בובי הגעתי לעמוד 13
אני ימשיך לקרוא מחר
סיפור מדהים 😊
אופיר:יאא ככה את רואה אותי שזה מה שאכפת לי אני רק רוצה לישון לידךך ולחבק אותך כל הלילה
אני: יאאלה בואאאא נסיכיי שליי
התחלנו ללכת הגענו לחדר נפתחנו אתת הדלת
אויי שיטטטטטטטטטטטטטטטטטט
נכנסתי לחדר וראיתי את יוני יושב שם כמו טמבל
אני:מה אתה עושה פה?
יוני:אהה גמאני ירדתי=]
אני:מהההההההההה אתה מפגר והשארת את אמא לבד?
יוני:כן;/
אני:חתיחת מטומטםם
יוני:יאא גם אני התגעגעתי אלייך אחותי
ובא לתת לי חיבוק
אני:יאאאא מפגרר ונתתי לו חיבוק
איך באת לפה?
ייוני:אני עם המשפחה של בר והיא גם פה אבל אנחנו בקצה השני של אילת ולא נתנו לה להסתובב חח
ואני באתי לפה לראות אותך
אני:אההה חייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
פתאום אופיר נכנס אחריי והיה בשוק
אופיר:מה אתה עושה פה אחי
יוני:לא סתם באתי עם בר והמשפחה שלה
ומה אתה עושה פה בחדר לבד עם אחותי
אופיר:ישן איתה
יוני:מזה?R#@
אני:ששש סתוםם כברר חפרתתת
יוני:יאא אלללהה משפחהה דפוקהה יש לי
אני:תחייה עם זה חחח
ישבנו ודיברנו עוד ואז הוא נסע כי הם היו בקיבוץ
הלכתי להתקלח יצאתי עם פיגמה גדולה וככה גם אופיר אבל שאני הבאתי לו משו חח
בוקסר של טויטי חחח טוב נו לא היה לו ברירה
נכנסנו למיטה והוא חיבק אותי הסתובבתי אליו ונתתי לו נשיקה
אופיר:אווו אנחנו במיטה ואת נותנת לי נשיקה ואתתלא רוצה שנעשה כלום
אני:לא /; רק לישון
אופיר:לילה טוב נסיכה וחיבק אותי ונירדמנו
----------------------------------------------
בוקררררררררררררררררררררר טובבב
נבהלתי וקמתי מהר ונתקעתי המנורה הקטנה שיש מעל המיטה
עדי:חחחחחחחחחחחח
אני:יבתת אלףף מה יש לך על הבוקר וננתיי לה כאפה
עדי:אוו זה לא טוב ועלתה עליי התחלנו מלחמת כריות עד שזה פגע באופיר
והוא קםם
אופיר:עדי נשמעעע לךךךךךך אני הורג אותךךךךךך צאייי מהנשמה שלי
עדי:לא רוצה מה תעשה לי
והוא זרק עלייה כרית התחלנו מלחמה אבל מהה מלחמה היה מצחיק פתאוםם בןן קפץץ עליינו
ואני יצאתי מכל הבלאגן שם
אני:טוב מי רוצה קפה?
כולם צעקו
אני:יאאא לא חשבתי יש בקשות הלכתי לעשות לכולם קפה וישבנו ושתינו וסתם דיברנו
והחלטנו שהיוםם כולם הולכים למסיבה
שלל אחדד שםםם שהם הכירוו מסיבה סגורה מה אכפת לי=] מוזיקה
טובה מה צריך יותר מיזה
אחרי ששתינו ירדנו לבריכה טיפה ואני ואופירי שלי נכנסו ביחד
והתנשקנו שם ואחרי זה בן שם את עדי עליו ואני על אופיר והתחלנו לראות מי מפיל את מי
היה ממש מצחיק
-----------------
אני:אופי אני התגעגע
אופיר:גמאני... יפה שליי באלי כבר ערב את ישנה אצנו בדירות
אני:ניראה
אופיר:למה את רעה
אני:כיי אין לי מה לעשות שםם עם מלא אנשים
אופיר:תאמיני לי אלה לא נמצאים חוזרים רק ב12 בבוקר
אני:חחח אוקי
אני ועדי עלינו למעלה וראינו אתת אושרת שוכבת לה בפנאן קפצנו עליי
אני:איפה היית שמנה?
אושרת:סודד חח
אני:דיי יזבלל
אושרת:סתםםם לא משו מיוחד
אני:מהההה שכבתם?
אושרת:אהה לאא רציתי
אני:גמאני לא
אושרת:אבל את מכירה אותו הרבה זמן רגע את מי אופיר או אורון
אני:מה את חושבת אני זונה חח
אושרת:מממ
נתתי להה כאפה וצחקנו
עדי:ממ
אושרת:לא נכון
עדי:כן
אני:אויי מיי גאדדדדדדד מזלללט ובב נוו איך היה?
עדי:תאמתת שאני פחדתי אבל הוא כזה מרגיע אתן לא מבינול הוא נותן לך מסר שאם את לא רוצה
לא יהיה כלום אוףף הוא מושלם אני מאוהבת
אני:יאאאאאאאא נו וזה כאב לך?
עדי:ממ טיפה אבל לא כמו שאומרים
אני:אהה טוב לכל אחדד משוו אחד 😊 מזה משנה תיראי איך את זורחת מאושר
וגםם לבןן לא חסר רואים שהוא אוהב אותך
עדי:באמת$#?
אני:יסססס
עדי:יאאאאאאא אני כל כך אוהבת אותכןן והתחבקנו פתאום היה טאלפון...
הינה עשיתי=]
קיפיי שליייי סומכת עלייך חחח מואה
QUOTE (merav17 @ 23/04/2006) QUOTE (chen-daskal @ 23/04/2006)
16 =]
אתת 18?
כן לפני חודש ( חחח חיכיתי כל כך לגיל הזה)
וואו יש לך ממש כישרון ועוד לבת 16....פשששש.....יפההה
חחח אני הכיי רוצה גיל 18 ציי שאףף אחד לא יושב לך על הראשש...
ותודה חיימי=-=]
המשךהמשךהמשךהמשךהמשך
=]]]
יותר מאוחר אני הולכת לישוני טיפה=]
בנותת אני מצטערתתתת אני לא הכי מרגישה טובב...
אני מקווה שירגיש יותר טוב יותר מאוחר
יפה שליייייי
אחרי שעה וחצייי בערך סיימתי לקרוא ה=כ=לללל
סיפור מ~ע~ל~ףףףףףףףףףףףףףףף
מקווה שתמשיכי לקרוא אצלי גםם=]
פרשתייייי להתקלחחחח
אוהבתתתת בי =)
ברור שאני ימשיך חיעחיחי=]=]==]=]=]
אבל לאט לאט כי יש לי פול דברים לעשות
יפים שלי המשך עוד מעט אני עושה עבודה והמשך