QUOTE (אוריאנושששש @ 31/03/2006) האאאא
ואני שולחת לך הודעה שלחי לי תמונה של אסףףף חחחחחחחח
😛
אוהבתת אותך(:
שלחי=]
יאאלה עפתיייי להמשיךך תסיפור אוהבת
יששש היא ממשיכהה איזה כייףף אני מהת כבר לקרואאאא ת'המשך 😊
התכתבנו עם אסף קצת ועוד עם כמה שסתם אנחנו צבועות אלייהן
הלכננו לשבת שמענו או או או או מלא הודעות אבל אמרתי יאאלה אין לי כח
פתאוםםם...
יוני נכנס לחדר הוא נכנס בכזה דרמטיות אבל לא לבד עם ידידה שלו שכלכך לא אהבתי
שי כן שם של בן אבל מה לעשות איכס כל כך שנאתי אותה בר הסתכלה בפרצוף מאוכזב אחרי ששי נכנסה
ואני עשיתי לו פרצוף כאילו עשה טעות של החיים שלו
יוני:טוב מה השתתקתם
שי:כה מה השתתקתם
אני:גילגלתי עניים ואמרתי אחח מפגר
יוני:את מדברת עלי
אני:כן עלייה
יוני:למה?
אני:נחשש עזוב עזוב
פתאום היה טאלפון לשי כניראה ידיד שלה אמר לה לרדת למעטה נתנה לכולנו נשיקה והלכה
והבנתי שהיא סתם באה לפה לחמש דקות ועפה ואז ישבנו היה שתיקה אני הבנתי שאני צריכה לצאת
מישם אמרתי שאני עפהה להתקשר לאסף כי שכחתי להגיד לו משו
יצאתי אין לי מושג מה הם עשו אבל אני התקלחתי ראיתי טלויזיה קצת ישבתי דיברתי עם אמא שלי
שעתיים ככה הכל נמשך ואף אחד מהם לא ירד
כשעלתי לחדר ראיתי אותם מדברים סתם שעתיים פשוט דיברו אני הרגתי אווירה באוויר
בר אמרה שהיא צריכה שניה ללכת לשירותים וכשהיא הלכה
יוני:יוווווווווווווווווו=]
אני:מה קרה?
יוני:זהוו אני בטוח בטוח בטוח בטוח שיש לי משו אליה
אני:תשבעע איזה אושר
יוני:אבל זה חד צדדי:/
אני:איך אתה יודע
יוני:לא יודע אבל את יודעת
אני:אוףף באמת שלא
יוני:אז את תדעי תבררי לי היו
אני:טוב
בר נכנסה ושתקנו פתאום מישו התקשר אל יוני
י"אה אחי"
"כה אני בבית"
"בר וחושן"
"מה עזוב קרה משו?"
"אז בוא לפה"
"נו מה אתה ילד?"
"טוב מה שבלך יאאלה ביי"
אני:מיזה היה?
יוני:לא משנה
אני:מה זה היה אופיר נכון?
יוני:כה והשפיל את הראש
אני:מה הוא לא רוצה לבוא לפה בגללי תגיד לי?
יוני:מממ כה
אני:אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
התחלתי לבכות והם חמודים יושבים איתי ואומרים שהכל יהיה טוב ושאני צריכה רק לצאת למסיבבה
אבל לא יכולתי לצאת למסיבה הכל בא אליי ולא היה לי מצב רוחח עד שהתפרצתי החלטתי
להתקשר לאופיר ולהגיד לו הכל הכל בפנים
התקשרתי שמעתי טו טו טו
אופיר:הלו
............................
QUOTE (או7טלי @ 31/03/2006) יששש היא ממשיכהה איזה כייףף אני מהת כבר לקרואאאא ת'המשך 😊
חח כפרונה שלי=]
יואוו מדהיםםםםםםםםםם סיפור סוףףףף
המשךךך
מדהיםםםםםםםם=]
תמשיכייי...
אוהבת המוווווווןןן
-לילוש-
מדהים תמשיכי (:
יאללללללללה שיהיו ביחד כבר חחחחחחחחחחחח (בר ויוני)
אוהבת אותתך עולמי(:
יפות שליי אתןןןן אוצרר שליי רקק באתי להגיד בוקר טובב ושאני אוהבת אותכן😘
אורייינייי שלייייייייי שלחי הודעה שאת רואה את זה
יפות אני ימשיך יותר מאוחר
נויושששש צטערת =]
תרגישי טובב באו'צ
יאיאי מושלם תמשיכי נסיכה שלי !
אוווווששששררר שששללייייייייייייי
תמשששיכככייי
מתתתתה עליייייייך 😘