לא מספיקקק....
חחחח אני רוצה עוודודודודודודד
יאללה אישהההה
לאביו ביצ'''
מואההה 😊
חחחח בקשותתתא אה......
=]
היי זה מושלם ~!$!@$
תמשיכי דחוף !!
יאאא מדהים [:
מחכה להמששששששששששך !~
הינה אני עושה עכשיו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך,
בר:הופה לאןן את הולכת סתובבי
אני: חחח עליתי עלייך
בר:כלבהה מה הוא אמר לך משו
אני:לא אומרת
בר:רעהה נו
אני:טוב נו כן הוא אמר ש........
"את לא משו ואת כאילו יפה אבל לא הטעם שלו וכאלה" 😊
בר:אוף אוף למה שאלתי בכלל כאילו לא ידעתי את התשובה
אני:חחחחחחחחחחחח סתם ימפגרת אם הוא היה אומר את זה הייתי הורגת אותו
תאמת הוא ביקש ממני לשאול אותך עליוו אבל שש את תגידי לו חחח
בר:זה אומר?
אני:טובב אז תמשיכי לשחק אותה
בר:מה לשחק?
אני:כה את אוהבת לשמוע את זה נכון
בר:את מה?
אני:שהוא אוהב אותך ורוצה אותך
בר:כה אני אוהבת חחח😛
אני:יזונהה הוא אוהב אותך(צעקתי את זה)
בר:דפוקה סתמי הוא חדר ליד
אני:אזמה שידדע שאמרתי לך
בר:את פשוט מטומטמת (עשתה את זה בקול פקצי)
אני:אווווו מה האושר?
בר:נחשי חחח הוא באמת אוהב אותי?
אני:כה אני לא ישקר לך לא הייתי שואלת אותך עליו אם הוא לא היה מבקש
בר:כן את כן
אני:נכון אבל עזבי לילה טוב ונתתי לה נשיקה דביקה בלחי
בר:ימגעילה חחח ואיי אני לא יששן היום
אני:את תישני כמו תינוקת סלמא'ט
בר:אוהבת אותך אחות
מה אתם חושבים הלכנו לישון? מזההה לא כל שניה היא זזה וצחקה צחוק של דפוקה:/
טוב כפעליה היא דפוקה והיא הייתה הכי אבל הכי מרוגשת בארץ
קמנו בבוקר טוב לא ישנו בכלל הלכנו לצחצח שיניים התארגנו והלכנו לסלון לאכול
יוני קם כולו מגפון טוב אבל גוף יש לו לאח שלי המדהים אבל הוא היה גם מכנס בוקסר שלי
כניראה זה מה שהוא מצא בכביסה של פוו הדוב אני ובר תפסנו עליו צחוק
הוא הסתכל וחחייך חיוך כובש וראיתי את בר כולה מתקפלת בתוך עצמה
נגיד ככה אני לא הייתי צריכה להיות שם גם ככה לא שמו עלי כל כך
בר עלתה שניה למעלה ששמעה את הטאלפון
יוני ישר תקף אותי
"נו מה היא אמרה?"
אני:חולה לך על התחת
יוני:תשבעי?
אני:באדונייי
יוני:מכוערת חחח יווווו איזה אושר
אני:כה כה קיצר מיפה זה החלק שלך אחי
יוני:תודה תודה
בר ירדה למעטה והתישבה לידי פתאום ראיתי את יוני מתקרב ולא הבנתי מה הוא עושה
בר לא שמה לב למשו מוזר היא לא יודעת על השיחה שהיית פה מיקודם
יוני הדביק לה צרפות של החיים ישבו איזה חמש דקות והתנשקו אני ראיתי אותך
ניהיה לי שחור בעניים ראיתי מול העניים שלי את הנשיקה שלי ושל אופיר
וכל כך התגעגעתי אליו אני כל כך רוצה אותו איתי עכשיו השארתי אותם לבד ועליתי למעלה
נכנסתי לאיסיקיו
-----------------------------
החיים בזבל :/
מתגעגעת אלייך כל כך
כששומעת את שמך בוכה
כשרואה אותך רוצה את כולך
אופיר למה הלכת?
בר&יוני מזל טוב=]
----------------------------
ברגיל בשיעמום שלי הסתכלתי על אוואים של אנשים
תומר המגעיל:
חושן יפה שלי דברי איתי אין לי חיים ביעדייך
מעיין אחות היה כיף אתמול תודה
על הפון
ביי
-------------------------------
מתן:
אופיר אחי איפה אתה?
הק"בה אוהבים אותך
--------------------------------
קיבלתי הודעה
תומר המגעיל:
חושן?
חושן עושה מה שבלה:
השתנת הא?
פחחחח בחיים בן אדם לא יכול להשתנות אני אמרתי לך
מעיין תודה על אתמול אתה רוצה להשלים איתי
ושוכב עם הילדה שאני הכי שונאת
תומר המגעיל:
חושן אני לא חבר שלה ואני לא מנצל אותה היא גם רצתה את זה
אני לא בגיל שלך אני כבר בן 18 ויש לי רצונות וצרכים
חושן עושה מה שבלה:
איכס אתה מגעיל אותי ביי תומר אל דבר איתי יותר
תומר המגעיל:
אל תוציאי את העצבים שלך עלי
חושן עושה מה שבלה:
סתוםם כברר ביי
תומר המגעיל:
יאאלה גם כן עושה לך טובה שאני משלים איתך ואת ככה ביי
חושן עושה מה שבלה:
חח טובה ביי ביי
תומר המגעיל:
ביי
איכססס דוחה אותי ראיתי את בר נכנסת לחדר ושאלה אותי מה קרה אמרתי לה שאני עייפה
היא חיבקה אותי ואמרה לי תודה והיא אמרה שהיא הולכת עם יוני אליה הביתה
גם ככה היא גרה בית ממש לידי
אמרתי לה טוב והלכה איתו
כאילו לא אכפת לי כל כך שהם היו חברים אבל זהו אין יותר אני?
הסתכלי על האוואי של יוני
------------------------------
אין יותר מאושר ממני
תאומה שלי תודה על הכל
תאריך קדוש--)2.3
ברוש אוהב אותך חלום שלי
אצל אישתי
ביי
-----------------------------
הלכתי להתקלח שחזרתי ראיתי תאוואי של בר הייתי חייבת
----------------------------
חושן אהובה שלי תודה=]
בעליי שלי אצלי לא להפריע
סוף סוף החלום התגשם
2.3 העולם צועק
אתם שומעים?
ביוש
------------------------
חייכתי לעצמי אולי עשיתי להם טוב הלכתי לישון כשקמתי...
פליז פליז פליזזזזזזזזזזזז תמשיכיי היוםםםםםםםםם
המשששששך מהמם ~!#
אני רוצה עוד היייייייייום ..
מואה😘
ננננננננו ,
בובבבה ..
תעשי המשך 😢