מזל טוובבבבבבבבבבבבבב!!!!
אני רוצה המשך......
אוהבת
המון מואההההה
ולפעמים אני רושמת באנגלית כי אני בעבודה ... חהחהח ואין שם עיברית ;]
ואני לא מיתאפקת מלהגיב חהחה :]
אוו אוו אני כבר ב-31 חהחהחהחהחה
שוב מזל טובבבב!!!!31!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יללללההה המשךךךךךךךךך
אוהבת
המון
לימוש:]
QUOTE (limmi @ 06/04/2006) מזל טוובבבבבבבבבבבבבב!!!!
אני רוצה המשך......
אוהבת
המון מואההההה
ולפעמים אני רושמת באנגלית כי אני בעבודה ... חהחהח ואין שם עיברית ;]
ואני לא מיתאפקת מלהגיב חהחה :]
יא אלללה חחח=]
אוהבת אותך
צייייי לא נכוןן!
חןן את כותבת י=פ===ה
אהבתיי יפה שלי=]]]
ה מ ש ך . . . . . . . . . . . .
אוהבתאותך המוןןןן
מואאאה
בייביי
חנצ'וק את כותבת המשך?
לאב יווו עפתי למטבח#$ (:
חחח
אנשים שלי תבינו אותי חופש...
אני לא נושמתת בכלל
חחחח
קיצרררר אני יוצאתת ושאני יחזורר ניראה לי יהיה המשךך מקוווה
אוהבתת
את חייבת להמשייייךךךךךךךךך
אחחח החייםם מגעילים מסריחים מילה
אפילו שאיןן לי כוחות ואין לי מצ רוח
המשך..
נזרתי בהה הפנים שלה העלו לי הוצאתי את האבן שהיא נתנה לי ואת המכתב
שכבתי על המיטה שוב ובכיתי וככה נירדתי..
כניראה לי שמתי לב אבל בבוקר קמתי
שמעתי את הפלא שלי .....
הסתכלי על הצג היה כתוב אספי
אני:בוקר
אסף:בוקר אור מאמיי
אני:מה השעה?
אסף:כבר 10 למה את לא בביצפר?
אני:שיטטט ואני מסיימת גם ככה עוד שעה
אסף:אהה טובב אז אל תבואי כבר תגידי אז את באה היום?
אני:כה
אסף:טוב תישני אצלי
אני:אוקי.. גם ככה אין לי כח לראות את יוני כל כך
אסף:מה קרה?
אני:סתם הוא לא הכי נחמד וגם אין לו זמן אלי כבר
זהו הוא ניצל אותי אני אומרת לך
אסף:עזבי שטויות חלאס
אני:טוב אסף אני הולכת להתארגן
אסף:טוב דברי איתי אוהב אותך
אני:גמאני
הלכתי ציחצחתי שניים הלכתי לאכול ועילית למחשב ברגיל רשמתי אוואי
----------------------
החחיים--)מסריחים
היום סילבר מקווה לצאת מהחרא הזה
אספי תודה אוהבת אותך
אושרת דברוני
על גלילהו
סלמא'ט
---------------------
הייתי חייהת לראות תאוואי של אנשים
תומר
-------------------------
:/ מתגעגע:/
מעייוני שלי אוהב אותך סטלה שלי
מאתמול נהייתי מאושר
------------------------
טוב:/ ילד צבוע אשש עםם מעיין הוא עכשיו איכססס מגעילל
אושרת
------------------------
אודי ורועי דברו איתי כפרונות עלייכם
חושן שליי דברי איתיי קופיפה
היום סילבר😊
-----------------------
יוני
------------------------
אצל ברוש אישתי
--------------------
בר
--------------------
חושן דברי איתי אחות
בעלי שלי אצלי😊
מהה עושים היום אנשים שליח2?$@#
----------------------
יאאלה מה לדבר איתה כי היא צריכה אותי סגרתי את המסך לא התחשק לי להתכתב
שכבתי במיטה ראיתי רבלדה ואחרי זה רולאבוגן השידורים החוזרים של אתמול שהיה
שישנתי ולא ראיתי חחח
אחרי זה ירדתי למעטה אמא הגיע נתתי לה נשיקה
והיא ראתה שאני לא מצב רוח סיפרתי לה הכל
היא חיבקה אותי ואמרה שלמה קשה לי והכל יהיה טוב בעזרת השם
אחח אני אוהבת אותה היא השתנתה
אמא:יפה שלי לכי תתעוורי קצת היום במסיבה מחר יום חדש
אני:אמא אני רוצה לצאת לחופש קצת
אמא:בפסח?
אני:כה
אמא:אני יראה אם אני יכולה לקחת מהעבודה
אני:טוב😘
פתאום יוני ובר הגיעו מחובקיםם הסתכלי עלייהם עשיתי פרצוף
יוני:....
יאו חנוש השלמתי עכשיו מאז הנטישה שלייי חח , אני רוצה המממממממשך!!
נו נו נוווו נוווווווווווו תמשיכייי איזה מושלםם
חייממיי שלייייי
מדהיםםםםם
ת=מ=ש=כ=י=י=י=יי=!!!!
אוהבתותך הכי בעולםלםלם
חג שמח 😊