קצר 😢
אבל מדהים לייק אלוואיס 😊
אוווווווווווווווווווווווווהבת
הן דיברו מוזר הן ניראות כאילו חברות שנים וכולה איזה שבוע וחצי;]
פתאוםם הרגשתי מישו מחבק אותי מאחורה וזה דיגדג אותי תאמת
אני:דיייי אורון אתה מדגדג
..:מה אורון#?!@
הסתובבתי וראיתי את..,.
רומיאו
אני:ואוו אתה מסריח מאלכוהול
רומיאו:לאלאלאל
אני:מה?
רומיאו:אני ידעתי שיש בניך לבין אורון משהו
אני:בונא אתהה מסטול
רומיאו:נונונו מה יש בינך לבין אורון
פתאום אופיר הגיע מאחור
אופיר:גמאני רוצה לדעת
אני:מה מאיפה באת
אופיר:באתי אלייך ואני שומע את זהה הבןן זונה הזה איפה הוא?
אני:אתה מקשיב לוו הוא כולו מסטולל שתהה מה אתה מקשיב לו
אופיר:שמעתי אותך גם אומרת לו דיי אורוןן וצחקתת מה יש לך4#?@
איתוווו לא אוהב את זה חושן
אני:תירגעע אופיר הוא ידיד שליי מה אתה קנאי
אופיר:אני קנאי טוב
אני:אוישש תתבגר כבררר אתה יודע שאני אוהבת אותך וררק אותך ולא את אורון
אופיר:כניראה שלא
התעצבנתי ומהלכתי מישם ועדי ואושרת באו אחרי
אושרת:יאאא מה יש לו?
אני:אתת שואלת אותי
התחלתי ללכת אחורה קדימה אחורה קדימה
עדי:דייייייייי נו מה את דפוקה בואי שבי
אני:לא רוצה לשבת לא רוצה לשבת אוףףף נאמס לייי מה אנחנו כמה ימים ביחד וכבר רבים
מה הבעיות שלווו אסור לי להיות עם ידידים גםם חלאסס גם זה הוא לוקח ממני
אושרת:תירגעי קודם כל
עדי הלכה להביא לי מים וישבתי שם באחד הספות
פתאום אופיר בא אליי
אופיר:אפשר לדבר?
אני:דבר
אופיר:לא פה לבד וסימן לאושרת ועדי והן הלכו
....אני מצטער
אני:אתה שםם לב אבל לשטויות שהוצאת מהפה זה פוגע שאתה חושב שאני ילדה כזאת
אופיר:זה לא אתת נוווו אני והקטעים המפגרים שלי
אני:אף פעם לא היית כזה
אופיר:אבלל אני אוהב אותך קשה לי לראות אותך עם אחרים חושן סליחה
הלכתי אליו ונתתי לו נשיקה קטנה
אני:דיי הכל טוב אבל אל תעשה לי תקטעים האלה יותר טוב?
אופיר:טוב=]
אני הולך שניה לנאורר אני תכף בא
אני:טוב ונתתי לו נשיקה
איך שהוא הלך ישר אושרת ועדי רצו אליי ושאלו אמרתי להם שהשלמנו
עדי:קשר לא בריא אני אומרת(אמרה את זה בשקט)
אני:מה אמרת?
עדי:שמעת?
אושרת:חחחח דפוקה כולם פה שמעוו יחתיחת מכוערת
עדי:אה;/ חחח טובב לפי דעתי אם אתם רבים ישרר והוא קנאיי כזה זה לא בריא
אני:מה את יודעת בכלל כמה זמן את מכירה את בןן נוו
עדי:מהה אתת מתנפלת עליי כאילו את עושה את זה לרעתך
אני:סליחה;/ אבל אני אוהבת אותוו אתן לא מבינות אבל..
אושרת:אבל$#?@
אני:אין אבל דיי אני אוהבת אותו
אושרת:איך שאת אומרת
ראיתי אתת אורון עובר והוא חייך אליי וחייכתי אליו בחזרה
כולם נפגשנו בכניסה והלכנו למועדון היו שם מלא אנשים
היה מפוצץץ אני ששתתי מספיקק שתיה נגיד ככה והמון בנים התחילו איתי שם
ואופיר הזה כל שניה הוציא אותם ממני איזה מציקק שיתן להשתחרר
הרגשתי את הפלא שלי רוטט
הסתכלתי על הצג היה כתוב
ברוש הנשנש שלי
אני:הלוו צעקתי
בר:אתת במסיבה
אני:כןן אני לא שומעת אותך כל כך
בר:בואי ליד הבר
אני:מה?
בר:ליד הבר
הסתכלתי וראיתי אותה רצתי אחריה וראיתי שאופיר הסתכל עליי
קפצתי עלייה כל כך התגעגעתי אמרתי שלום ליוני המכוער שהיה שתוי גם
ולקחתי אותם למסיבה התחלנו לרקוד ואז אחד בא אליי מאחורה
בא רקד איתי לידי לא ממש איתי
אופיר:בונא יטמבלל צא מיפה
..:למה מי אתה?
אופיר:חבר שלה
....:שמע גבר לא לוקח לך אותה רוקד לידהה לא נוגע בה
אופיר:אל תסתכל עלייה אפילו
...:ואאלה?
אופיר:ואואאאלה?
הילד הלך וחזר אחרי 10 דקות
אופיר:בונא יבןן זונה אמרתי לךך לא להיות פה..
פתאוםם....................
תמשיכיכיכיכיכייכיכיכיכיכייייי
😊😊😊
emshehhhhhhhhh pashut mushlam
טוב הוא מתחיל להעלות לי על העצבים...
המשך בוב..
וממי תעשי שהיא תהיה עם אורון 😢
חח אמרתי לך...
אופיר הזה מעצבן כבר...מזה כאילו הם הולכים להתחתןן...ראסמי לא בריא הקשר
שתהיה עם אורון!!!!=]] שתהנה מהחיים מה קרה
חחח
המשך מותק...
ותחדשי על המסך=]]]
חמודותת אתןןן זוכרות שזה אמיתי ומהה שקרה קרה..חחח
יואוו פרק באנזונהההה
המשךך דחוףף