פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

%#@כבר לא ילדה%$#@

✍️ chen-daskal 📅 03/03/2006 22:20 👁️ 40,823 צפיות 💬 1,565 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 26 מתוך 105
שלמותתת!!..
המשךךך!!!
חיים שלי אתתתתת ח=י=י=י=ם=ם=ם=!!!!!!
אבל תמשיכי כבר יא שמנהנהה
חחחח

אוהבתותך הכי בעולםםםםם
ותודההה חחח אני מרגישה יותר טוווב 😊
יום ראשון אני באה לבצפר חחחח
רק שחבל שיש לי מבחן ביחב"ל ולא למדתי בכלל
בעעעעע

קיצור קופהפההה שליייי
דברי איתייי כשאת רואה את זהההה
חולה לך על התחתתת
באוצ''''
מואהאהאה
יפים שלי הינה ההמשך של היום מצטערת שלא רשמתי לפני
שיהיה לכולם שבת קודש מדהימים שליי=]


אבל לא יכולתי לצאת למסיבה הכל בא אליי ולא היה לי מצב רוחח עד שהתפרצתי החלטתי
להתקשר לאופיר ולהגיד לו הכל הכל בפנים
התקשרתי שמעתי טו טו טו
אופיר:הלו

אני:אופיר?
אופיר:חושן פשוט
אני:לא עכשיו אתה מקשיב לי
אופיר:יאאלה שוטי
אני:טוב אז ככה אתה עושה לי קטעים מסריחים בכל הקשור לזה נאמס לי פשוט נאמס לי
כן אני יודעת מה לעשות לא היה מצב רוחח לשבת ולדבר עם אף אחד עובדה לא עניתי
לבר ולמה היא לא כועסת עליי כמוך אזז אסף בא אליי בלילה היה לנו שיחה על הריב שלנו
והכל הסתדר והוא הוציא אותי מהבית ואני לא רציתי אבל הוא הוציא אותי ואתה מצפה
שאני לא יהיה איתו הוא מכיר אותי יותר טוב מייכולם אני לא זוכרת שניה שלי בחיים
בלעדייו אנחנו מכירים מגיל 0 ואותך אני לא מכירה כל כך הרבה למרות שאני הכי
סומכת עלייך ולמרות שאני הכי אבל הכי אוהבת אותך בעולם אבל זה שונה ואתה לא צריך
לבוא ולריב איתי אתה לא צריך להקשות עליי ההפך ובמקום זה להיות ידיד להיות איתי
אתה בא ורב איתי כמו ילד קטן שנפגע מכל דבר לא חשבתי שאתה הקטן בניינו זה אמור להיות
ההפך אבל לא אתה לא התבגרת לא יודעת מה להגיד לך למרות הכלל אני מתגעגעת אלייך
למרות כל הריב הטיפשי הזה שגרמת לי לבכות והרבה וזה לא בגלל ויקטוריה הפעם
ואני עוד חשבתי שאחרתי זה אני ילך אלייך אחרי ארומה לדבר איתך על מה שהיה
זוכר?שהייתי אצלך שהשתכרתי אז זהו שאני לא ידעתי מה אמרתי לך אבל בר אמרה
לי ואז לא יכולנו לדבר כי קרה את הדבר הזה אתה יודע מהה שאני חושבת על זה
הכל יכל להיות יפה אבל משו חייב להרוס לי תחיים האלה למה פגשתי אותך בכלל
כדי שתכאיב לי ואם אתה שואל את עצמך למה אני מגיבה ככה כי אני יגיד לך חד משמעית
אבל אחרי זה אני רוצה שתעזוב פשוט תעזוב
=א=נ=י =א=ו=ה=ב=ת א=ו=ת=ך פשוט אוהבת אבל לא כמו אח כמו גבר ואישה
זהו אני סייימתי מה שיש לי להגיד ביי
סגרתי את הפאלפון ישר אחרי שאמרתי את כל זה הייתי בשוק שאמרתי את זה
אני פשוט לא מאמינה בחיים לא אמרתי את הדברים האלה אני בשוקק פשוט בשוק
הסתובבתי וראיתי את יוני ואת בר בשוק של החיים שלהםם ואחרי זה אמרו לי שיפה לי
שאמרתי את זה והסתכלו אחד על השני מצחיקים אלה
אבל אני מממש גאה בי כל הכבוד לי אחרי כל זה הצלחתי לומר את זה סחטיין עלי
אני גאה מאוד מאוד מאוד בי שכבתי על המיטה והתפוצצתי מצחוק והם הסתכלו עלי המצב
כאילו ואאט דה פאקק ואני המשכתי לצחוק בלי לדעת למה פשוט רציתי לצחוק הסתכלי על השעון
ראיתי ש2 ואוו הזמן עובר מהר שהם נהנים כן הם לא אני קיצר הלכתי למחשב וראיתי ששלחו הודעות
תומר הגועל:
חושן אני צריך לדבר איתך בבקשה ממך

חושן עושה מה שבלה:
למה כדי שתרד עליי כדי שנריב למה לדבר?

