אוקייי בובה=]]]]]]]]]]]]]]]]
יששששששששששששששששששששש
מחכה להמשך טיהיי
בי =) חחחחחחחחח
וגםם לבןן לא חסר רואים שהוא אוהב אותך
עדי:באמת$#?
אני:יסססס
עדי:יאאאאאאא אני כל כך אוהבת אותכןן והתחבקנו פתאום היה טאלפון...
[B]אני:הלוו
..:חשפנות בע"מ
אני:חחח אורוןן ידפוקק מה המצמב?
אורון:איך זיהית?
אני:אני קוסמת
אורון:יאא ידעתי חברים אל דברו יותר עם חושן אמרתי לכם שהיא קוסמת
ציחקקתי לי
אני:ממצב?
אורון:משעמם לנו בואו אליינו
אני:אבל מסריח אצלכם;/
אורון:נפתח את החלון חח יאאלה נוו בואו ישמנות
אני:רוצות ללכתת לחדר 210
עדי:לאאלאלאלא סתם אנשיפ דפוקים מכוערים
אורון:בן חברה שלך אמרה עלייך מכוער ועליי שאני יפה והיא רוצה אותי
בן:כן כמו שזיינתי את אמא שלך שבוע שעבר
נאור:ואני התחרתי עלייה..
אורון:בונאא יבניי זונותת עד לאמא שלי
נאור:אוו שולה
חח פהה כבר לא שמעתי משו עף עלל נאור
אורון:כןן אני פהה אז אתן באות$#?@
אני:ברור שנספיד אתת המכות חח
אורון:יאאלה בואו ביוש
אני:ביי יהומו
הלכנו אלייהםם אין אני מתה עלייהם חבורה של דפוקים שרוטים אשש כולם שם
דפקנו ובן פתח והלך לעדי ואמר לה משו לא שמעתי ואושרת קפצה על נאור ואני הלכתי לשבת ליד אורון
על אורון או הדבר כי הוא שכב
אורון:אםם את לא קמהה
אני:אז?
אורון:אז את לא קמה
אני:חחח מפגר וקמתי
אורון:באלי להתקרבלי בלבלי
אני: 😮 מצבךך קשה חחחח
נאור:הומוווווווו
אורון:בונאא זהרר שעוד נעלל לא תפגע בך
אושרת:אאאאא...תרגעעעע אורוונצ'קההה
בן:חחח אורונצ'קה שקוףף עושה ממך הומו
אני:תתרגל למצבב ונתתי לוו שטירה קטנה על הלחי ואמרתי לו יפה שלי את
אורון:טובב אני רואה כולם עליי היום אני הולך
אני:ביושש
אורון נכנס למיקלחת חחח דפוק אני אומרת לכםם אני הוצאתי סיגריה
וככה כולם וישנו טיפה
"הלו מוטוט רקחארקיאורק"
אני:הלו
...:מאמי?
אני:מיזה?
...:זה תומר
אני:תומר מה#?
תומר:כןן אני צריך לדבר איתך אפשר לבוא אלייך
אני:מאמי אני באילת קרה משו
תומר:אה לא משנה תהני שתחזרי דברי איתי
אני:טוב ביי
אחרי שסיימתי תשיחה לא יודעת תומר היה נשמע לי טיפה מוזר;/
התקשרתי לבר
אני:ברר
בר:מה קרה?
אני:מה קרה לתומר הוא התקשר אליי והוא לא נשמע משו
בר:ואאלה לא יודעת מאמי אני ינסה לברר לאב יא
אני:טוב תעדכני אותי ביוש
אמרתי לכולם שלום רציתי ללכת לחדר הייתי עם בגד ים וככה נכנסתי למיקלחת עשיתי לי
אמבטיה עם מלא קצףף ונכנסתי למים החמים וככה ישבתי שם
וחשבתי על הכל מעניין מה קרה לתומר
ומה אורון יש לו?
אולי לא קקרה משו לתומר אלה למישו אחר
כל המחשבות עלו ליי פתאום הדלת נפתחה[B]
לילה טוב יפים שלי אוהבתאותככם
יצא מושלם כמו תמיד..
המשךך
מושלם כמו תמיד
מחכה לעוד המשך מדהים =)
המשך =]
את הולכת היום למצבה לטקס..?!
דברי איתי...
יצא יפפהההה=]
המששך אהובה
hennnn
eshlamtiii akollllll
iaaaa muhsheretttt
tamshihi ani ohevet otahhhh~~~~!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ייאאהה איזה יייפפההההההההההההההההההההההההההה מהמממםםםם
יאללה בובע עשי המשךךמהרמהרמהר
QUOTE (limmi @ 24/04/2006) hennnn
eshlamtiii akollllll
iaaaa muhsheretttt
tamshihi ani ohevet otahhhh~~~~!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
גמאנייי יפהה שלי=]
התגעגעתי
אני ישים אחריי הטקס...
אוו שאני לא בטוחה ישיםם היום לא מתאים כל כך ;/
מצטערתת אבל כל המצב הזה