חחחחחח בטח המציל המעפפןן (:
חני אוההההבת אאותך
חחחח שתקי רק רציתי לראות אם יש המשך =]
ומה ראיתי אין לך פאלפון..?!
טוב דברי איתי שאת חוווזרת
ביי נאחוי P;
>ודה יפות שלי מקווה שיהיה המשך יותר מאוחר
בובבההה יפה סוףףףףףףףף=]
המשך אהובתי
אביתר? 😊
המשך יא תותחיתתתת
אני פשוט בשוקק במקוםם להיות בתל אביב עכשיו במסיבת רחוב אניפה חחח
איזה ייפפהההה
מדהיםם
יאללה המשךך בובהה
באאאאאאאאאאלי על המשך =]
נו תעשי לפני המשחק אבל!
אוקיי חשבתי לעשות אבל נרדמתי;/
קיצר יש משחק שלל מכבי היוםם בגמרר תראווו כולם חח=]]]]]]]]]]]]]]]]]]
מכביי האלופההההההההההההההההההההההההההההה
אזז אני הולכת לראות עםם מלא אנשים וכאלה אז אני לאפה ואחרי זה יוצאת
מקווה לבוא קודם הביתה
יפההה אשששששששששש
😊
תמשיכיכייכיכייי חחחח באלי דווקא!
דברי איתיייייייייייייי
אוהתבתבת
טובב דברר ראשוןן משחקק אשששששששששש היה
לקחוו בהליכהה כפרעליייהםהם=]]]]]]
וחזרתי מוקדם כדי לעשות המשך ועוד חצי שעה אני יוצאתתתת אזז יאאלה אני עושה