מחר המשךך מבטיחה כייי אני רוצה ללכת לישוני טיפה..אני עייפההה אשששששששששש
סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםם!!!!
תמשיכייייייייייייי
מהממממממממממממממממממממממהם ~@#@!4
אני אוהבת אותתך המוון בובי שללילילילי :}
יותר מאוחר יפים שלי רוצים פה את מהמחשב
חנושששש
😢
אני במתח נווו חחחחחחחחח
...:ואאלה?
אופיר:ואואאאלה?
הילד הלך וחזר אחרי 10 דקות
אופיר:בונא יבןן זונה אמרתי לךך לא להיות פה..
פתאוםם....................
ראיתי את שנייהם על הריצפה הולכים מכות
צעקתי אלייהם והבנים רק חיממו כולם היו חצי שתויים כבר
רק בן הפריד בנייהם ואני בכיתי וצעקתי עלייהם
אופיר ירד לו דם מהאף הילד מהפה
לקחתי את אופיר מישם יצאנו החוצה
אני:אבל אמרתי לך לפסיק עםם הדברים האלה נכון?
אופיר:מה את רוצה תיראי איך הוא נגע בך
אני:הוא לא הוא רקד לידיי מה אתה רוצההה אני מעיפה אותו למה אתה חייב
לעשות את כל הפוזות האלה 3@?
אופיר:אני דואג לך ולא רוצה שאף אחד יהיה לידך
אני:אוייש אתה מגזיםם לגמריי יצאת מפרופרציות
אופיר:מזהה לאא חושן אני אוהב אותך ולא מוכן להפסיד אותך
מרוב שאהבתי אותו כל כך אזז לא רציתי לריב איתו
הלכנו אליו לדירה שתינו עוד איזה בקבוק וסתם נשכבתי על המיטה
פתאום הוא התקרב אלייי הוריד חולצה והתחיל לנשק אותי
הצמיד אותי אליו והתנשקנו הוא פתח כפתור ועוד כפתור
עד שהחולצה כבר לא הייתה מעלייי
פתחתי לו תחגורה והוצאתי אותה ועל הריצפה היו כבר החגורה שלו והחולצה שלי
הוא הוריד לי את החצאית גינס בהתחלה קצת הסתבך עם הריצר'ץ תאמת באמת מסוכבך
הורדתי לו תמכנס לאט
הוא פתח לי תחזיה והוא פתח אותה חלק והיא הייתה סגורה מסובך מוזר;/
אומר עליו הרבה
הוריד תתחתונים שלו ואת שלי
התחלנו להתנשק בפרעותנ הוא נישק לי את כל הגוף ואחרי זה עליתי עליו ואני נשקתי אותו
ואז שוב הוא עליי ושכבנו
בבוקר מצאתי את עצמי ערומה משכתי את המגבת שלי לקחתי את הבגדים יצאתי החוצה למקלחת
הבנים של היו הרוגים כל אחד ישן אחד על השני כניראה שתו הרבה
נכנסתי לבשתי את הבגדים הלכתי לחדר שלו רשמתי לו פתק
אופירי שלי
בוקר טוב הייתי צריכה ללכת
אושרת לא הרגישה טוב
לאב יא המון מואה
טוב נוו אז שיקרתי מה אני יעשה משו ביי רצה ללכת הרגשתי מגעילה ואני לא יודעת למה
הריי זה לא פעם ראשונה ואני אוהבת אותו אבל משוו בי רצה ללכת לאורון לדבר איתו
התחלתי ללכת למרות שהדירות רחוקות טיפה מהמלון שלי המשכתי ללכת
וחשבתי על הכל על אופיר שהוא יותר מידי קנאי ופתאום עלה לי המילים של אושרת ועדי
"זה לא קשר בריא" נזכרתי בימיים שהיו שהכל היה מושלם מידי
שאני ואופיר היינו בקשר כל כך טוב והוא לא היה כזה אני לא יודעת מה נסגר איתו
חשבתי על אורון מה אורון43@?%$@ "שייטטטט לאא זה לא קורה
הוא חמוד והוא ידיד שלי כןן זהוו"...טוב לפחותת זה מה שניסיתי להכניס לי לראש
היה לי כל כך כיף איתו שונאא בלי מחויבות בלי לחץץ אני ואופיר ביחד כמה ימים וכבר
רבים כמו זוג נשואי אוקי יותר גרוע התחלתי לבכות בזמן שאני הולכת
כל כך רציתי שזה יהיה עכשיו אחרת לא רציתי לראות אותו באילת
הכל הכל מאלוהים אולי הוא מראה לי משו$#@?
הסתכלי על השעה הייתה רק 11
החלטתי שאני מתקשרת לאורון
טווו טוווו
אורון:הלו(ענה ישנוני)
אני:אורון אני צריכה לדבר איתך
אורון:את בוכה? מה קרה?
אני:אני צריכה לדבר איתך בבקשה אבל אם הערתי אותך
אזז..
אורון:לאא לאא עודד חמש דקות בבריכה?איפה שישבנו אז?
אני:טוב תודה
ניתקתי המשכתי ללכת הגעתי בערך אחרי חמש דקות הלכתי למקום ליד הבריכה
וראיתו אותו עומד שם קראתי לו ורצתי אליו וחיבקתי אותו
אני:.....
מממממממממממ דדדדד הההההההה ייייייייייי םםםםםםםםםםםםםםםם
אוווווווו המשךךךךךךך מדהייים
דווווווווווווווב שליייייייייייי
מדהייםיםיםיםיםיםםםםםם
חחח אבל איפה יוני שלייייייייייייייייייייי!??!?!?
חחחחח לא הולך ככההההההה...
קיצוור חייייייים יפה אששששששש
תמשיכיייייי דחופפפפפפפ
וכשאת רואה תקשרי אלייייייייייי חחחח
יש פה שטויות במחשב עוד פעם חחחחחחחחח
קיצור צריכה אותך חחח דברי איתי
אוווווווהבבבבבבבבבבתתתתתתתתתת