מעלללף בובי שללי :] !#%
אבל בןןןןן זונה האופיר הזה
שונאת אותו :'( !~
יצא יפהההה כמו תמידדדדד
איי לאב יוווווו
נננששששששששמממממווווווווווווווווווווותתתתתתתתתתתת
המשךךך עוד מעט=]
יאאאלה אני מתחילה לרשוםם=]]]]]
אורון:הלו(ענה ישנוני)
אני:אורון אני צריכה לדבר איתך
אורון:את בוכה? מה קרה?
אני:אני צריכה לדבר איתך בבקשה אבל אם הערתי אותך
אזז..
אורון:לאא לאא עודד חמש דקות בבריכה?איפה שישבנו אז?
אני:טוב תודה
ניתקתי המשכתי ללכת הגעתי בערך אחרי חמש דקות הלכתי למקום ליד הבריכה
וראיתו אותו עומד שם קראתי לו ורצתי אליו וחיבקתי אותו
אני:.....
"זה קשה לי להגיד את זה"
אורון:מה קרה חושן נו23?
אני:אני לא רוצה את אופיר והתחלתי לבכות אורון חייך ואמר לי
אורון:את לא צריכה להחריך אותך
אני:אבל שכבתי איתו אתמול ואני באמת אוהבת אותו
אורון:אבל?
אני:אוףףף אבל הוא קרציה הוא נדבק יותר מידי הוא לא היה כזה
אורון:כה אמרו לי הוא השתנה
אני:וזה לא הכל
אורון:ומה עוד?
אני:אני אתה..
אורון:מה לא שמעתי
חשבתיי אם הוא לא שמע זה מאלוהים
אני:כלוםם לא משנה עזוב
אורון:נוו תגידי חושן
אני:פשוט לא משנה אורון באמת
אורון:;/ טוב אבל אם את רוצה לדבר אזז תעשי את זה סבבה?
ובקשר לאופיר אני לא יודע מה להגיד לך לפי דעתי לכי לפי הלב אומנם את אוהבת אותו הכל
אבלל את לא סגורה על עצמך וזה לא טוב את סתם תגרמי לך לשנוא אותו
שאפשר לגמור עם זה טוב וזהו ולהישאר ידידים אבל אני לא יכול להחליט לך מבינה?
אני:מה אתה היית עושה?
אורון:אני לא יגיד כי זה אני יהיה אשם בסוף אם תפרדו
פתאום היה לי טאלפון ראיתי על הצג היה כתוב אופירי האח ...לא שיניתי תשםם
זהו הכל מאלוהים עניתי לו
אני:הלו
אופיר:מה את הולכת ככה?
אני:מה אתה רוצה הלכתי
אופיר:טוב את יכולה להעיר אותיי מזה הררעש הזה איפה את?
אני:במלון
אופיר:עםםR?#
אני:יוו אופיר אוליי דייי חלאסס אתה כל כך השתנתת אני רוצה לחתוך
(פאקקקק לא האמנתי שאני יגיד אתת זה בזמן האחרון אבל זה מה שיצא זה מה שהלב רצה)
אופיר:תאמתת גם לי לא טוב איתך חושןן אני רוצה גם לגמור ביי וניתק
פאקקקקקקקקק
אורון:מה קרה?
אני:ויווו איזה ילד קטן הוא החזיר לי ואמר לי גם אני רוצה לחתוך וכאלה ייוו שהתבגרר יאאאלהה
חלאס אני שונאת ילדים כאלהה אוףף..
אורון:דיי ששש אל תגידי את זה וחיבק אותי
אני:;/ אוףף אני לא רוצה לגמור איתו תקשר
אורון:אל תתאגי באילת אל תדברו אבל אחרי זה לכי דברי איתו תיראי שהכל מסתדר
אני:תודה אורנוששש וחבקתי אותו ונששתי לו נשיקה על הלחי
הלכנו יד ביד ועלינו לחדרים שלנו נכנסתי לחדר ראיתי את אושרת ועדי ישנות
הלכתי לידן וחיבקתי את עדי עדי הסתובבה אליי נתתי לה נשיקה ואמרתי לה לכי לישון
היא סובבה את הראש וישנו כפיות ...
