המשךךךךךךךךךךךךךךך
ד-ח-ו-ף אבללל..!!!
לאביו
לילושששש 😛
הממששךךךךךךךךך
תמשיכיי מהרררר איזה יפהה
QUOTE (limmi @ 06/04/2006) nu eifo aemsheh? :\
למה את כותבת באנגלי=תתף?:|ףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני:היי
בר:חיימי
אני:מה המצב?
בר:הכל טוב מה איתך$!@?
אני:כל טוב ראיתי תמכתב
בר:נו #?@
אני:הכל טוב ויפה אבל תמיד יש אבל....
בר:.....
"לא אין אבל "
אני:אה אוקי
בר:אבל
אני:את רואה שיש אני כל כך ידעתי יאאלה תוציאי
בר:את צריכה להבין אותי הוא חבר שליי אני אוהבת אותו אני רוצה להיות איתו את לא צריכה
ללכת איתי במילחמה זה לא בסדר את חברה הכי טובה שלי את לא צריכה להיות ככה
אתת מבינה
אני:כהה אבלל כאילו אוףף אין לי מה להגיד לך אני מתגעגעת אלייך
בר:טובב יום שישי אתת ישנה אצלי ואנחנו ביחד בלי אף אחד
אני:ממ אני לא יכולה
בר:למה?
אני:אני ישנה אצל אושרת אני יוצאת איתה לסילבר
בר:אושרת$#?
אני:כה מישהיי זאתי שהייתה אצלי
בר:אה:/ חברה חדשה
אני:כה חברה חדשה קיצר אני זרמתי למקלחת עפתי ביי
בר:ביי אוהבת אותך
תאמת לא הלכתי למקלחת לא רציתי להמשיך לדבר איתה כי היא תגרום לי להרגיש רע
אני יודעת שהיא לא מתכוונת להתרחק ממני וברור שחבר זה זמן
ומיוחד שהוא אח שלי אולי אני רואה את זה כאילו היא מעדיפה אותו על פני
לא יודעת
הלכתי למחשב פתאום שמעתי או או או או
אושרת שלי:
יפה שלי3?%#
חושן עושה מה שבלה:
יפה שלייי מה המצב?
אושרת שלי:
כלל טוב תקשיבי
רוצה בפסח שזה עוד שבוע חח לנסוע לאילת לאיזה שבבוע?
או שבוע וחצי לאמא שלי יש דירה שם והיא כאילו נותת לי ולעוד איזה 5 בנות
וידידים שלי גם יורדים אבל לא יהיו איתנו
חושן עושה מה שבלה:
ואאלה נשמע טוב חח אני ידבר עם אמא שלי
אושרת שלי:
תגידי גם לבר חברה שלך
חושן עושה מה שבלה:
טובב אני יגיד אבל היא לא תבוא אני כבר יודעת
אושרת שלי:
אני הצעתי יאאלה אהובתי אני צריכה ללכת
חושן עושה מה שבלה:
יאאלה גם אני אוהבת
רשמתי אוואי
------------------------
אושרתת יפה שלי אוהבת אותך
מחר יום שישי😊 סוף סוף
אופירי אני מתגעגעת אתה חסר לי
ר=ק ת=ח=ז=ו=ר
בבקשה=]
-------------------------------
הלכתי למעטה ראיתי את אמא שלי ישבנו ודיברנו
והיא אמרה שאין בעיה שאני יסע והיא סומכת עליי והיא אמרה
שהתבגרתי וכל כך היה לי כיף לשמוע את זה
היא גם אמרה שיום שבת נלך אני היא ויוני למסעדה
סיפרתי לה על בר ועל אושרת
והיא אמרה לי שאני לא יריב עם בר וזה תקופה ושאני יעזוב אותה
והיא תבין את הטעות ותחזזור והיא אמרה שאני לא יגרום לעצמי
בגללה להתרחק מאנשים או להכיר אנשים והיא שמחה שהכרתי אותה
היא אמרה שהיא מכירה את אמא של אושרת והם משפחה טובה וכאלה
אני גם הבנתי מאושרת שהיא שותה לא מעשנת אבל היא סטייליסטית
כמו בנדוד שלה אספיי שליי עליתי לחדר ראיתי שיוני לא בבית ברגיל
שכבתי על המיטה וחשבתי על הכל איךך הכל ישתנהה
הייתי עם אסף וכולם נהייתי עם השרמוטות וחזרתי לאסף
אולי כל זה ביגר אותי והמוות של ויקטוריה
נזרתי בהה הפנים שלה העלו לי הוצאתי את האבן שהיא נתנה לי ואת המכתב
שכבתי על המיטה שוב ובכיתי וככה נירדתי..
כניראה לי שמתי לב אבל בבוקר קמתי
שמעתי את הפלא שלי .....
חחח מזל טוב על עמוד 30 !!
יצא יפה מאודד עשי המשךךך
כפרונות אני עלייכן תודה=]
אבל עוד תגובותת לא מגיע לי
?
השלמתי עכשיו פרקים
פשוט מדהים אין מילים
המשךךךךךךך
זה כל כך יפפפה.....
תמשכיכיכיי (: