נוו תעשיי המשךךךך בבקשה יאללההה לכבוד החגגגג
[עכשיו זה לא יהיה באותו עמוד.. תחמנית אני חח] 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טוב נו הינה אני יעשה המשך
ייש יש יש יש יש יש יש יש ייייייייישששששששש מואאהה מתה עלייךך
יאללה המשךך
יאללה גמאני מחכה [:
איזה מתוקה את אורטלי :]
סידרת לנו שחן תעשה המשך . . .
אווהבת
הודיה:ואוו אתת עברת בחיים הרבה מאמיי לא ידעתי שאת תהיי מסוגלת
לשכב עם מישו
אני:גם אני לא תאמיני לי
אבל עזבי אותי מה את מספרת
הודיה:אוווווווו אז..
ככהה אני היה ליי מלא בעיות שםם עד שלקחתי את עצמי בידייםם
אני:איזה בעיות
הודיה השפילה את הראש
הודיה:את לא רוצה לדעת אפילו באמת שלא
אני:דווקא כן
הודיה:טוב אז ככה תיראי הייתי מעשנת ושותה את יודעת ברגיל
קצת צרות צעקות עם המורים כמו כל התלמידים שם זה ביצפר בעייתי טיפה עם
משמעת מאוד חזקה
ואז הכרתי מישוו מי"ב קראו לו יותם הוא כזה מדהים
חושן בחיים לא תיראי ילד יותר יפה ממנו באמת שלא
ואז סתם התחלנו לצאת הכל היה טוב ויפה הוא כיבד אותי הכל
אחרי איזה שבוע הוא עושה לי מה את לא חושבת שהגיע הזמן
ואני אמרתי לו מה למה? הוא אמר לי לשכב את יודעת אנחנו כבר שבוע ביחד
ואני כמו עיוורת הלכתי איתו ושכבתי הוא כל כך פגע בי
אני:נו זה אותו סיפור כמו שלי וכמו של תומר
הודיה:כל כך לא תקשיבי אני המשכתי ללכת אחריו כל כך הרבה עישנתי
כל כך הרבה שתיתי שכבנו מלא למרות שלא רציתי לא היה באלי הוא הכריח אותי
אם הייתי אומרת לא הוא היה נותן לי מכות כי הוא היה שיקור
אני:למה לא עזבת אותו?
הודיה:פחדתי ממנו (ראיתי דמעות בעניים שלה)
אחרי איזה חודש זה לא נגמר אני בגללו נכנסתי לסמים
רבתי עם כל החברות שלי והידידים כי כל היום הייתי על סמים והיה לי רע
הייתי מקיאה כי הוא היה אומר לי שאני שמנה
אבל למרות הכל אהבתי אותו כל כך הרבה סמים לקקחתי
אני:נו ומה קרה אז?#
הודיה:יום אחד אמרתי לעצמי מה אני רוצה להמשיך עם זה לעדד בהתחלה הפסקתי עם הסמים הייתי
עושה כאילו אני לוקחת וזורקת את המזרק ואם זה היה כדור הייתי שמה אותו שניה לא מוצצת לא כלום
ומסתובבת מוציאה וזורקת למרות שרציתי כל כך לקחת התמכרתי אבל לא כלום
אחרי זה נגמלתי ממנו כל יום הייתי מתחמקת ממנו למרות כל הכאב למרות שאהבתי אותו
אני החלטתי שאני גומרת איתו הפסקתי עם הכמויות של הסיגריות
אחרי זה אמרתי לו שאני גומרת איתו אחח זה היה רגע משפיל הוא צעק מול כולם
שאני זונה והכל אבל חברות שלי הגנו עליי ואחרי זה התחלתי ללמוד טוב
והינה אני פה יצאתי מכל הגועל הזה ומקווה לא לחזור לראות אותו
אני:ואיי מאמי אני לא ידעתי על כל זה
הודיה:;/ אף אחד לא ידע חושן אבל דיי אני סומכת עלייך אל תגידי לאף אחד אפילו לא ליוני
אני:בחיים לא נשבעת
הודיה:אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך
התחבקנו שם לפחות איזה חמש דקות
הלכתי ופתחתי לה איסיקיו חח לא היה לה כי לא נתנו להם שם והוספתי לה אותי ואת יוני
יוני עלה עליינו אחרי שתי דקות המשכנו לשבת שם ולדבר היה מצחיק היינו כל הבני דודים בחדר
אחרי זה קראו לנו למצוא תאפיקומן אני מצאתי אבל הלכתי עם בת דודה שלי שבת 10 ונתתי לה
והיא הלכה ושמחה כל כך שזה עשה אותי מאושרת
ישבנו וסתם שתינו קפה כולם ודיברנו והתגעגעתי למשפחה הזאת
אחרי כמה שעות הגעתי הביתה אישרתי את הודיה וראיתי שהיא כתבה באוואי
הודיה-פשוט אוהבת את המפשחה הזאת
חושן כל כך התגעגעתי חיימי שלי
יוני סטלהה שלי אין עליייך ילד יפה
ישנה טיפה
חחח כן היו לה עוד אנשים חוץ ממני ומיוני חברות שלה שחזרו לחופש אז היה להם
אשמתי אוואי אני
-----------------------------
חזרתי מהמשפחה שלי
אוהבת אותכםםםםםםםם
מלאכים שלי
הודיה כל כך אוהבת כלכ ך התגעגעתי
מחר אילת=]]
לקום ב-6
זזתי לישון
---------------------------
שחכתי שלא אירגנתי תיק
אני:אאאאאאאאאאממממממממממממממאאאאאאאאאאא
אמא עלתה מהר שמעתי אתה עולה וכולה מתנשפת
אמא:מה קרה?