אחרי שעתיים קמנו הכנו לנו נסס וסיפרתי להן הכל
עדי:יוו איזה שיחרור אני יכולה להגיד לך עכשיו הכל
טובב הואא חרא שלל ילד דבר ראשון ומגיע לך מישו אחר
אושרת:מממ אורון חחח
אני:חלאס אורוןן אוףף
עדי:צייי תיראי איך את מתעצבנת כאילו יש לך משו אליו
אני:;/
עדי:לא נכון
אני:דיי אין ליי כלוםם הוא ידיד
עדי:כן שקם בישבילך ב11 שהלך לישון ב7 כדי לדבר איתך חייםםםם וקפצה עליי
אני:חחח דייייי נווו יש משוו אבל לא יודעת
אושרת:בהצלחההה קבוצה שלי
אני:חחח מכוערת קבוצה לא אמרת את זה
אושרת:לא לא באמת חחח
התחלנוו לצחוק על כל מיני דברים ואז היה טאלפון של המלון ואושרת ענתה כולנו הצטופפנו אליה
....:אני מבקש לא לעשות רעש אנשים התלוננו
אושרת:ממ יאאאלהה ששש אני שילמתי על המלון נעשה רעש פחות טוב?
...:קוףףף
אושרת:חחח אורוןן זה אתהה למה אבל למה?
אורון:מה למה?
אושרת:אתה חושב שאתה יכול להתקשר לפה וניתקה
חחח חוצפנית
אושרת:ראיתםם תקמצנים האלה בגלל שזה בחינם כל היום מתקשרים 😁
טיפשים
היה שוב טאלפון ואני עניתי
אני:כן?
אורון:אווו סוף סוף את עונה תגידי לחברה שלך תרגע למה לא נאור ירגיע אותה
אני:פביייידררר חחחח
אורון:חחח מה איתך חיים יותר טווב?
אני:הרבה יותר טוב תודה:$
אורון:בישבילך הכללללללללללל
אני:קצת צעקת את זה
אורון:ממ כןן שמתי לב חחח יאאלה מותק אני יורד לבריכה טיפה רוצה לבוא?
אני:אולי יותר מאוחר
אורון:טובב יפה שלי ביוש
ניתקתי וראיתי את עדי ואושרת כל אחת עם חיוך חציי פיתה...
אני:מה?#@
אושרת+עדי:ימאוהבתתתתתתתתת וקפצו עליי
אני:אני כל כך אוהבת אותכן מילה מה הייתי עושה בעדייכן?
אושרת:חייב?
אני:סתמי אל תדברי ככה אהה תגידי מה עם אסף@#$?
אושרת:הוא אמר שהוא התקשר אלייך מלא ודיברתם אתמול יסטלה
והוא כל היום עם בנות לא יודעת מה הם עושים כל היום הוא אמר שהם מסתדרים
אני:יותר טוב;/ חח לא זוכרת שדיברתי איתו
עדי:ברגילל יזקנה
אני:ללא אני לאאא
התחלנו כככה להגיד כן את כן לא אני לא וכאלה עד שהחלטנו אוקיי יורדים לבריכה
החלפנו לבגדי ים משקפיים נעלי אצבע ומוכנות
שירדתי ראיתי את אורון ..............וווו
מדהים כרגיל 😊
מחכה להמשך
ושמתי לך המשך בסיפור שלי
כהה ראיתיי=]]]
אני רוצה פה מישייי חדשה דנדוש2005?$#@ אםם כהה בורכה הבאהה=]
בטח עם מישהי :]
השלמתי עכשיו מלללא מלללא פרקים :]
המשך דחוףף%$#
יפהנ כמו תמידדדדד
יואאווו אורון הזהההה מושלםםםםםם
חחחח
יופי סוף סוף אין יותר אופיר המשךךךךך