תומר הגועל:
חושן בקשה אני צריך להיפגש איתך

חושן עושה מה שבלה:
אני מפחדת ממך תומר אתה לא מבין

תומר המגעיל:
מיצידי תבואי עםם חברות ידידם מי שבלך אני צריך
בבקשה חושןן בקשה אחרונה שלי אחרי
זה תעשי מה שבלך

חושן עושה מה שבלה:
טוב אתה יכול לבוא אליי עכשיו

תומר המגעיל:
תודה ביי

לא אמרתי ליוני כי עדיף שלא הוא לא יתן לו להיכנס הביתה אמרתי להם שאסף בא לחצי שעה
אוני יורדת והינה עוד סיבה לתת להם להיות לבד שמעתי אחרי שתי דקות את הפעמון בדלת
ירדתי למעטה פתחתי ראיתי את תומר הוא נכנס מתנשף כניראה רץ כי 2 דקות להגיע אלי
2 רחובות לידי זה קצת זמן הבאתי לו לשתות משו הוא לא רצה רק לדבר
אני:טוב תומר אתה מפחיד אותי בלך להגיד לי כבר מה יש לך?
תומר:אתת לא תאמיני לי אבל זה נכון חושן זה נכון
אני:מה נכון מה?
תומר:אני אוהב אותך חושן אני ממש אוהב אותך
אני:טוב בסדר כמו שאהבת פעםם עזוב תומר פשוט עזוב
פתאום עבר לי בראש מה שקרה לבר ומה הוא צעק לה שהוא אוהב אותי
תומר:לא חושן באמת בחיים לא אהבתי מישהי אחרי שראיתי אותך עם אופיר כל כך רציתי אותך
וזה לא בגלל שאתת עם מישו אחר כי אני רוצה אוותך איתי קרוב אליי
רע לי שאת עם מישוו אחר בחיים לא הרגשתי ככה לאף אחת
אני:תומר עזוב למה להיכנס לזה בכלל??עזוב פשוט עזוב
תומר:אני רציני איתך חושן אני אוהב אותך למה כל כך קשה לך להאמין
אני:לא קשה תומר אבל לא רוצה אתה העבר שלי ואתה פגעת בי ואני לא נותת שידרכו עלי
תומר::/ סלחי לי חושן בקשה רק סלחי לי
אני:אני מזמן סלחתי תומר מזמן אני לא שומרת טינה אבל לא ממני אתה צריך לבקש סליחה
תומר:אז?
אני:בר
תומר:הוריד את הראש ואמר אהה את יודעת על זה
אני:מה ניראה לך שלא למה למה אפשר לדעת עשית את זה
תומר:אני גם לא יודע חושן אני נשבע לך אני השתנתי
אני:אנשים לא משתנים...כשאמרתי את המשפט הזה נזכרתי בזה שמעיין אמרה לי אנשים לא משתנים
חייכתי לעצמי ואמרתי עובדה השתנתי אבל חזרתי להיות אני כי אנשים לא משתנים
תומר אופי זה אופי
תומר:אבל..
הוא לא סיים להגיד את המשפט הזה בר ויוני ירדו למעטה בר ראתה אותו ראשונה כי היא ירדה
ראשונה וקפאה במקום ורצתה לעלות אבל יוני היה מאחוריה
יוני:מה קרה ברושית מה יש לך?
בר:עזוב יוני וברחה למעלה
יוני ירד למעטה להסתכל ראה את יוני וצעק
בונאא יבןןן זונה מה אתה עושה פה בכלל מה אתה חושב שאתה עושה בבית שלי אין לך תכבוד
בכלל לדרוךך פה
תומר:אחי אני מצטער על הכל
אויי תומר הצטער הייתי בשוק אולי הוא השתנה אולי?
יוני:פשוט צא צא מיפה לפני שאינ יזיין לך תחיים
תומר:חמוד אתה יותר קטן ממני אני יכול לפתוח אותך שאתה בלי חברים שלך
יוני:כן כבר ראינו
תומר יצא בלי לומר שום דבר פתאום מתן התקשר מתנשף
אני:הלו
מתן:חושן זה בקשר לאופיר
אני:מה קרה לאופיר?
מתן:......



יצא ארוך מידי חחחחחח בקטנה=] אוהבת
מדהייים המשךךךך
יואואואווא יא בת זונהנהנהנהההה
שונאתתת אותך בדםדםדםדםם
בדם אני שונאת אותךךך!!!!!!

