חח מדהימותת שליי יהיה היום המשךך אני מקווה=]]]]]
תודה על התגובות
=] יפה שלי יצא לך מדהיםםם!!!
כמו תמיד 😊 חחחח
יאללה משלךךך דחוףף
אחח האורון הזה....אהבת חיי!!!!!!!!!!!!1 חחח
אוהבאותך המון ביבי
מ ד ה י ם!!!!!!!!! מ ד ה י ם !! ושוב מ ד ה י ם!!!!
איזה ייפפפההה השלמתי הכל כי קצת הזנחתי בזמן האחרוןן
המשךךך מהר
QUOTE (או7טלי @ 28/04/2006) מ ד ה י ם!!!!!!!!! מ ד ה י ם !! ושוב מ ד ה י ם!!!!
איזה ייפפפההה השלמתי הכל כי קצת הזנחתי בזמן האחרוןן
המשךךך מהר
חמודהה חח=]]]
יש לך סיפור#?@
לא ידעתי
חח אין לי סיפור כפרה.. מאיפה הבאת את זה??
QUOTE (או7טלי @ 28/04/2006) חח אין לי סיפור כפרה.. מאיפה הבאת את זה??
מממ לא יודעת חחחח
המשללל עוד טיפה חח
חחחחחח בקיצור אין לי.. אני רק קוראת סיפורים פה כי ממש מוכשרים
וכמובןן איך לא?! גם את מוכשרתתתת מאודדד
ותעשי המשךך כבררר
אוטליייי אני אוהבת אותךךךך
וחן שימייי המשךךך אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😢
QUOTE (או7טלי @ 28/04/2006) חחחחחח בקיצור אין לי.. אני רק קוראת סיפורים פה כי ממש מוכשרים
וכמובןן איך לא?! גם את מוכשרתתתת מאודדד
ותעשי המשךך כבררר
חחחח מקובלל עלייי יאאלה המשך
עדי:ברגילל יזקנה
אני:ללא אני לאאא
התחלנו כככה להגיד כן את כן לא אני לא וכאלה עד שהחלטנו אוקיי יורדים לבריכה
החלפנו לבגדי ים משקפיים נעלי אצבע ומוכנות
שירדתי ראיתי את אורון ..............וווו
יושב על הקצה של הבריכה
רצתי אליו והצלתי אותו והוא משך אותי איתו
התחלנו לצחוק ואיכשהו התנשקנו שסיימנו להתנשק שזה לקח דיי הרבה זמן ראיתי את אושרת ועדי במים כבר
צוחקותת
אני:חח מה אתן צוחקות
עדי:שקוףף אתם רוצים אחד את השני יאאלה תיהו ביחד
אורון הסתכל עליי
אני:;/ רק נפרדתי מאופיר שניה נו חח תנו לנשום
יאאאאאאאאאאלההה היום מסיבה ואני משתחרררת אחושרמוטה לא אכפת לי מכלום
אורון:הופהה מישייי מרגישה חופשיה
אני:כמו ציפור
אורון:חחחחחחחחח
לקחתי לעדי את המזרון ונשכבתי ואורן הפיל אותי ושוב נשכבתי והוא שוב הפיל אותי
ואז הוא נשכב ואני ישבתי עליו והוא צעקק כאילו באמת כואב לו בן זונה חח
פתאום באוו לא יודעתת מההה מהמלון הצוות בידוק ואמרו שיש תחרות
פתחו מזרוק ענקק פשוטט עענק בחצי מהבריכה ושמו על זה שמן לא מספיק המים
והם אמרו מי שיצליח לעשות את זה יקחח עוד שנתיים פה אפילו
עדי הציע שנלך לנסות הכי צחוקים בהתחלה לא הלכנו ראינו מה קורה לאנשים והיה מצחיק
כולם נפלוו כמו טמבלים
אני:אני יצליחחחח זוזו והתחלתי לשחות הגעית לשם אמרתי למישוו שם שאני רוצה להשתתף
מישו:יש פה מישיי הכיי יפה במלון אני לא מגזים
אני:יאאלהה פחות פוזותת ותיתן לי לעלות
מישו:ולא סתםםם ערסיתת איך קוראים לך ילדה?
אני:ילדה אמא שלך וקוראים לי חושןן בישבילך המלכה😛
מישו:אווווו יאאלה תעליי ילדונת
אני:אלל תשגעע אותיי יגמד
מישו:אהה נעים מאוד אביתר
אני:נעיםם לסבתא שלייי
והלכתי תאמת הגעתי לאמצע ונפלתי ואחרי זה כל החברה שלי באו וניסינו כמה פעמים היה ממש
מצחיק אביתר הזה עיצבן אותי כל שניהה רק דיבר עליי במיקרופוןן יופיי לא חבלל עכשיו כל המלון
יודע מי אני ומה אני וגםם סתם היה מעצבןן גם לא ניראה משו גוףף אשש אבל לא יפה בפנים
וגםם בן 30 כאילו פאק?#$@
קיצרר סתם עיצבןן אותי
אחרי שהלכנו על המזרוק כל כך הרבה דיי נמאס לנו אזז ירדנו והלכנו לשחות טיפה
ואז סתם ישבנו איפה שיש כאלה מושביםפ כאילו
וישבתי על עדי והיא חיבקה אותי
אני:צייי נגיד ככה כולם יכולים לשבת עלייך ולא תרגישי
עדי:נכוןן הינה אני לא מרגישה אותך וזה שיא
אני:מה יש לכולם איתייי יא אלללה לא רוצהה אותכםם
והתחלתי לשחות וצחקתי לי פתאום נתקעתי במישוו
אני:אחח..אתה?#$@
הכי מושלם בעולםםםםםםםםםםם המשך דחווף(:
תודה בייבב..
סיוןן אני רואה שאת קוראת יחתיחתת דפוקהה
תחברי לאיסיקיו