יואווווו איזה ז*נה הואאאאאאאאאאא נהמשךךךךךךךךך
יאווו..זבל!!
המשךךךךךךך!!
בןן זונה האופיר הזה 😢(
המשךך :]]]]]
חחח הוא אחד החמודים תאמיני לי
אני:איכסס מה ניהיה ממך
אופיר:אני רגילל מה ניהיה ממך
התחלתי להזיל דמעה לא רציתי אבל זה ירד ראיתי את אופיר מתרחק ואמר משו לחבר שלו
אני החלטתי זהווווו אני היום מתפרקת אני היוםםם שותה
[COLOR=purple]רומאיו החזיק כוס שתיה ביד חתפתי לו ושתיתי בשלוק
רומאיו:אוו מה קרה מישהי פה עצבנית
אני:כןן עזוב אין לי כח להכינס לזה
רומיאו:תמיד פה בישבילך
אני:תודה ונתתי לו נשיקה על הלחי
תסדר לי בקבוק$#?@
רומיאו:ניראה לךך ימשוגעת
אני:יאאלה אני יודעת לשתותת נו אל תיהיה חרא
רומיאו:לאאא רוצה עזביי אל תשתי
אני:יאאאללה גםם כןןן
הלכתי לכיוון המקולת שהייתה שם אילת חופשי נותנים של שתיה הכל
ביקשתי בקבוק המוכר היה שם מזה מכוער חחח ינעל העולם איך הוא היה ניראה פדיחות
המוכר:אווו לא חבל פשוש יפה כמוך ככה להשתכר
אני:יאאאלהה אבאאא חשש פהה נווו כמה עולה וזהו
המוכר:ואאלה בישבילך חצי מחיר
אני:כמה?
המוכר:30
טובב
הוצאתי את הכסף וננתי לו חזרתי לכולם אבל לא התיחסתי לאף אחד והלכתי ליד הים ממש לשבת
אורון בא אחרי וישב איתי
אורון:מה יש ללך את דפפוקה? מזה ההתעלמות הזאת?
אני:אורון אלל תשגע אותי טוב גם כן כולכם אותו חרא בנווייםם אותו הדבר הא?
אורון:מה אופיר?
אני:אוו הינה עוד פסיכולוג בא לעולם יאאלה עזוב אותי באמא שלך תן להיות לבד
אורון:אני לא מפריע😊
אני:אחח אחח שב שבקט ואל תדבר ותיהיה יפה וזהו
אורון:אוו זה קשה
אני:חחח
אורון:יופי הינה הוצאתי ממך חיוך
"די דיי אני לא מתפתת שוב לחרא הזה חלאס חושן"
אורון:מה?
אני:גםם זה אתה צריך לשמוע לא יכולה לדבר לעצמי כבר אוףף
הוצאתי סיגריה והתחלתי לעשן ושתתי בנתיים כמה שלוקים ואורון לקח גם ממני
והינה עוד סגריה וככה לא שמתי לב וגרמתי חצי קופסא
והבקבוק נגמר לא יודעת בכלל מה דבירתי עם החופר הזה רק אני זוכרת
כל הזמן השתקתי אותו נשכבתי על החול והתחיל להסתובב הראש אורון הסתכל עליי מלמעלה
אני:חלאס להסתובב ידפוק
אורון:חחחחח סטלה אני לא מסתובב
אני:ואיי מתפוצץ לי הראש
אורון:ואיי את לא יודעת לשתות
אני:אמא שלך לא יודעת לשתותת
אורון:חחחחחחחח מה יש לך איזה מצב רוח טוב יש לך היום
אני:אםם לא הייתי מכירה אותך ואת חברים שלך הוא היה יותר טוב
אורון:ומה אני אשם;/
אני:שנולדת
קמתי מהר והיה לי סחרחורת כי קמתי מהר מאוד התחלתי ללכת כמו שיכורה
ממ טוב הייתי שיכורה למרות שזה לא הפעם הראשונה אולי גם יותר מידי סיגריות
אין לי מושג;/ אולי סתם מצב רוח לא טוב גם
אורון רץ אחריי ותפס אותי והרים אותי
אני:אולי תפסיק עםם השטויות שלך מה יש לך בהרמת אנשים או לזרוק אותם
אורון:ממ כי זה כיף להציק
אני:טוב טוב נו תוריד אותי
