מהמהמהמם!!!!..
הההממששךךך.. =]
איזה יפפפפפפפפפפפפה תמשכיכיכיכיייייי!@#$%
חיחיחחי
לאב יוווווווו
קמתי טיפה מוקדם חחח 10
אזז אבא צריך פה עזרה
אניי יעזורר לווו ואזזזזז
אני ירשום המשךךךךךך
יום טוב
חג שמח
טווווב בוקר טובבב 😛
מחכהההה להמשששך (:
הינה אני עושה עכשיו =]
חגג 2 שמח
הלכתי לחדר ראיתי כבר את עדי ואושרת מאורגנות והן נכנסו אחרי למיקלחת
אחרי שכולנו התארגנו וניראנו טוב כמובן עשינו טיפה בוק פן סיגריות ועפנו לקחתי כסף פאלאפון
דיברתי עם אמא שלי ויוני ואמרתי להם שהכל טוב
תפסנו מונית עלינו עליה והיא הסיעה אותנו לים הגענוו ראינו את מתן וכל אלה
באנו לידם פתאום הסתובבתי....אניייייי לא מאמינה
הלכתי מאחורי עדי כדי שהוא לא יראה אותי
עדי:מה קרה מה את דפוקה
אני:אוו אווו אוו
אושרת:מה יש לך #@?
אני:אופיר פה אני לא מאמינה
עדי:יווווווווו זה מזל נאחס
אני:אתן חושבות שזה מאלוהים?
אושרת:אני חושבת שאלוהים לא אוהב אותך😁
אני:רעה;/ טובב מה אני עושה?
עדי:לא מתיחסת אליו
אני:טוב;/ אוףף באלי לחבק אותו
עדי:חאלס
עידן:מה יפות לא באות לשבת ליד הים?
אני:יאאלה בואו
הלכנו כולם אמרנו שלום לכולם ואני הלכתי לשבת ליד אספי התגעגעתי אליו
ישבנו סתם עשינו צחוקים דיברנו אחרי רבע שעה החלטתי שאני חייבת ללכת טיפה
אושרת עדי בואו לסיבוב
עדי:בטוחה שזה טוב?
אני:כן בקשה
קמנו ללכת לסיבוב היו מלא אנשים שם ותאמת שלא רציתי כל כך להיות עם עידן הזה הוא דיי נדבק אלי
הוא ניראה מדהים אבל לא מתאים לי הוא ילד עדיין ועדי גם לא רצתה את מתן
היא רצתה את בן
עדי:אני מקווה לראות את בן
אושרת:ואני את נאור
אני:נכון הםם בוגרים לאומת הבנים
אושרת:להגיד לך תאמת מזה כןן ובכלל אני לא תיכננתי להיות עם הבנים באילת
סתם לבוא איתם אבל לא יותר מיזה
עדי:הכי כיף להכיר מלא בנים וכאלה
אני:אזז לא ניהיה איתם
אושרת:לאא בואו נגיד להם שלום נגיד לאסף שאם הוא צריך משו שהתקשר ונלך
ככה עשינו היה כל מיני תגובות מהה נו תשארוו ותאמת הם היו טיפה שתויים שתו לפני
גםם זבלים לא השאירו לנו
התחלנו ללכת בחוף פתאום שמעתי צרחה ואחרי זהה הייתי כבר בשמיים
אני:טיפשששששששש עוד פעם אתההה תוריד אותי
אורון:לאאא רוצה
אני:ינעלל אביךך יאאאלהה סעע לי מהעניים
אורון:רעה;/
אני:חחח סתם סתם נו אבל תוריד אותי
אורון:טוב
אמרנו לכולם שלום בן דפק לעדי צירפות חמודים נאור דיי ביישן אז לא ואורון דחפתי אותו אחורה
אני:מהה אתם עושים פה לבד?
נאור:מי אמר שאנחנו לבד #?@
אני:חחח כי באתם לבד אליינו
בן:לא אנחנו עם חברים בואו נכיר לכם אותם
התקדמנו לחברים שלהם הייתי ליד אושרת ואורון הציק לנאור חח היו טיפה שתויים גם אבל ממש
טיפה התחלנו להתקדם לעבר הבנים
אושרת:אואואו ניראה ליי יש פהה מציאות
אני:חחח סתמי סתמי
הגענו אלייהם פתאום שמעתי מה?
הסתכלי וראיתי את אופיר
אני:מה אתה עושה פה?
אופיר:מה את עושה פה?
אורון התקדם אליי וחיבק אותי מאחורה
אופיר:ועוד איתוו יבןן זונה תעזוב אותה
אורון:תרגע אופיר היא שלך מאיפה אתה מכיר אותה בכלל
אופיר:אני מכיר אותה יותר מידי טוב אורון תוריד לידייםם
אני לא הצלחתי להוציא מילה מהפה עד שאופיר צעק אמרתי לך להוריד תידיים
אורון הוריד ואמר לו תרגע איזה מזג יש לך...
אופיר בא ללכת תפסתי אותו ביד
אני:אל תלך בבקשה לא עוד פעם
אופיר:עזבי חושן עזביי נשארת אותו הדבר
אני:מהההההההה$#? אתה חושב שאני ואורון
אופיר:אני בטוחח
אני:יזבלל ככה אתה חושב עליי אני באה חושבת עלייך לא הולכת אםם אףף אחד ואתה אומר לי את זה?
אופיר:אוו תודה באמתת על הטובה שאת עושה לי
אני:איכסס מה ניהיה ממך
אופיר:אני רגילל מה ניהיה ממך
התחלתי להזיל דמעה לא רציתי אבל זה ירד ראיתי את אופיר מתרחק ואמר משו לחבר שלו
אני החלטתי זהווווו אני היום מתפרקת אני היוםםם שותה
איזה יפההההה... האופרי הזה סתום
יאללה המשךך בובהה
תגידי לי?!
איפה אאאתתתתתתתתתתתתתתת?!
כנסי אלי לאיסי החדש פרצו לי בללאט :|
246470426
ההההההההה=ממממממממממ=שששששששש=ךךךךךךךךך=]]