QUOTE (chen-daskal @ 17/04/2006) QUOTE (אוריאנושששש @ 17/04/2006) חחחחחח יאואוווו פרקקקקקקקקקקקקק סוףףףףףףףף@#$%^ 😊
חחח חןןןןן בא לי גם אילתתתתת
בואי אני ואת בחופש הגדוללללל
חחחחחחח
יואו כ"כ בא לייייי חחחח
😛
בעזרת השם לא נותנים לי אבללל עובדת עלל זהה ואםם כןן
אני ואתת באילת מתאים===]]]]]]]
חחחח יהיה ליגהההה יואיואיאווווו
ולמה לא נותנים לך? ;\
בלאטטט
QUOTE (אוריאנושששש @ 17/04/2006) QUOTE (chen-daskal @ 17/04/2006) QUOTE (אוריאנושששש @ 17/04/2006) חחחחחח יאואוווו פרקקקקקקקקקקקקק סוףףףףףףףף@#$%^ 😊
חחח חןןןןן בא לי גם אילתתתתת
בואי אני ואת בחופש הגדוללללל
חחחחחחח
יואו כ"כ בא לייייי חחחח
😛
בעזרת השם לא נותנים לי אבללל עובדת עלל זהה ואםם כןן
אני ואתת באילת מתאים===]]]]]]]
חחחח יהיה ליגהההה יואיואיאווווו
ולמה לא נותנים לך? ;\
בלאטטט
ההורים שלי הכי קשיםם חח...
אבל המורה שלי ללשוןן אם אני ימליח בבגרות עשינו הסכם
שהוא משכנע אותם=]
פרקים מדהימיםםםםםםם =]]]
אוהבת המונייי
לילוש 😊
QUOTE (chen-daskal @ 17/04/2006) QUOTE (אוריאנושששש @ 17/04/2006) QUOTE (chen-daskal @ 17/04/2006) QUOTE (אוריאנושששש @ 17/04/2006) חחחחחח יאואוווו פרקקקקקקקקקקקקק סוףףףףףףףף@#$%^ 😊
חחח חןןןןן בא לי גם אילתתתתת
בואי אני ואת בחופש הגדוללללל
חחחחחחח
יואו כ"כ בא לייייי חחחח
😛
בעזרת השם לא נותנים לי אבללל עובדת עלל זהה ואםם כןן
אני ואתת באילת מתאים===]]]]]]]
חחחח יהיה ליגהההה יואיואיאווווו
ולמה לא נותנים לך? ;\
בלאטטט
ההורים שלי הכי קשיםם חח...
אבל המורה שלי ללשוןן אם אני ימליח בבגרות עשינו הסכם
שהוא משכנע אותם=]
הבנתייייי!@#$ 😊
חחח
ההורים שלי בכלל לא יתנו לי ניראה לי:\
הכל בגלל הבצפר המסריח הזה בעע
חיחי
אבללל ננסה לשכנע אותםםם 😊
אוהבת אוותך
תמשיכיייייייייייייייייייי חח
QUOTE (אוריאנושששש @ 17/04/2006) QUOTE (chen-daskal @ 17/04/2006) QUOTE (אוריאנושששש @ 17/04/2006) QUOTE (chen-daskal @ 17/04/2006) QUOTE (אוריאנושששש @ 17/04/2006) חחחחחח יאואוווו פרקקקקקקקקקקקקק סוףףףףףףףף@#$%^ 😊
חחח חןןןןן בא לי גם אילתתתתת
בואי אני ואת בחופש הגדוללללל
חחחחחחח
יואו כ"כ בא לייייי חחחח
😛
בעזרת השם לא נותנים לי אבללל עובדת עלל זהה ואםם כןן
אני ואתת באילת מתאים===]]]]]]]
חחחח יהיה ליגהההה יואיואיאווווו
ולמה לא נותנים לך? ;\
בלאטטט
ההורים שלי הכי קשיםם חח...
אבל המורה שלי ללשוןן אם אני ימליח בבגרות עשינו הסכם
שהוא משכנע אותם=]
הבנתייייי!@#$ 😊
חחח
ההורים שלי בכלל לא יתנו לי ניראה לי:\
הכל בגלל הבצפר המסריח הזה בעע
חיחי
אבללל ננסה לשכנע אותםםם 😊
אוהבת אוותך
תמשיכיייייייייייייייייייי חח
חיחיחיחי..
יהיה טוב הא?%#@
יפות שלי אני ממשיכה עכשיו כואב לי הגוף עשיתי 11 קילומטר עכשיו
בצעדת השלושה
אני:חחחחח כןן מה לא ידעתםםם למה הוא לא בא
...:הוא יגיע תוך כמה דקות
וניתק סיפרתי לבנות מה אמרו לי והן התחילו לצחוק החלטנו להחליף לבגד ים וללכת לבריכה
אני החלפתי ועדי החליפה אושרת נכנסה למיקלחת פתאום ...[
שמענו מישו דופק בדלת ואני כולי הייתי מתחת לשמיכה חח התחשק לי לשכב טיפה
ועדי הלכה לפתוח פתאום עמדו בפתח הדלת
אורון נאור ובן וצעקו מישו הזמין חשפנים321?