יואו יא חראאאא את אומרת לי לקרוא וזהההה שכתבת לי המשךך פה שםםם
ומההה....??? עכשיו אני עוד יותר במתחחח חחח שונאת אותךךך בדדםםםם

ת=מ=ש=כ=י=י=י=י=י=י=י
דחווווףףף....הכייי הכייי דחוווףףף בעולםםם

אוהבתותך נשמתייייי
אישה קטנה ויפה שלייי חחחח 😊
שבת שלום לך חג שמח שנה טובה צום קלללל...
ו...זהוו
חחח אוהבתתבתבתת
ביי דוב קוטב צפוני שלי חחחחחח מואהאהאה
חחח אוהבת אותך דובה=]
יאאלה שבוע הבא תל אביב בעזרת השם

אוריינייייי אני הכי אבל הכי אוהבת אותך אוצר שלי
מושלם המשךךך
יאא תמשיכייי :]
יצא מדהיםםם ...המשךך מהררר אני במתחח
חחחחח יא אללהה אהובות שלי אתםם אני ימשיך יותר מאוחר
מווווושלם!
המשך!
מדהים המשך.....@!
בהגדשה לנויוש אישתי השמנה


מר יצא בלי לומר שום דבר פתאום מתן התקשר מתנשף
אני:הלו
מתן:חושן זה בקשר לאופיר
אני:מה קרה לאופיר?
מתן:......

"זה לא לפה אני בא אלייך ביי"
לא הצלחתי להגיד שלום דבר והוא ניתק
בר+יוני:מה קרה לאופיר? והתחילו לצחוק והסמיקו חמודים
אני:לא יודעת הוא בא עכשיו
אחרי דקה הוא בא אליי טוב הוא גר מולי ירדתי למעטה לפתוח ויוני ובר ירדו איתי
ישבנו בסלון גם ככה אמא שלי לא הייתה בבית והתחלנו לדבר
מתן:אופיר הוא נוסע
אני:מה לאן?
מתן:אני לא יודע הוא ניתפק מאז שהוא דיבר איתך מאז שאמרת לו את הדברים בטאלופן
בר:תשבע איך אתה יודע
מתן:אני יודע הכל חחח:/
בר:רכלן אחד=]
מתן:סתמי את אין לך זכותת לא דיברת איתי יוממייים
בר קמה ונתנה לו נשיקה ענקיתת כי הם היו כמו אחים וישבה עליו ראיתי את יוני מתפוצץ וצחקתי
אני:אה כן טוב איפה היינו אז מה אמרת?
מתן:אני לא יודע לאן הוא נוסע אבל חושן את היחידה שיכולה לעצור אותו
אני:מה אכפת לי אני לא ירדוף אחריו
מתן:מה הקשר מה אתם שתייכם דפוקים משחקים לי משחקי כבוד
אני:מה הכשר וגילגלתי עניים
מתן:מה הקשר? אני יגיד לך מה הקשר שתי דפוקים בספר אוהבים אחד תשני אבל לא
כל אחד שומר על הכבוד שלו לא אני לא יגיד לא אני לא יעשה יאאלה על הזין שלי תתבגרו כבר
שתי ילדים באדוניי
אני:הוא מה?
מתן:שיט לא הייתי אמור להגיד את זה טוב אני חייב ללכת
נתן לי נשיקהההה ועל בר עלהה עוד שניה אנס אותה והלך יוני עוד שניה התפוצץ שם
אני:טוווובבב הילד חיי באשליות קיצר ברבור בואי לישון עברתי יותר מידי אם בלך
תשארי עם יוני
בר:לא פסדר
נעלנו את הדלת ועלינו למעלה בר עלתה לפני ואני אחריה ויוני אחרי יוני אמר לי במדרגות
דברי איתה נסי לברר משו עשיתי לו פרצוף שאין בעיה לבשנו פיגמה יוני כבר הלך לישון
רשמתי אווי
----------------------------------
אווואוו איזה יום הזוי
אישתהה שלי אצלי
דיבורים וכאלה
גלילהוו חם עלייכם תקשרו =]
---------------------------------
שכבנו במיטה והתחלנו לדבר
אני:בונאא את הילדה הכי אבל הכי שקופה
בר:אני?
אני:כה
בר:מזאת אומרת?
אני:מה את משחקת אותה לא יודעת חחחח אויי שקוף שאת רוצה את אח שלי
בר:נו איזה שטויות את מדברת
אני:טוב חבל יכולתי לסדר לך משו איתו והסתובבתי לכיון הקיר
בר:הופה לאןן את הולכת סתובבי
אני: חחח עליתי עלייך
בר:כלבהה מה הוא אמר לך משו
אני:לא אומרת
בר:רעהה נו
אני:טוב נו כן הוא אמר ש........
וואוווו פשוט מושלםםםם....
ייאלהלהלה מחכה להמשךךךךך
אוהבתך
למיוש:]

אממ יש לך איסיקיו אולי ?:]
חהחהח הדבתי ראשונה אחרי הפרק...
איזה פנאני ;]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך