אני צריכה לצאת לביצפר עוד 5 דקות והיום אין לי זמן כלכך אזז הינה שמתי המשך ואם יהיה לי זמן
אני ישים עוד סלחו שזה קצר
אני:כי היינו גם דבוקים בזמן האחרון אוף אני לא רוצה שיכעס עלי
אסף:תגידי יש לך משו אליו?
אני:כן:/
אסף:לכי דברי איתו
אני:לא עזוב
פתאוםם שמעתי את הפלא שלי הסתכלי על הצג היה כתוב...
אמא
אני:הלו אמא מה קרה.?
אמא:שום מדבר לא קרה רציתי לדעת איפה את
אני:אה אצל אסף הבהלת אותי
אמא:ממה יש לך להיבהל למה את עדיין שם
אני:חח סתם
אמא:מתנחלת =]
אני:כה כה
אמא:טוב חמודה תבואי הביתה עוד מעט יוני לבד ואנלא רוצה
אני:אוקי מאמא
אמא:מסרי ד'ש לאסף ונורית(אמא של אסף)
אני:אין בעיה סלמא'ט
אני:אסף בוא אליי עכשיו
אסף:טוב
יצאנו מסרתי ד'ש לנורית והמשכננו אלי
אבל המחשבות עברו ולא שמעתי לאסף לא זוכרת על מה הוא דיבר
בראש שלי רק שמעתי אופיר אופיר אופיר
למה הוא ככה התעצבן ברור שזה מעצבן אבל למה עד כדי כך
אולי הוא אוהב אותי כי בר לא התעצבנה כל כך
כאילו עדיין לא התקשרתי אליה אבל בטוח היא שמעה מאופיר
ואין מצב היא לא הייתה מתקשרת אליי טאלפון קטע את המחשבות שלי
אני:הלו
...:ווו מישהי עונה לפלא
אני:חח כן😛
בר:מה איתך מותק שמעתי מאופיר שהשלמת עם אסף
אני:כה והוא נעלב מיזה משו
בר:אני אמרתי לך שיש לו משו אלייך נגיד אני לא נעבלתי אני מבינה אותך
זה אסף הוא מכיר אותך הכי טוב למרות שגם אני אבל הוא הכי 😊
אני:נכון חחח
בר:טוב איפו את עכשיו?
אני:מממ ליד הבית עם אסף
בר:סבבה אני ישנה אצלך היום סלמא'ט
אני:מממ טוב אבל את לא רוצה לצאת יש היום מסיבה וכזה ועוד יומיים חוזרים לילימודים
בר:וואאלה אם בלך נצא אבל את יותר חזובה
אני:לא בא אליי אוהבת אותך
בר:גם אני אחות יאאלה ביי
ניתקתי את השיחה כשנכנסתי הביתה יוני הסתכל עליי אמר שלום לאסף
ואז אמר לי אווווווווו אותך אני צריך לשיחה דחופה.
הסיפור הזה פשוט מושלם!!!!
מחכה להמשךךך =]]]
הסיפור הזה פשוט מושלם!!!!
מחכה להמשךךך =]]]
את לא מבינה . . .
ישבתי עכשיו שעה וקראתי הכול [:
את חייבת המשששששששששך בבקשה !~
אני כולי במתח :[
מואה 3>
אני אוהבת את אסףףף..
הוא ממש חמוד.. חחחחחחח
יאללה מתוקה מחכה להמשךךך
אוהבת המווווןןןן
-לילוש- 😊
QUOTE (me-myself-and-i @ 29/03/2006) אני אוהבת את אסףףף..
הוא ממש חמוד.. חחחחחחח
יאללה מתוקה מחכה להמשךךך
אוהבת המווווןןןן
-לילוש- 😊
הוא גם יפה=]
קיצררר חזרתי מוקדם אבל עוד מעט הולכת אבל בישבילכןן המשךךך אהובות שלי
אתן לא מבינות עד כמה אני אוהבת אותכן
QUOTE (נעמוון @ 29/03/2006) את לא מבינה . . .
ישבתי עכשיו שעה וקראתי הכול [:
את חייבת המשששששששששך בבקשה !~
אני כולי במתח :[
מואה 3>
חח תודה ברוכה הבאה לסיפור לאב יא
בוקר אוווווור 😊
חחחחח יאללה שמנה תמשיכי חחח השארת אותי במתחחח
איי היוני הזהההה חחחחחחחחחח
אני ל=א=!
"לאאא" חחח
קיצווור כואבת לי הידד ואין לי כוח לכתובב
אזזז
אוהבת אותך הכי בעולםםםם
--נויה שלךךך-- 😍
בר:וואאלה אם בלך נצא אבל את יותר חזובה
אני:לא בא אליי אוהבת אותך
בר:גם אני אחות יאאלה ביי
ניתקתי את השיחה כשנכנסתי הביתה יוני הסתכל עליי אמר שלום לאסף
ואז אמר לי אווווווווו אותך אני צריך לשיחה דחופה.
[B]אני:מהה קרהההה?
יוני:אסף אחי אתה יכול לתת לי שתי דקות איתה
אסף:כה אין בעיה אני למעלה בחדר
אני:טוב אהובי חחחח
אסף:ביי נשמותי
יוני:איכססס ימגעילים
אני:מה?
יוני:חחח דבקק יאאלה עלה עלה
אני:נוו כה אחי מה יש לך להגיד לי?
יוני:תקשיביי ניראה לי אבל רק ניראה לי שיש לי משו אל בר
אני:דייייייייייייייייייייי תשבע
התחלתי לקפוץ מאושר היה לי כל כך כיףףףף שהוא אמר לי את זה
הרגשתי כאילו הרגע אופיר אמר לי את זה ואוו מה יש לי סתמי חח
יוני:יא אללהה שביי בשקט שניה נו
אני:😛 לאלאלאלאלא אני מאושרת
יוני:נווווווווווו שבי
אני:אימלה טוב טוב
יוני:קיצרר אני אומר לךך שאני לא יודע עדיין בדיוק אבל ניראה לי לא יודע
שהיא בא אלייך ואנחנו יושבים לדבר זוכרת את היום לפני שאני את אופיר והיא ישבנו ודיברנו
אז היה לי משו בלב שהיא הסתכלה עליי
אני:אני כל כך ידעתי אלוהים אני מכירה אותך כל כך אני אומרת לך ראית הכל אבל הכל בעניים שלך
יוני:אני גם אומר לך כאילו אני עם בנות אחרותת אין כלום כלום בניינו אין תמשו אוף אני לא יודע
איך להסביר אני
אני:מאוהבבב יוווווווווווווו אתה מאוהב
יוני:אבל זה חד צדדי
אני:אז זהו...
[B]
מצטערת שכתבתי שובב קצר=]
אני צריכה ללכת
נוייהההה דובב שלי אוהבת אותך מוציייקייצהייי
יאההההההההההההההההההההההה מדהייםםםם
בטח ם בר אוהבת אותו והם יהיו ביחדדד ישששששש
יאללה מהר המשךךךךך יפיופהה
ייאאא כאלה חמודיםםםםםם =]]]
מזתומרת אסף גם יפההה..??
יאללה מאמי שימי תמונה שלווו..!!!
שיהיה על מי לפנטזזז..
חחחחחחחחחח ילדה מכוערת בכלל =]
מחכה להמשךךך...
אוהבת המווווווןןןן
לילוש 😊