המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףף איזה מדהיםם
איזה חמודים אופיר וחושןןןןןן חח 😊
חחח יפות שלי יהיה יותר מאוחר המשך יש לי פול דברים לעשות
אוהבת
חחח מה את משחקת אותה יש לך דברים לעשות?
יווו המשךךךך דחוף דחוף דחוףףףף חחח..1@#
סיפור מעלףףףףףףףףףף
את לא סוגרררת כלוום !#
אני אאסגור לך תחיים 😛
חחח אווהבת אותך
ואאלהה אנשים צליי המשךך עכשיו
ואחרי זה הולכת לישון אצל רוני המכוערתת..
כי היא מפחדת לישון לבד =]
יאאאלהה אוהבתתתתת אותכםם
דיברתי עם אמא שלי ואח שלי ובר והם שמחו בישבילי
ראינו טיפה ילדות רעות תפרק החוזר אחח מתה על אליענה
והלכתי לתקן את האיפור ושמתי אולסטר לבנות פתאום שמעתי דפיקות בדלת
פתחתי ו....
אורוןן השמןן קפץץ עלייי
ובן נכנס איתו וקפץ על עדיי והיא התחילה לצעוק הצילו חחח מצחיקה
אורון:קנינו שתיה רוצות#$@?
אני:חחחח ללילה מאמי לא לפה
אורון:אווו חחח יאא אלללה
אני:ציייייייייייייייייייייייייייייייייייי כמה שתיה קניתם
אורון:חח וזה עוד כלום הבנים מביאים עוד
אני:מה לא מספיק לכם 4 בקבוקים
אורון:חחח לאא
את ואופיר בטח 1 סמכי עליי...
אני 1=]
ועדי ובן ונאור ואושרת
ישבנו שםם עוד כמה דקותת והחלטנו לצאת לטייל טיפה
ירדנו למעטה נתני את מהפתח לשמירה עדיף חיחי=]
טייילנוו פתאום ראיתי את אופיר וחברים שלו באים ורצתי עליו וקפצתי
נתתי לו כזאת נשיקה חחח מודה באשמה 😛
כולם התחילו לצעוק אווווו אווו כמו ילדים טיפוליים אבל זה היה מצחיק
התחלתי לצחוק ואופיר חיבק אותי ואמר לכולם לסתום
😁 אחח אני אוהבת אותו
הלכנו לכיון קיוסק הבנים קנו שתיה וביקשתי קופסת סיגריות ולא נתנו לי ואופירי היה לו כבר 18
ביקש בישבילי וקנה ולא רצה לקבל כסף חזרה ;/
הלכנו למקום שיש שם פול נרגילות כזה על החוף כמו מסעדה כזאת אבל שיש שם שאת משלמת
איזה 10 שקל לשעה ואת יושבת שם חופשי חוף מסודר אירגנו 50 שקל ונתנו..
רשמו את השמות ונכנסנו היה שם מלא אנשים כולם מסטולים כבר
החול טיפה הגעיל אותי היה כל מיני דברים על זה וגם אומנם היה סמיכות אבל נגעלתי
אז ישבתי עם אופירי=]
התחלנו לעשן ולשתות כל שניה לקחתי לאופיר תבקבוק הוא לא צריך לשתות הרבה חח
אורון הסתכל עליי דיי הרבה וזה הציק לי וכל פעם חייכתי אליו רק שיסובב תראש לא היה
לי כבר נעים ממנו
ואז הסלטן קם נאור חח
נאור:יאאאלה משחקים אמת או חובה
כמו ילדים קטנים ישבנו שם כולנו שתויים שיחקנו אמת או חובה
אבל לא כמו של ילדים קטנים צרפתיות והכל
אחרי שהתנשקתי עם אורון בן ורומיאו חחח כל השאר לא יצא לי יותר טוב😊
אופיר תאמת לא אהב תקטע אבל גם לא היה חסר עם אושרת ועוד אחד שאני לא מכירה
ישבנו שם ואז אורון אמר אין אין הבניםם הם שולטיםם תכלס בהכל מנצחים
אני:חחח באמת3%@?
אורון:אכן כן
אני:אני רואה פה התערבות
אורון:מתאים לי
כולם התחילו לעודד התחלקנו ל2 קבוצות אני ומאחורי הבנות ואורון ומאחוריו הבנים
שיחקנו לקחנו תבקבוק ומישו סובב למי שהבקבוק יצא עליו הפקק היה צריך להוריד משו
נאור התחיל לסובב וכולם התחילו לצחוק סתם ואני ואורון הסכלנו אחד על השני
נאור:חושןן אתת
כל הבנים התחילו לצעוק ואופיר עשה לי פרצוף אמרתי לו שלא ידאג
הורדתי את הגמויה מזלל שבאתי עם הרבה דברים
נאור שוב סובב ושוב היה עליי הורדתי את הצמיד
אחרי זה אורון הוריד את החולצה
אני את החולצה
הוא הוריד את הצמיד
ואחרי זה אני את המכנס
והיה לי עוד מכנס למעטה של הבגד ים
ואחרי זה הווא את המכנס
ואני את ממכנס ופה נגמר נשאר אני והוא עם החלקים היחידים וכל דבר היה משמעותי
פה כבר התחילו הצרחות הבנות צעקו חושן חושן חושן והבנים
אורון אורון אורון אורון
נאור סובב את הבקבוק וזה היה ניראה כמו נצח שתיינו הסתכלנו על הריצפה נאור התחיל לצחוק
והבקבוק נעצר על...
אוהבת אותכןןן בנות=]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאא ,
המשך =]
יווווווווווווווווווווו אני בשוקקק!!! חייבת המשך(:
חחחחחחחחחחח
יוווו המשךךךךךךךךךךךךך דחוווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףף
השלמתי עכשיו 3 פרקים הכי יפיםםםםם בעולם@#$ 😛
חיחיחי
יואוו המשךך דחוףף איזה סיפור מהמםםם 😊