--------------------------------------------------------------------------
אורון:בוקר טוב
אני:אההההההההה
ונפלתי מהמיטה
אורון:חח הכל בסדר
אני:מה אתה עושה פה? ולמה אני עם החולצה שלך לעזעזל
אורון:אתת דיי התפגרת שם ביםם ועלית על כולם אז הבאתי אותך לחדר שלנו ובן ועדי אצלכם בחדר
ונאור ואושרת פה בחדר השני
אני:אה;/ ואיי מתפוצץ לי הראש
אורון:שיארתי לעצמי הינה הכנתי לך תא
אני:אהה תודה קמתי למרות שלא היה לי כח הלכתי לקחי את התא וישבתי שם
אורון בא וישב לידי אחרי איזה חמש דקות של שקט הסתכלתי עליו במבט שואל
והוא ישר ענה "אל תתאגי שום דבר לא קרה " חייכתי אליו אחרי שסיימתי את התא נתתי לו נשיקה בלחי
והלכתי לחדר שלי היה לי תמפתח בכיס של החצאית גינס
נכנסתי ראיתי את בן ועדי מחוקים קפצתי עלייהם והם קמו חחח טיפהה אמרו לי
מה את מפגרת צאי תני לישון אבל לא אכפת לי
נכנסתי למיקלחת התקלחתי מיקלחת טובה כל כך הייתי צריכה אותה
יצאתי הרגשתי חדשה עם כאבי ראש הלכתי לקחתי כדור אדויל ושמתי פיגמה שיצאתי
ראיתי את עדי ואת אושרת מדברות ובן לא היה כבר
אני:מהההההההה קרה? וקפצתי על המיטה
אושרת:אווייי הוא מדהים
אני:שכבתם?
אושרת:כה=]
אני:ואת עדי?
עדי:ממ לא אני פוחדת אני לא שכבתי עוד ואתן כן
אני:נתתי לה נשיקה על המצח אל תמהרי שיהיה אמיתי בפעם הראשונה
עדי:אני אוהבת אותו בנות פעם ראשונה שאני באמת מתאהבת
אושרת+אני:ואיי שמחות בישבילך התחבקנו כולנו
סיפרתי להן מה קרה ליי בכל הלילה לפחות מה שאני זוכרת פתאום שמעתי את הפלא שלי
אני:הלו
...:בובווווווווווווווווווווווווו שלי
אני:ברושייייייייייייייייייייייייייייייי חייייייייימייייייייייי
בר:אני מתגעגעת אלייךך
אני:גמאני
בר:מה המצב?
אני:אוייי ראיתי את אופיר פה
בר:דיי תשבעיי לא נכון ואיי מאלוהים
אני:כןן ואני לא יודעת אם זה טוב או לא כי הספקנו כבר לריב
בר:יאא אללללה שניה אח שלך פה מציק לי הוא רוצה אותך
יוני:תאומההההההההההההההההה
אני:חחח משוגע כל המלון שמע אותך
יוני:יפה שלי מה קורה לא עושה שטויות הא?
אני:חח לא
יוני:מה מתי ראית את אופיר
אני:אתמול בים ורבתי איתו
יוני:ייאאא יהיה טוב
ישבנו ודיברנו טיפה סתם הוא אמר לי שאמא מוסרת ד'ש חם והיא תדבר איתי בערב
אחרי שסיימתי ישר עוד טאלפון חח מבוקשת
אני:הלו
..:משנמע מבריזות
אני:חחח הכל טוב מה איתך ילבנבן
אסף:דפוקה גם את
אני:חח אני יודעת אבל השתזפתי טיפה אז אני לא חחח
אסף:איך היה אתמול?
אני:מממ עזוב איך היה אצלכם?
אסף:דווקא כיף הכרנו מלא בנותת קיצר תקשיבי יש פה מישו רוצה לדבר איתך
אני:מיזה עידן
אסף:מממ קחי
...:מממממממממ[COLOR=purple]
עשיתי חחחח אוףףףףףף למה לא יוצא לי אף פעם עם צבע
חחח על מה את מצטערת.?!
יפהההההההה =]]
מחכה להמשך הבא...
לילוש 😊