המששששששך!@#$%^& (:
אוההבתך
יאאאאאאאאאאא אוהבת אותכןןןן=]
אני בעזרת השם יעשה המשך היום
eshlamti kama prakim emshehhhhhhh
יאללה נו אני מחכה להמשךך😢
ה מ ש ך ך ך ך ך ך ך תמשיכייייי איזה יפההההההההההההה
מבטיחה המשך עוד איזה שעתיים😊
אושרת:את קשורה אליי גם אבף בא
אסף:כה הם אחלה של חברים
אני:טוב אני יחשוב על זה תודה
פתאום שמעתי עוד הודעה נכנסתי להודעות ושוב מחסוי
~איך הלב נתפס בתוך האהבה אוהב אותך עד כמה שזה קשה~
טוב פה כבר ממש השתגעתי החלטתי שאני....
[B]אני:בואו איתי לאורנ'ג
אסף:מה את סטלנית מה ניראה לך מאיפה הם יודעים
אני:אני משתגגעעעעעעעעעעעעתתתתתתתתת
אושרת:חח ניראה לך זה האופיר הזה?
אני:חחח מקווה אמן אמן
אסף:נו מיזה יכול להיות
אושרת:ואאלה לא יודעת תחשבי
אני:תומר$?#@
אסף:יש מצב לא חשבתי על זה
אני:לא רוצה$@#
אושרת:ואוו אני כבר לא עוקבת
התחלנו לספר לה הכל את כל הסיפור מתחילת השנה ורק מה שהיא אמרה
"ואוו איך הפסדתי את כל זה"
אספי ואושרתוש הלכוו אחרי איזה שעה הלכתי למחשב
רשמתי אוואי ברור אני מכורה מה אני יעשה
-------------------------------
אספי ואושרת הלכו:/
אושרתי הכי חמודה=] סטלנית באדוני
אופיר איפה אתה מלאך שלי
רוצה אותך פה איתי צמוד
אלי קרוב לנשום את האוויר היוצא ממך
אווווווווווווףףףףףףףףףףףףףף
מ-ת-ה ביי
-----------------------------------
רק שאלתי את תומר אם הוא שולח לי הודעות בהתחלה הוא אמר לי כה ואחרי זה כדי
לראות אם זה הוא באמת אמרתי לו למה אתה מקלל אותי והוא אמר לי אה לא סתם אמרתי לך
עיצבןן אותי אשש
בבוקר כשקמתי מצאתי מכתב היה כתוב אישי מאוד
פתחתי ראיתי
לשמנה שלי
כאב לי לראות אותך עם הילדה הזאת כי הרגשתי שהיא הולכת להחליף אותי
אני מצטערת שבגלל יוני זה יצא ככה אני באמת לא התכוונתי
אני כל כך אוהבת אותך ואת העולם שלי
תדברי איתי שאת רואה את זה
קמתי הלכתי לביצפר חזרתי אחרי שעתיים לא היה לי כח
חזרתי נרדמתי וכשקמתי
שוב ראיתי את המכתב התקשרתי אלייה
אני:היי
בר:חיימי
אני:מה המצב?
בר:הכל טוב מה איתך$!@?
אני:כל טוב ראיתי תמכתב
בר:נו #?@
אני:הכל טוב ויפה אבל תמיד יש אבל....
בר:.....[B]
בנות שליי סתם כי אני אוהבת אותכןן באלי להגיד לכןןןןןןןןןן
ח-ג ש-מ-ח
אני ראשונההההההההההההה
יאלהלהלהללההלהה תמשיכייייי דחוףף!;]
אוהבתך לימוש