אני צחקתיי
אורון:אייייייייייייי למה את צוחקת
אני:פשש מאיפה אתם יודעים איזה חדר אנחנו@?
אורון:חחחחחחחחח סוד
יאאלה גלו
בן:יאאלה נאור גלה להן לא יפה
נאור:לאא אורון גלה לא נעים לי חחח
אורון:טוב נו עקבנו אחרייכן 😁
עדי:חוצפנים
פתאום אושרת יצאה מהחדר
אושרת:אימלההההההההה מה אתם עושים פה
נאור:חחחח עושים מופע חוספנות
אושרת:כה כה יאאאלהה והלכה אליי וישבה לידי
אורון:אני שם לב שאתן הולכות לבריכה
עדי:אכן כן
בן:יאאלה גםם אנחנו
יצאנו כולנו מהחדרר לכיון המעלית ירדנו לבריכה פתאום
יאאאאאאאאאאאבבבבבבבבבבבבההההההההההההההההההההה
בנות סורי שזה קצר אני הולכת לראות רולאבוגן אחרי זה יהיה המשך מבטיחה
יאלללה המשךךךךך איזה יפפהה
יפהה.. מה זה הקצר הזה?
המשך!
אורון:אני שם לב שאתן הולכות לבריכה
עדי:אכן כן
בן:יאאלה גםם אנחנו
יצאנו כולנו מהחדרר לכיון המעלית ירדנו לבריכה פתאום
יאאאאאאאאאאאבבבבבבבבבבבבההההההההההההההההההההה
טיפששששש צעקתי אבל הייתי כבר בתוך המים יצאתי החוצה
אני:קרר ליי
אורון בר לחבק אותי ואיך שהוא בא דחפתי אותו ואחרי זה הלכתי להוציא אותו מהמים והוא דחף אותי עליו
והרים אותי על הכתפיים שלו
אני:חחח שמןןןן תוריד אותי
אורון:לאאאאאאאאאאא רווצה ולאאאאאאאא רוצה ;/
התחלתי לתת לו מכות בראש ואחרי כמה שניות נמאס לו והעיף אותי במיםם ואחרי זה בא וחיבק אותי ותפסתי אותו ביידים
והתנשקנו =]
אחרי איזה חמש דקות שהתנתקנו ראינו את הזוגות גם במים וגם מתנשקים וצחקנו לעצמינו
אורון העיף את השיער שלי אחורה אמר לי שאני יפה כל כך אני חייכתי אליו והוא קירב אותי אליו יותר
והמשכנו להתנשק שם שאנחנו משחקים אחד לשני בשער אני רוצה להגיד שהוא מנשק מעולה
יש לו עגיל בפה וזה כיף לשחק עם זה
אחרי איזה רבע שעה שלא הפסקנו להתנשק רק מידי פעם כדי לקחת אוויר
התנתקנו תאמת היה לי משו אליו איזו שהיי משיכה אבל אני רציתי את אופיר
אופיר יותר יפה ממנו אבל לא קשור אני אוהבת את אופיר
לא רציתי לפתח אצלו אשליות אז התנתקתי ממנו
אורון:מה קרה?#
אני:לא סתם לא מתאים לי
אורון:חח אנחנו מתנשקים פה איזה רבע שעה מתחרמנים ואת אומרת לי לא מתאים מה קרה?
אני:סתם אני אוהבת משיו אורון
אורון:אז?
אני:חח אז?
אורון:יש בניינו משיכה אנחנו לא אוהבים אחד את השני כולה מכירים כמה שעות לא יותר
אני:חחח אתה מנצל אותי?
אורון:יס=]
אני:חח טוב גמאני ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים
אורון:סתם אבל את לא יכולה להגיד שאני לא חתיך
אני:חחחחחחחחחחח אווו גם צנוע הילד והלכתי ממנו
אורון:מזה לאן את הולכת ומשך אותי אליו
אני:היייי חוצפן
אורון:אני יראה לך מזה חוצפן
התחלנו מלחמת מים ועדי ובן ואושרת ונאור גם היה מממש מצחיק
אחרי איזה 10 דקות של מלחמה החלטנו שכדי להפסיק כבר התחילו להסתכל עלינו מוזר
אני:יאאלה עדי אושרת יוצאים היום אז כדי לצאת מהמים
אורון:לאן אתן יוצאות
בובההה סיפווור סוףףףף
המשך דחוףף 😁
אוהבאותך הכיייי הררררבההה בעולםםם
תזכרי את זה תמייידד==]]!!!!!
מואאה