חחחח כי יצא טיפה ארוך=]
בוקר אור
אין על מה להיצתער טוב מאוד שארוך
המשךךךךךך
איזה ייפפהההההההההה מהמםםםםם
המשךך דחוףףףףףף
מדהיייייייייים(: מחכה להמשך 🙄
אסף:דווקא כיף הכרנו מלא בנותת קיצר תקשיבי יש פה מישו רוצה לדבר איתך
אני:מיזה עידן
אסף:מממ קחי
...:מממממממממ חושן אני מצטער
אני:אופיר?
אופיר:כן אני חיפשתי אותךך לא ידעתי שאת המלון אפשר להיפגש?
אני:כן איפה?
אופיר:אני יבוא אלייך תרדי ללובי
אני:אוקי רבע שעה?
אופיר:כן
אני:אין בעיה
אופיר:אה וחושן
אני:מה?
אופיר:תודה
הייתי הכי לחוצה בעולם אתם לא מבינים אפילו הלכתי למיקלחת שמתי עליי מהר גינס של לי קופר
חולצה סבא לבנה התאפרתי טיפה ציחצחתי שיניים חחח שוב ושמתי כפכפים כמו של בריכה
וירדתי למעטה הבנות איחלו לי בהצלחה =]
התחלתי לחפש אותו בעניים פתאום הרגשתי מישו מחבק אותי הסתובבתי וזה היה הוא
כל כך התגעגעתי לחיבוק הזה שלו
לא כל כך הסתכלנו אחד לשני בעניים נתתי לו יד ולקחתי אותו לאיפה שמגרש טניס
ישבנו על האבנים הסתכלנו אחד על השני בעניים עד שהוא אמר
אופיר:אז מה את אומרת מה ניהיה איתנו
אני:;/ לא יודעת אופיר אתה מתיחס אלי כמו אל זבל
אופיר:אני#?@ אתת יודעת איך נפגעתי ממך
אני:אבל לא היה לך
אופיר:כן היה לי
אני:למה?
אופיר:לא משנה
אני:נווו
אופיר:כי אני אוהב אותך חושן ואני רואה הכל אחרת את לא מבינה?
ועכשיו גם האורון הזה היה לי קשה לראות אותכםם אני מצטערת שאתמול יצאתי עלייך
אני:ואיי זה היה ממש ממממש רע
אופיר:סליחה באמתת סליחה
אני:כבר עברתי את זה אבל למה ברחת לי ככה?למה נעלמת
אופיר:כי קשה לי לראות אותך עם מישו אחר
אני:אהה הבנתי ומה אתה רוצה לעשות
אופיר:מה את?
אני:תיראה אופיר אני אוהבת אותך גם אבל קשה לי שאתה מתיחס אליי ככה
אופיר:אבל היה לזה סיבה
אני:אין סיבה להתיחס ככה
אופיר:צודקת מצטער וחייך אלי תחיוך מהדהים שלו
אני אוהב אותך חושן כמו שלא אהבתי אף אחד תביני את זה
את יודעת כמה קשה לי להגיד את המילים האלה אני אוהב אותך ואיתך הכל כל כך פשוט
הכל אמיתיי ראיתי דמעה יורדת לו
קמתי הלכתי אליו התקופפתי טיפה לקחתי לו תפנים ואמרת לי
אני:אני אוהבת אותך עולם שליי
התנשקנו אחרי איזה כמה דקות התנתקנו
אופיר:היום היום הכי מאושרת בחיים שלי את לא מבינה עד כמה
אני:גם שלי
אופיר:אז אנחנו ביחד?
אני:לגמרי המשכנו להתנשק שם אחרי זה הלכנו לטייל טיפה ראינו את אורון ובן ישבנו איתם טיפה
אורון עשה לי פרצופים קצת אבל עבר לו הוא חייך ואמר לנו מזל טוב ואמר לאופיר שיזהר
כי אני נסיכה וכולם יכולים לחטוף אותי אחרי זה עליתי לחדר הבנותת ישבו ועישנו
אני צעקתי על עדי מה היא מעשנת אבל בעצם יאאלה אילת חופשי הכל
לקחנו קולה קרה קרה מהמקרר וישבנו בשולחן שתינו וסיפרתי להן הכל
עדי+אושרת:איזה חמודיםם
פתאום שמעתי שיש לי הודעה הסתכלי
~אושר שלי עשית אותי שמח~
~גם אתה אותי=]~
~אוהב אותך~
~גם אני אוצר~
~היום ב12 אני אוסף אותך תנוחי טיפה~
~טוב מדהים שלי מחכה 😊~
הלכתי טיפה לישון קמתי בערךך ב9 ראיתי תבנות כבר לבושות מכינות אוכל
חמודות הכינו שניצל טירס ופתיתים
ישבנו אכלו לא היה לי כח להחליף בגדים כבר התקלחתי וחוץ מיזה שניראתי טוב
דיברתי עם אמא שלי ואח שלי ובר והם שמחו בישבילי
ראינו טיפה ילדות רעות תפרק החוזר אחח מתה על אליענה
והלכתי לתקן את האיפור ושמתי אולסטר לבנות פתאום שמעתי דפיקות בדלת
פתחתי ו....
מדדדדדדדדדדדדדדדהים תמשיכי(:
ואיי ירדד כמות התגובותת ברמותת😢
אולי נסגור?$@#
נסגור מה ?!
שלא תעיזיייייייייי
אבל נעמה אף אחד כבר לא קורא:,(
מה לסגוררר..?!
הלווו את לא סוגרת כלוםםם..!!!!
המוווןן קוראים תסיפור שלךךך
חומיצזה שזה שאני קוראת זה כבר משו..!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאללה מאמי מחכה להמשךךך
אוהבת המווניייי.. לילושששש 😊
😮 ו....?ומה קרה?.חחחח
חחח נכנסתי לסיםור חזק
אני פשוט כל כך מאוהבת באופיייר הזההההה יא אללללה חחחח
אהובבבתתיייי תרשמי ה-מ-ש-ך-ך-ך-ך-!-!-!
מאוהבת בך הכי בעולםםםםםםםם
מואאאה
אה ו...תשימי מהר המשך..חיחיח
אני במתחח 😊