אני:חחחחחח מה את לחוצה?
אמא:מזה מה את לחוצה
אני:חחחחחחחחחחח סדרי איתי תתיק
אמא:מה את נורמלית לא סידרת עוד?
אני:חחחחחחח לא😁
אמא:יאאלה נסדר
אז ככה
בגד ים-יש
2 גינסים של קרוקר -יש
3 גינסים של לי קופר-יש
2 חצאיות של מאמס-יש
3 חולצות סבא-יש
4 חולמות רגילות-יש
סתם חצאית לים-יש
5 חולצות לערב-יש
שמפו+מרכך-יש
מברשת שניים ומשחה-יש
מסרק-יש
איפור-יש
2 נעלי אולסטר שחור ולבן-יש
נעל ספורט נייק-יש
קפקף-יש
גרם הגנה-יש
בושם+דונדורנט-יש
קיצרררר הכללללללללל מוכןןןןןןןן
חחח והתיק לא כל כך נסגר אני ואמא עלינו על התיק ישנו עליו הכל עד שסגרנו
אני:שחכתי מצלמההההההההההההההההה
אמא:חחחחחחחח לא נורא מחר קחי אותה ביד
אני:כמה פילים קנית ליר3?
אמא:4
אני:של כמה?
אמא:36
אני:יאאאאאאאאאאא אוהבת אותך מואה נתתי להה בוסה
אמא:כפעליי
אני:מישיי מחמיאה לעצמה חחח
אמא:אחח קשה לי לראות אותך גדלה
פתאום קיבלתי הודעה
~יפה זאת אושרת מחר תהיי אצלי ב7 טוב וממני כולם הולכים לתחנה~
עניתי לה
~טוב יפה לילה טוב וחג שמח~
ושלחתי לאסף
~מחר אצלי 6 וחצי לילה טוב~
אני:כהה זהוו אני מוכנה לישון
מה השעה?
אמא:שלוש וחצי
אני:מה יש לי לישון כולה עוד 3 וחצי שעות
אמא:כה אז יאאלה למיטה
שמתי פיגמה מהרר ונירדמתי מהרר מאוד
======================================
גוכערוקעוקמרוערמוערק
שעון מעורר מפגר חחח
קמתי מהר התקלחתי מיקלחת קצרה כדי להיות רעננה שמתי טיפה איפור ציחצחתי שניים ושמתי את הכלי רחצה בחזרה
לבשתי גינס קצר עם חולצה פשוטה צמודה שרשום עליי jest my אין זה החולצה הכי יפה
ואולסרט לבנות
הסתכלי על המראה ניראתי פשוט ויפה הלכתי לאמא נששתי לה נשיקה ואמרתי לה כשאני יגיע
אני התקשר אלייה
יוני קם בא וחיבק אותי חמוד=]]]
שבוע ראשון שאנחנו ניפרדים מאז שנולדנו מוזר לי;/
"הלו מטוטומאחקר"
אני:הלו
אסף:יאאלה רדיי אבא שלי פה מסיע אותנו
אני:בואא לעזור לי ידפוק ניראה לך אני סוכבת את זה
יוני חתף לי תפלא
יוני:לא צריך אני יוריד לה ביי
יוני החמודי שליי הוריד לי תמזוודה אבל היה חייב להגיד משו
יוני:מה את סוכבת שם גופה?
אני:חחח לא אמא שםם לא ידעת?
יוני:אבב בגלל כל המצותת היא ככה כבדה
אני:חחח כןן
הוא שם את המצוודה באוטו באתי לעלות ויוני תפס אותי
לקח אותי אליו וחיבק אותי
יוני:למרות הכל אני התגעגע יהיה לי קשה בילעדייך פה
אני:גמאני התחלתי לבכות
יוני:תתקשרי שתבואי הא?
אני:ברור אוהבתת אותך נתתי לו נשיקה ועלינו שהגענו לאושרת ירדתי
אני:מהההההההההההה אני לא מאמינהההההההההההה מי פה;/
אווווו פרק ארוךךך מאוד חחחחחחחחחחחחחחחח
מקווה שאתן מרוצות חחחחח
פרק דרמתיייייייי=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
חחח יששש איזה פרק יפפההההההההה
המשךךך=]
גםםםםםםםם אני הכי הכי הכי הכי בעולם אוהבת אותכןןןן=]]]]]]]]]]
אהבתי סיפור מושלםםם
תמשיכי(: 😁
נו נו נו מי???????????? מדהייייייים המשךךךךךךךךךךךך
חחח יפווות שלי אתן המשךך עוד מעטט אחרי ארוחה צוהורים חחחחח=]]]]]]]]]]]]]]]]]
יפפפפפפפפפפה שלי אני כמעט מגיעה לקצבבבב של כוווווווווולם 😊
המשך דחוףףף בובהההה שליי=]]]
אחח היוני הזה ישגעע אותתתי!
כל כך מכירה את זה=\חחח
אוההבאותך המוןןןןןן מואאה