפה אמא?
יוני:בואי באוטו
אמרתי שלום לאושרת ועדי והלכתי נכנסתיע לאוטוו נתתי לה נשיקה ענקיתתת
אמא:יוו ילדה תיראיי איךךך נהיית רזית המון
אני:לא היה לי זמן לאכול
אמא:אבל נתתי ליוני להביא לך
יוני::$ חח קצתת היייתי רעב בדרך לאילת
אני:שמןן
יוני:חחחח אני לא
אני:אתה כן
יוני:טוב חח
אמא:דיי שתייכםם זוכרת שאמרתי לך שיש לי הפתעה בישבילך שאת חוזרת מאילת
אני:כןן מזה?
יוני:הפתעהה חבלל על הזמן
אני:חחח מה אמרת?
יוני:חבל על הזמן
אני:מפדר
יוני:חבל'ז יותר טוב?
אני:הכי טוובב פשוט סתום
יוני:חחח יא אלללה משפחה ששונאת אותי
אני:תתרגל חח סתם
הנסיעה עברה דיי מהר כולה רבע שעה אבל היה מצחיק סתם עבר עליי יום כיף
נכנסתי הביתה וו...
בובההה זהה מהמםםם
תמשיכי =]
את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי
-=עד שתבחין בי אני כאן ממזמן=-
יפה מאמי שליייי😊)😊
תמשיכיכככיייי
המשךך דחוףף איזה יפהה מושלםםם
המשךך
מעלףף השלמתי את הפרקים שפיספסתיי
המשךךך
מאמי
המשך
דחוףףףףףףףףףף 😊